نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سرمقاله| چرا استقلال از کسی که قراردادها را بسته شکایت نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال از وریا غفوری به کمیته اخلاق شکایت کرده اما سؤال اینجاست که چرا از کسانی که این قرارداد را با وریا بسته‌اند شکایت نکرده است؟

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ وریا غفوری از نظر فنی بازیکن خوبی است و حتی می‌توان گفت همین حالا در این سن و سال بهترین مدافع راست ایران است (البته از شرایط فعلی رامین رضاییان اطلاع زیادی در دسترس نیست) اما همین وریا گاهی نمی‌تواند نقش یک کاپیتان کامل را در استقلال بازی کند. او در فضای مجازی یک چهره سیاسی شده و در فضای واقعی با مدیران استقلال درگیر است اما سر ماجرای قرارداد ۱۴ میلیاردی‌اش شخصاً وریا را مقصر نمی‌دانم. اگر قرارداد قبلی او پاره شده و قرارداد جدید دو ساله‌ای به ارزش ۱۴ میلیارد بسته باید یقه مدیران سابق استقلال را گرفت که با ضعیف‌تر از وریا هم قراردادهای آنچنانی بسته‌اند و حالا دودش صاف تو چشم استقلال و فکری می‌رود که خیلی بعید است بتواند این تیم را با این حجم از مشکلات جمع کند. در استقلال البته ایجنت سالاری حرف اول را می‌زند و نهادهای نظارتی هم...

استقلال از وریا غفوری به کمیته اخلاق شکایت کرده اما سؤال اینجاست که چرا از کسانی که این قرارداد را با وریا بسته‌اند شکایت نکرده است؟ آیا غفوری با اسلحه وارد هتل آزادی (محل عقد قراردادهای استقلالی‌ها!) شده بود؟ چطور از کسی که این قرارداد را با وریا بسته خبری نیست؟

رشید مظاهری می‌گوید تفکرات محمود فکری نسبت به دروازه‌بان‌ها کار ما را سخت‌ می‌کند! کاش رشید بیشتر توضیح می‌داد که منظورش دقیقاً چیست؟ او گلر خوبی است و امسال هم به جز یکی، دو بازی واقعاً خوب کار کرده اما دخالت در کار سرمربی از آن دست مسائلی است که فقط در استقلال دیده می‌شود. بارسلونا امسال این همه بد نتیجه گرفته و گل‌های زیادی هم خورده است اما آیا تراشتگن جرأت می‌کند بگوید تفکرات رونالد کومان کار دروازه‌بان‌ها را سخت می‌کند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    اینا شاهکار سعادتمند هست و باید ازش شکایت کنن. گول حرفای دیروزش رو نخورید...... گوشه ای کارهای سعادتمند در 6 ماه مدیریتش)))) 1... گرفتن سه جام یا حداقل دو جام حذفی و سوپرجام از استقلال با یه سفر بی موقع و دروغگویی و نابود کردن استقلال به اندازه سی سال 2- صد برابر کردن قرارداد بازیکن ها 3- فراری دادن فرهاد مجیدی 4گول زدن طرفدارا با اسم استرا 5- فراری دادن استعداد های جوان باشگاه 6-ندادن پول زمین تمرین استقلال 7- فرستادن تیم با پنجره بسته به آسیا 8- ارتباط با دلالان 9-- انتشار اسناد محرمانه باشگاه در فضای مجازی 10_ دعواهای بی مورد با خلیل زاده 11_ بحران سازی برای استقلال و.... فراموش نشه لنگی ها میگن مدیر خوبی بود البته که حرف لنگیا درسته.(....)... فقط حیف یه بازیکن یا مدیری نداشتیم جلوی افتضاحات این یارو رو بگیره!
    • مانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      اون مورد ۷ که گفتی به تنهایی ارزش کل گفته هات رو نشون میده
    • مولر از برلین ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      کدام شاهکار!! مرد مومن رفتید جلوی وزارت مجلس ... مدیر عامل را مجبور کردید . تا همه بازیکنان را حفظ کند . بازیکن هم با ناز قرارداد میلیاردی بست. اگه به غفوری بیشتر نمی داد. ایشان الان ان ور اب بود!! همانطور که شجاع رسن علیپور ترابی... رفتند. افتخاری بده سعادتمندبده مددی بده پس کی خوب هست . هر مدیری امد استقلال نابود اش کردید!! سعادتمند خواسته شما را اجابت کرد حفظ شاکله تیم!! پس طرفدار استقلال اشی هست که خود پخته اند.!!
  • ناشناس IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    این حرفها مگه می زد هوادار بی منطق کیسه هیاهو می کنه یطور می گن صدر جدولیم نمی گن سرورشون چند بازی عقب افتاده داره یا الطاف داوری ها رو نمی دونن
  • محمدطاها IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    خب حالا معلوم شد که مدیران بی خاصیت و گماشته شده برای استقلال هدفی جز نابودی تیم رو ندارند..تا اینگونه و در شرایط فعلی برخی قصد ماهی گرفتن از آب گل آلود دارن و با بولد کردن رقم قرارداد وریا که یه رقم‌ معمولی بین بازیکنا هست قصد توطئه‌ علیه وریا و به حاشیه کشیدن استقلال رو دارند..دلواپسان قرارداد وریا بهتر است سراغ سایر قراردادهای دیگر تیمها هم بروند
  • محمدطاها IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    خب وریا غفوری‌سالها عرق ریخته تمرین کرده پله پله رشد کرده ضرب خورده از شرایط سخت عبور کرده و با تلاش و پشتکار به این جایگاه رسیده الان داره نون بازوش رو میخوره چهارده میلیارد هم بگیره نوووش جوونش..چهارده میلیارد برای دو سال معادل سالی هفت میلیارد است که رقم بالایی نیست همین حالا بازیکنانی با سطح پایین تر از وریا با رقم بالاتر قرارداد بستند..در کل بهتر است دلواپسان که از قرارداد وریا تعجب کردند نگاهی هم به قرارداد هولناک ویلموتس، برانکو، بودیمیر بیندازند..نگاهی به پرداخت چهارده میلیاردی پرسپولیس به بودیمیر بیندازند که ضعیف ترین بازیکن خارجی لیگ برتر بود‌..چرا یکبار قرارداد نجومی بازیکنای پرسپولیس توسط خبرگزاری بی وجدان فارس منتشر نمیشه؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی