نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نیکخواه‌بهرامی: پس پدر من هم کاندیدا شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهره‌چینی برای انتخابات هیئت تهران صدای صمد نیکخواه‌بهرامی، کاپیتان تیم ملی را هم درآورده است.

خبرورزشیبسکتبال؛ در این مجمع صمد نیکخواه‌بهرامی، تقی لو و کیمیا یزدیان تهرانی نماینده بازیکنان هستند. ندا عسگرنیا و بهرام رمضان نماینده مربیان، صادق قنبری و سمانه دهقان نماینده داوران، باشگاه‌های کاله و وحدت آریا نماینده باشگاه‌های تهران هستند. 

گفته می‌شود بعضی از این اسم‌ها مهره‌چینی برای انتخاب احمد هاشمی، معروف به چاشی است. در حالی که او هیچ سابقه‌ای در بسکتبال ندارد و به صرف حمایت مالی قدم به انتخابات گذاشته است. صمد نیکخواه‌بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال و نماینده بازیکنان در این مجمع، درباره مهره‌چینی‌ها می‌گوید: «نمی‌دانم بعضی‌ها از جان بسکتبال چه می‌خواهند؟ ما که تاکنون از بعضی کاندیداها اسمی نشنیده‌ایم و می‌دانم که تنها دنبال لابی‌گری هستند تا رأیی را به نفع خود ثبت کنند. من از آقای چاشی فقط این مسئله را شنیده‌ام که پسرش میز داوران را به خاطر عصبانیت از قضاوت به سمت آنها هل داده است.»

صمد در ادامه تأکید می‌کند: «اگر او به حساب پسرش می‌خواهد در انتخابات شرکت کند پس پدر من که دو فرزند بسکتبالی داشته و ۱۴ سال هم صمد پسرش کاپیتان تیم ملی بوده، باید کاندیدا شود. او را که حداقل همه بهتر می‌شناسند! اما او هرگز چنین کاری نمی‌کند.»

نماینده بازیکنان درباره کاندیداتوری جعفر محمدپور هم می‌گوید: «او حداقل داور بسکتبال است و با همه بسکتبالیست‌ها آشناست و از زیر و بم آن اطلاع دارد. پس مسلماً اگر او کار اشتباهی در دوره ریاستش بکند دیگر نمی‌تواند چشم در چشم بسکتبالی‌ها شود و خجالت‌زده می‌شود. مگر هیئت‌ها از انتخاب یک بسکتبالی در رأس هیئت ضرر کرده‌اند که حالا می‌خواهند غیربسکتبالی را بیاورند! به نظرم کرم احمدیان و جواد داوری ملی‌پوشان سابق در رأس هیئت‌های کرمانشاه و اصفهان بد کار کرده‌اند! آنها هر جا که قدم بگذارند به‌خاطر سابقه بازی در بسکتبال حداقل او را می‌شناسند.»

صمد نیکخواه‌بهرامی از عدم دعوت باشگاه‌های مهرام و اکسون در این مجمع گلایه می‌کند: «مگر از باشگاه مهرام معتبرتر در تهران داریم. اگر نماینده این باشگاه دعوت نشود توهین به اعتبار بسکتبال تهران شده است. یا اکسون. نمی‌دانم کاله و وحدت آریا چه سابقه‌ای در اعتبارات بسکتبال تهران داشته‌اند که اکنون آنها حق رأی دارند. واقعاً پاسخگو باشید!»

در پایان کاپیتان تیم ملی کشورمان می‌گوید: «از آقای پریچهره، مدیرکل استان تهران به عنوان کاپیتان تیم ملی می‌خواهم بازبینی جدید به این لیست انجام دهند. و از نمایندگان می‌خواهم اگر خود را لایق می‌دانید به کسی رأی بدهید که به نفع بسکتبال کار کند نه منافع شخصی‌اش. کسی که بتواند مسئولیت کارهایش را در بسکتبال تهران پذیرا باشد. نه اینکه بخواهد سهامدار خانواده‌اش در تیم‌های تهرانی باشد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا کیانی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    در خصوص اظهارات کاپیتان تیم ملی اولا ثبت نام در انتخابا آزاد بود و هر کسی میتوانست در انتخابات شرکت کند. پدر ایشان هم اگر جرات داشتن یک ریال برای توسعه بسکتبال کشور هزینه میکردند قطعا کاندید می شدند . موقع ثبت نام برای انتخابات این همه عاشق و دلسوز سینه چاک کجا بودند ، چرا جرات ثبت نام کردن را نداشتند. شما که از محمد پور دفاع میکنید و می نویسید آیا میدانید که محمد پور ماهیانه یک میلیون از هیات تهران حقوق میگیرد به گفته خودش اگر همین یک میلیون به موقع بحساب مبارکشون واریز نشود در پرداخت قسطهایش به مشکل بر میخورد. آقای دولو هم که تکلیفش مشخص هست. سه نفر دیگه آقایان ریحاین ، چاشی و احتشام که کمتر شناخته شده هستند. و هر کدام با یک وعده وارد انتخابات خواهند شد .بهر حال مجمع باید در خصوص اینها قضاوت کنند نه آدم های که بیرون از گود نشسته هستند و قضاوت نا عادلانه ای دارند. راستی احمد نوروزی که به یکباره از فدراسیون قهر کرده و خانه نشین شده ، چرا اینقدر پیگیر هیات تهرانه ؟ ایشان بجای دلسوزی باید برود با هیات تهران تسویه کنند و تنخواه خودش را ببندد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی