نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
احسان حدادی: علی‌رغم میل باطنی مجبورم به آمریکا بروم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد سفر به آمریکا برای پیگیری تمرینات خود گفت: شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت است.

خبرورزشی/ دو و میدانی؛ احسان حدادی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است، قصد دارد برای ادامه روند تمرینات خود فردا (سه‌شنبه) راهی آمریکا شود تا زیر نظر  مک ویلکینز تمرین کند. او پس از انجام عمل جراحی خارپاشنه خود در آلمان، مدتی در جزیره کیش تمرین کرد و در ادامه هم به آمریکا می‌رود. 

حدادی در گفت‌وگویی با روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی در مورد سفر به آمریکا گفت: علی‌رغم میل باطنی برای پیگیری ادامه تمریناتم به آمریکا خواهم رفت، زیرا به واقع در ایران تمامی شرایط و امکانات مناسب را برای تمرین کردن دارم اما متاسفانه به خاطر اینکه مربی من (مک ویلکینز) ۷۰ سال سن دارد و در شرایط فعلی که ویروس کرونا همه دنیا را در بر گرفته است، امکان سفر به ایران را ندارد، به همین دلیل  مجبورم که به آمریکا بروم تا بتوانم زیر نظر ایشان تمریناتم را ادامه دهم.

او افزود: باید به این نکته تاکید کنم که شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود زیرا در آنجا من باید در یک اتاق کوچک آن هم با وجود یک هم اتاقی زندگی و تمریناتم را پیگیری کنم، اما در ایران می‌توانم در یک محل مناسب و با شرایط ایده‌آل تری زندگی و تمرین کنم.

حدادی همچنین گفته که امیدوار است در المپیک بین ۶۷ تا ۶۷.۵ متر پرتاب کند و مدال المپیک بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی