نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
افشین پیروانی: با آن وضعی که استقلالی‌ها صحبت کردند، نه ما مشکلی نداریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در ارتباط با مشکلاتی که بازیکنان استقلال درباره وضعیت غذا در اردو صحبت کردند گفت این صحبت‌ها قشنگ نیست.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان در خصوص برخی انتقادات نسبت به این تیم و برنامه بازی‌هایش گفت: ششم، یازدهم، شانزدهم و بیست و یکم بهمن بازی کردیم. بیست و ششم بهمن بازی داریم و دوباره اول و ششم اسفند بازی داریم. پس یک مقدار فکر کنید و حرف بزنید، نه اینکه چون تیم‌تان تحت فشار است، اظهار نظر کنید تا پرسپولیس را تحت فشار بگذارید. همه فراموش کردند و نمی‌بینند که پرسپولیس هر پنج روز یک بار بازی می‌کنند.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها مشکلاتی داشته‌اند که درباره مدیریت باشگاه و وزارت ورزش اظهار نظر کرده‌اند و آیا پرسپولیسی‌ها نیز این مشکلات را دارند یا نه، عنوان کرد: با آن وضعی که استقلالی‌ها صحبت کردند، نه ما مشکلی نداریم. صحبت‌هایی را مطرح کردند که به من ارتباطی ندارد و گفتن آن هم قشنگ نیست بگوییم چه داریم و نداریم. همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست. بازیکنان با غیرتی داریم که زحمت می‌کشند و کادرفنی خوبی داریم که تلاش می‌کنند. هواداران بدانند که ما هم مشکلاتی داریم، اما برای شادی دل آنها تیم زحمت می‌کشیم. اتفاق و شرایط سخت برای همه وجود دارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرسپولیس هم مشکل غذا و زمین دارد، گفت: ما هم در فصل سرما مشکل زمین داریم. درباره مسئله دیگر، اصلاً نمی‌خواهیم وارد این بحث‌ها شویم و گفتن آن قشنگ نیست. بعضی روزها ما هم مشکل زمین و مشکل امکانات داریم. با این حال بازیکنان ما با جان و دل زحمت می‌کشند و در فصل سرما همه تیم‌ها مشکل زمین دارند. الان فکر می‌کنند ما بهترین امکانات را داریم در حالی که ما هم مشکلات مالی داریم، اما باید تشکر کنم از مدیران باشگاه که تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود.

پیروانی درباره پرداختی ۱۰ درصدی به بازیکنان و اینکه باعث ناراحتی آنها شده چون انتظار پرداختی بیشتری داشتند، اظهار داشت: ان‌شاءالله اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

وی در مورد فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان گفت: فوت آنها همه را ناراحت کرد و ما آرزوی سلامتی برای سایر بیماران داریم. دو نفر از بهترین بازیکنان با اخلاق را از دست دادیم. ان‌شاءالله این روزها تمام شود تا خنده دوباره به لب مردم بنشیند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره سومین برد این تیم خاطرنشان کرد: برد خوب است و امتیازها را جمع می‌کنیم. ما قهرمان چهار دوره هستیم و توقع از ما قهرمانی است که بازی به بازی به صدر جدول نزدیک می‌شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ❤❤پرسپولیس شیردال❤❤ IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    افشین پیروانی کیسه سوز . افشین پیروانی سرور پرویز (۱۰×۳) هست
    • {...} IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      زرشککککککککککک
    • مولر از برلین DE ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      احسنت اقای پیروانی.. توی عمرم من تیمی ندیدم که از غذا یش گله مند باشد!! ببینید چطور بار امدند که از کوچکترین مشکلات ایراد می گیرند . چه ایرادی داره . یک روز یک پرسه بخورید . با این وضع که بعضی ها نان خشک هم گیر شان نمی اید . طرفدار سینه سوخته استقلال هستند. من حرف های شجاعیان را درباره غذا دیدم . واقعا اچماز شدم!!
    • حمید علوی CA ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      مشکل فقط دلاری تیم ملی و قالی نفیس کیروش بنده خدا بود که حل شد!
    • Blue Love IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      ما تو باتلاق انقلاب و سنگ و شیشه تمرین میکنیم.. لنگ تو کمپ شهید کاظمی
    • كيسه زباله IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      ي سوال از كيسه كشا: شما كه مشكل مالي برا تهيه غذا دارين اين پودراي جك تري دي تون رو چجوري تهيه ميكنيد؟؟ نكنه اونم ممد نادري براتون ميخره؟ كيسه بجز هوچيگري و فساد و رانت هيچي براي ارائه نداره.(#وريا-سس ماست)
    • مانی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      اقای حمید علوی دادگاه حکم به تبرئه پیروانی و دروغگویی کیروش و کمیته انضباطی داد و مشخص شد بدلیل اینکه پیروانی حاضر به موضعگیری به نفع کیروش و علیه برانکو و پرسپولیس نشده این حکم رو کمیته انضباطی فدراسیون داده داده اما اگه شما مدرکی دارید همه ما خوشحال میشیم به دادگاه ارائه کنید و پیروانی رو بهجریمه و حبس که جه عرض کنم اصلا به اعدام محکومش کنید تا شایدکیروش بلاخره یه جا برنده بشه واگرندارید بهتره دهنتونو ببندید.
  • هفت تیرکش معروف IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    فرشمون گم شده.. کار خودته کلک؟
    • فرهاد دلاریان IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      دلارمون گم شد .. کار دلاریان
  • شنبه های سیاه لنگ IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    باشه اگه مردی بیا زمین تمرین هامون رو عوض کنیم.. تیم ملی زمین نداره بعد لنگ داره
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      بیاد تو شیشه خورده از سه جا زخمی میشه
    • مدیر ایرانی ورزش IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      پس کمپ ناصر حجازی چکار کردن این مدیران استقلال؟ اون اقایاز هئیت مدیره استقلال که دیروز مصاحبه کرده بود و درباره همه چیز نظر داده بود کاش میگفت که سر کمپ تمرینی ناصر حجازی چه بلای آمده که حتی نمی‌شود در آن تمرین کرد؟ خوب است که در هئیت مدیره استقلال دو نفر عضو اقتصادی قوی که پول خرج می‌کنند وجود دارد کاش بجای خرجهای الکی کمپ ناصر حجازی را باز سازی می‌کردند که حالا زمین تمرین داشته باشند
  • مهدی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    فکری فکر میکنه همش اسم پرسپولیس بیاره فشارازرو تیمش برداشته میشه
  • پرسپولیسی منطقی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    واقعا افشین خان راست میگه مثلا پرسپولیس برای بازیهای آسیایی زمین نداشت براشون زمین کمپ تیم ملی رو جور کردن خدائیش ظلم از این بالاتر داریم ؟ یا همین استادیوم کاظمی چمن این زمین کاملا طبیعی بود اما زمین ورزشگاه امام رضا که به استقلال دادن کاملا غیر طبیعی و چمن مصنوعی بود اونم از بهترین مواد پلاستیکی !!!! فقط متوجه نشدم افشین خان چرا اسم زمینهایی بدی که پرسپولیس میره تمرین میکنه رو نگفته !!!
  • javad US ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    vaghean khejalat avar hast ke begoyand ke ma faghat 1 ghaza darim? na kheir harouz biayand barayeh yeksery adameh biorzeh va late 5 jour ghaza begozarand
  • مهدی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    خوب معلومه جناب فرشچیان تیم لنگ مشکل نداره .خوب فرش های که گرفتی الان به کار لنگ میاد
  • مجید IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    لنگی اگر وضعیت کشور خوب نیست گم س چرا بودجه مملکت رو به دلار با قراردادهای فضایی تقدیم اجنبی میکنی. آخریش بودیمیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی