نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
۰ |
۱
سرمستی پیرلو با بانوی پیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ پیرلو، سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش برابر اینتر در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا ابراز رضایت کرد.

خبرورزشی/ جام حذفی ایتالیا؛ آندره‌آ پیرلو پس از صعود به مرحله نهایی جام حذفی ایتالیا با رستگاری در دو بازی رفت و برگشت برابر اینتر گفت: «از عملکرد تیم خیلی راضی هستم. اینتر در این بازی تقریباً شوتی در چارچوب دروازه ما نداشت. امیدوار بودم به عنوان کسی که اولین سال سرمربیگری‌اش را تجربه می‌کند، فاتح سوپرجام ایتالیا بشویم، تیم به فینال جام حذفی ایتالیا و مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد که این اتفاق محقق شد. به عنوان بازیکن کار آسانتری دارید وقتی بازی تمام می‌شود، اما به عنوان مربی تیم باید بلافاصله به بازی بعدی فکر کنید. ما هنوز به چیزی دست نیافته‌ایم، اما حالا استراحت خواهیم و برای بازی شنبه با ناپولی در سری‌آ آماده خواهیم شد.»

وی همچنین در تمجید از عملکرد مدافعانش گفت: «همیشه گفته‌ام که خوش‌شانسم که چهار مدافع خیلی خوب دارم. آنها در حال وفق دادن خود با سیستم بازی دفاعی ما و در حال پیشرفت هستند. عملکرد دفاعی ما تنها به خاطر بازگشت جورجو کیه‌لینی بهتر نشده، بلکه مدافعان دیگرمان هم خیلی خوب کار می‌کنند و از این بابت خوشحالم.»

سرمربی یوونتوس همچنین در خصوص مقایسه شدنش با ماسیمیلیانو آلگری خاطرنشان کرد: شنیدن اینکه من را با آلگری مقایسه می‌کنند، زیباست اما من هم باید به عناوینی که او به دست آورد، برسم تا شما بتوانید من را با آلگری مقایسه کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی