دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
۱ |
۴
سرمقاله| راهکار عجیب دیده شدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«آقای جمشیدی در فوتبال که به جایی نرسیدید، فکر نمی‌کنید برای دیده شدن راه‌های بهتری هم وجود دارد و دیده شدن صرفاً با ورود به بازیگری نیست؟» این سؤال عجیب در نشست پرسش و پاسخ فیلم «خط فرضی» از پژمان جمشیدی پرسیده شد که حیرت حاضران در سالن را درپی داشت.

خبرورزشی/ آرش محمدی؛ کاری با توانایی‌های پژمان در عرصه فوتبال و کیفیت حضورش در سینما نداریم (که بلاشک در هر دو کارنامه قابل قبولی دارد) شگفتی نگارنده بیشتر از خبرنگاری است که این پرسش تحقیرآمیز به ذهنش متبادر می‌شود و آن را به قصد تخریب مطرح می‌کند. آیا پشت این سؤال هدفمند نیتی غیر از «دیده شدن» پنهان است؟

آیا این روزهای سیاه که فوتبال یک به یک عزیزانش را از دست می‌دهد، آن هم جوانانی همدوره خود پژمان، وقت مناسبی برای چنین سؤال نسنجیده‌ای است؟ همین پژمان جمشیدی که حالا با سفر ابدی علی انصاریان تنها یادگار پررنگ فوتبال در سینمای ماست، چه هیزم تری به شما فروخته که شایسته چنین رفتار غیرحرفه‌ای و ناپسندی است؟ آیا بهتر نیست در این روزهای تاریک که آدمی از فردایش خبر ندارد، فقط کمی مهربان‌تر از گذشته باشیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد سرخ US ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    استقلالی ها برای دیده شدن همه کار می کنند حتی به بهانه ی جشنواره ی فیلم فجر و پژمان جمشیدی ،برای اثبات این حرف هم به شما توصیه می کنم تحقیق کنید تا متوجه شوید این خبرنگار حتما استقلالی است و به این شیوه عقده ی خود را خالی کرده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی