نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مارسی – پاری‌سن‌ژرمن‌؛ خارج از محدوده صدر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن که با پوچتینو آرامش پیدا کرده، امشب در نبرد حیثیتی لوکلاسیک مهمان مارسی بحران‌زده خواهد بود.

خبرورزشی/ لیگ ۱ فرانسه؛ در آخرین بازی از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ یک فرانسه تیم‌های مارسی و پاری‌سن‌ژرمن امشب در بندر و ورزشگاه ولودروم باهم مصاف خواهند کرد. دیداری که برای دو تیم خارج از محدوده صدرنشینی خواهد بود چون پی‌اس‌جی سوم است و مارسی میزبان در رتبه نهم جدول جای دارد. 

مارسی
المپیک مارسی با وجود سابقه درخشان خود بعید است امسال برای جام گرفتن مدعی جدی باشد. این را ۳۳ امتیاز و جایگاهش در جدول به خوبی ثابت می‌کند اما این توجیهی برای آرام کردن هواداران تیم نبود. فقط چند روز پس از به تعویق افتادن بازی آنها با رن به خاطر هجوم هواداران به کمپ تیم، آندره ویاش بوآش استعفای خود را تقدیم باشگاه کرد. ویاش بوآش ۳ بازی پشت‌سر هم را از دست داد و در ۸ بازی آخر خود فقط یک پیروزی کسب کرد. اکنون رؤیای کسب مقام برای مارسی از بین رفته و با ناصر لارگو، مربی موقت تیم برای رسیدن به پنج تیم برتر نبرد سختی را در پیش دارند. 

پاری‌سن‌ژرمن
شکست خارج از خانه مقابل لوریان که دو بازی قبل رخ داد، زنگ خطر را خیلی زود برای مائوریسیو پوچتینو به صدا درآورد. با این حال مقابل نیم به پیروزی ۳- صفر دست یافتند تا اوضاع به حالت عادی برگردد. احتمالاً شانس قهرمانی پی‌اس‌جی برنده شدن در همین بازی با مارسی است. لغزش امشب کار را برای تیم در جهت رسیدن به قهرمانی سخت خواهد کرد. به خصوص اینکه بازی رفت هم در ماه سپتامبر پر برخورد، پر اخراج و با شکست پاریسی‌ها همراه بود. با این حال بازی در زمین چمن مارسی از سال ۲۰۱۲ تاکنون بدون برد برای میزبان تمام شده است. در شش مسابقه ۵ پیروزی سهم میلیونرهای پاریسی بوده است. 

مصدومان و محرومان
مارسی در این بازی از بازیکنانی که از محرومیت برگشته‌اند استقبال خواهد کرد. لئوناردو بالردی، پاپه گِیه، میکائیل کیزانس و سیف ادین خوائوی همگی بازی با لانس را از دست داده بودند و حالا آماده بازی امشب هستند. والنتین رونگیر با مصدومیت تاندون روبه‌رو است و بازی نمی‌کند. نیمار، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن نیز از محرومیت بازگشته و قصد دارد به نبرد خود با آلوارو گونسالس از جناح چپ ادامه دهد تا حواشی بازی رفت به نوعی تکرار شود. مارکو وراتی و عبدو دیالو هم اگرچه گزارش شده که از روز جمعه با خوب شدن کرونای‌شان به تمرینات بازگشتند اما شانس بسیار کمی برای بازی دارند. سرخیو ریکو همچنان به کیلور ناواس مصدوم ترجیح داده شده و مارکینیوس هم با مشکل کشاله ران روبه‌رو است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی