نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
سنگ ۶ میلیاردی یک تیم لیگ برتری جلوی پای پرسپولیس/ خرید این بازیکن منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نکته جالب در خصوص یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیس این است که باشگاه فعلی این بازیکن شرط ۶ میلیاردی برای صدور رضایتنامه ستاره تیمش گذاشته است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تقریباً همه مربیان می‌دانند که در نقل و انتقالات نیم‌فصل خرید بازیکن باکیفیت بسیار سخت خواهد بود. تیم‌های مختلف در نیم‌فصل بازیکنان خوبشان را به تیم‌های دیگر نمی‌دهند مگر اینکه پول زیادی برای رضایتنامه بازیکن دریافت کنند. 

پرسپولیس به غیر از خرید ترابی برای نیم‌فصل دوم نیاز به خرید چند بازیکن دارد و در همین راستا مذاکراتی هم با گزینه‌های مد نظر انجام دادند. نکته جالب در خصوص یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیس این است که باشگاه فعلی این بازیکن شرط ۶ میلیاردی برای صدور رضایتنامه ستاره تیمش گذاشته است. مدیران باشگاه پرسپولیس هم وقتی متوجه سنگ‌اندازی این باشگاه شدند قید بازیکن مد نظر را زدند و تا این لحظه خرید این بازیکن در نیم‌فصل منتفی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    وقتی ۱۴ میلیارد ناقابل از کیسه همیشه لبریز از پول دوچرخه سواران صرف بازیکنی چون وریا غفوری می شود، ۸ تا ۱۰ میلیارد که دیگه پولی حساب نمیشه واسه خزانه بی کتاب آبی ها! البته بازیکنان قبل از قرارداد باید بدانند که اگر قرار است برنج را با گوشت! گوشت را با مرغ! یا مرغ را با برنج بخورند، باید خودشان هم نیمچه خرجی کنند!
    • سی بی1300 IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      شماکه بابامسعودبراتون دست بجیبش خوبه حالا فکر کردی مهدی تراب مجانی اومده ...
  • صامت US ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    ولش کنید.باآمدن ترابی وآزادی آل کثیر ورسیدن حاج ممدبازیکن لازم نداریم.هروقت طرف بازیکن آزادشدمیگیریمش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی