نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
۱۷ |
۳
واکنش احمد سعادتمند به افشای قرارداد وریا غفوری
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در واکنش به عقد قرارداد ۱۴ میلیارد تومانی کاپیتان آبی‌پوشان، گفت: مثل خیلی‌ها در این روزهای حساس قصد حاشیه‌سازی برای استقلال را ندارم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ اتفاقات اخیر در روزهای گذشته استقلال و برخی حواشی ایجاد شده برای این باشگاه بعد از پیروزی این تیم برابر نساجی باعث شد تا در خصوص قرارداد کاپیتان تیم فوتبال استقلال ابهامات و سوالاتی پیش آید.

در این خصوص عنوان شده که باشگاه استقلال درخواست ورود کمیته اخلاق را به قرارداد وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان داشته است. ضمن اینکه انتقاداتی هم متوجه احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال شده که قرارداد با غفوری در زمان وی منعقد شده است.

در مورد قرارداد وریا غفوری عنوان شده که وی برای دو سال حدود ۱۴ میلیارد تومان با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده است.

احمد سعادتمند در این خصوص گفت: از آخرین زمان حضور من در استقلال بیش از ۵-۶ ماه می‌گذرد و اگر ابهامی در خصوص قراردادها وجود داشت بهتر بود از همان ابتدا به آن رسیدگی می‌شد تا پاسخگو باشیم.

وی افزود: استقلال الان در شرایط حساسی قرار دارد. این تیم یک دیدار مهم برای قهرمانی نیم فصل با سپاهان در پیش دارد و هر گونه حاشیه و بحرانی می‌تواند این موقعیت مهم را دچار خلل نماید. من دوست ندارم ابزار دست افرادی شوم که با نام من برای استقلال حاشیه درست کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: امروز هر کس ادعا دارد خیرخواه استقلال است باید به آرامش آن کمک کند نه با ایجاد بحران‌های دستی و خود ساخته، زمینه ایجاد حاشیه و از بین رفتن موفقیت‌ها شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند US ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    الان کیسه کشا میگن ما با ده سال ورزش برا سلامتی و داشتن ۵۰،۶۰ تاقلیونی با حقوق ده های میلیاردی ب جایی رسیدیم غذا نداریم بعد پرسپولیس ک سالهاس فقط قهرمان میشه و تو آسیا فینالیسته چطور باید ترابی و بخره و با برگشت آل کثیر ۱۴،۱۵ بازیکن داشته باشه ؟؟ بعد حالا بیا بهشون حالی کن ک ۶۰ تا از ۱۵ تا بیشتره مگه میفهمن ؟؟!!
  • Blue Love IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    سعادتمند خودش یه فاجعه بود... اصلا مشکلات الانمون دستپخت ایشونه!
  • غوری کج وکوله 14 م IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    همه چی گفت غیر جواب سوال نمی خواد از جیب باباش بده از بیت المال می خواد بده
  • تیم کبیر بیت IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    این نامه با همکاری کادر فنی استقلال و احمد مددی، مدیریت باشگاه منتشر شده است و ادله ادعای خود را اعتراض وریا غفوری به کادر فنی استقلال در جریان بازی شب گذشته (17 بهمن) مقابل نساجی عنوان می کنند. وریا غفوری حین بازی با کادر فنی درگیری لفظی پیدا کرد و پس از رد و بدل شدن چند جمله خواست که تعویضش کنند. وریا غفوری بعد از تعویض نه تنها روی نیمکت حاضر نشد بلکه ورزشگاه آزادی را ترک کرد. این روایت می گوید کادر فنی به دلیل همین اعتراض وریا غفوری، با همکاری احمد مددی نامه باشگاه استقلال در پاسخ به کمیته اخلاق را به یک خبرگزاری رسانده است.
  • شکارچی تاریکی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    گوشه ای کارهای سعادتمند بزرگمرد ایران در 6 ماه مدیریتش)))) 1... گرفتن سه جام یا حداقل دوجام حذفی و سوپرجام از استقلال با یه سفر بی موقع و دروغگویی و نابود کردن استقلال به اندازه سی سال 2- صد برابر کردن قرارداد بازیکن ها 3- فراری دادن فرهاد مجیدی 4گول زدن طرفدارا با اسم استرا 5- فراری دادن استعداد های جوان باشگاه 6-ندادن پول زمین تمرین استقلال 7- فرستادن تیم با پنجره بسته به آسیا 8- ارتباط با دلالان 9-- انتشار اسناد محرمانه باشگاه در فضای مجازی 10_ دعواهای بی مورد با خلیل زاده 11_ بحران سازی برای استقلال و.... فراموش نشه لنگی ها میگن مدیر خوبی بود البته که حرف لنگیا درسته
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      چرا نمیگی سعادتمند شاکله کیسه را نگهداشت همین سعادتمند ستاره های لیگ را برای کیسه خرید .مظاهری .احمد موسوی . محمد حسین مرادمند و ... از خرید های احمد سعادتمند هستند . همین جناب احمد سعادتمند تیم کشتی استقلال را هم تاسیس کرد . احمد سعادتمند بهترین مديرعامل استقلال هست
    • فقط فرهاد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      اگه من استقلالیم میگم بدترینه توی لنگی میتونی بگی بهترینه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    خبر ورزشی عکس فوق العاده عالی گذاشتی درود بر کسی که این عکس را گذاشته. سال پیش جام حذفی یادتونه؟؟سعادتمند گفت رفتم ایتالیا استراماچونی بیارم...فرهاد مجیدی قهر کرد؟؟یادتون وریا غفوری مصاحبه کرد گفت من پشت سعادتمند هستم مدیر خیلی خوبیه؟هنوز مصاحبه غفوری هست نگو رفته بوده برج آزادی سعادت مند قراردادش و ۷ برابر کرده بوده...حالا فهمیدید این چه آفتاب پرستیه میاد هی پست میزاره؟؟؟حالا این کاپیتان دوچرخه هست ببین بقیه چه شکلین
  • الدوچرخه چی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    ازیه ور نفوذیه وزیره برای نابودی کیسه از یه طرف ۱۴ میلیارد داده تا بازیکنه کیسه رو راضی به موندن در کیسه کنه!البته این پولها از کجا میاد به تیمی که چندین ساله فقط برای خالی نبودن عریضه تو لیگه خودش یه معماست!شایدم به تیمهایی که جام یا افتخاری نصیبشون نمیشه پاداشی بیشتر از قهرمان میدن وما نمیدونیم!
  • علیمحمد IT ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آفرین آقای سعادتمند ولی با وجود آدمی غیر فوتبالی مثل مددی دیگه دیره حاشیه را قبل از بازی با سپاهان درست کردند فقط فکری مدیریت کنه و جمش کند میشه
  • حامد IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    آخه چطور تونستی با بازیکنایی که ته افتخارشون رفتن فینال حذفی اونم با کمک داور بوده چند برابر قراردادهای سال قبلشون قرارداد ببندی؟؟؟؟؟
  • javad US ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    in adam chera inghadr alaky gharardadhayeh ziad mibasteh, bikhod nist ke Daneshgar migoyad faghat 2 daste ghaza jeloyeh ma migozashtand, chera in bazykonan fekher mikonand onha ham bayad mesleh Europyeha raftar konand
  • تاج IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    از الان دارن حاشیه درست میکنن که تیم سلطانی فر راحت قهرمان بشه بعد بگه ما خودمون قهرمان شدیم لنگیا همه جا لابی دارن
  • عباد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    جناب سعادتمند بقول مولانا {خوش وردآورده ای لیک سوراخ دعا گم کرده ای } فرمایشات سرکار عذر بدتر از گناه است وبس اصولا انتخاب های جناب ساطانی فر برای مدیریت دوباشگاه تحت نظرشان تا به امروز غیر از درد سر وبالا آوردن بدهی ثمر دیگری نداشته شماکه دلسوز استقلال هستید برای رفع نگرانی لطف کنید پرداخت اضافات قرار داد هائی را که امضائ کرده اید بعهده بگیرید تا رفع نگرانی وحاشیه شود.
  • ق ر IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    جناب آقای سعادتمند کجا و رسول پناه خاین کجا !
  • شمسعلی. US ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    فقط یک سوال از هواداران استقلال دارم خدا وکیلی این حاشیه ی اخری تیم را پرسپولیس ها درست کردند یا بازیکنان خودتان با سرکردگی وریا غفوری؟؟؟؟؟ واقعا اگر اعضای تیم استقلال بعد از بازی سکوت میکردند و غفوری هم آن حرکات را انجام نمی داد من پرسپولیسی چه حاشیه ای می توانستم برای تیم استقلال درست کنم پس بفهمید کرم از خود درخت است و بیخود اینقدر لی لی به لالای این بازیکنان بی معرفت نگذارید
  • فقط فرهاد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    همون موقع تمدید قرارداد این مردیکه با اینکه قرارداد داشت برام سوال بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی