نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
باشگاه استقلال شکایت کرد/ ردپای مدیران و معاونان سابق در صفحات مجازی!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از برخی از صفحات مجازی و فعالیت آنها علیه این باشگاه شکایت کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه استقلال از مدتی قبل از برخی از صفحات مجازی به دلیل تخریب، ایجاد حواشی، توهین به افراد، فراخوانی برای تجمعات و ... شکایت کرده بود.

این شکایت در حال رسیدن به نتیجه است، به طوری که گفته می‌شود رد پای ارتباط نزدیک این صفحات به برخی از مدیران و معاونان پیشین باشگاه استقلال که در ظاهر استقلالی بوده اما علیه باشگاه فعالیت می‌کنند، دیده شده است.

همچنین این صفحات با برخی افراد نزدیک باشگاه ارتباط داشته و دارند و قرار است طی یک هفته تا ۱۰ روز شناسایی شده و به مردم معرفی شوند.

در چند سال اخیر، برخی صفحات مجازی به اسم استقلال حواشی زیادی برای تیم استقلال و مدیران باشگاه ایجاد کرده بودند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    کیسه کش ها به خودشونم رحم نمی کنند
    • آبی IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      مدیران و معاونان قبلی منتخبین طرفداران استقلال بودن یا منتخبین #بابامسعود؟!؟ اینکه با هر گندکاری پرسپولیس(قراردادهای نجومی با بازیکنانی چون استوکس، بودیمیر، ترابی و ... بگیر تا درصد محمدی و شجاع شرخر و حمایتهای علنی وزیران دولت از لنگ و اجبار اسپانسر استقلال به دادن پول بودیمیر در حالیکه بازیکنان استقلال مشکل پول دارن ، زمین تمرین و غدا و ... بماند) صفحات مجازی به لیدری فارس(که همه میدونن رسانه کدام سازمان است) شروع به حاشیه سازی برای استقلال میکنن تا گند پرسپولیس معلوم نشه هم مشخص میکنه منصوبان وزیر کدام جهتی هستند! از #عبده ساواکی تا تیم مستضعفان ولایی
  • حامد IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    بالاخره فهمیدن اون دشمن فرضی اینا همین صفحات هواداریشون و ادمین های ۱۴ ساله شونه. ولی خب شرایط حکم میکنه بگن دشمن داریم. شما هروقت این پیج هاتونو جمع کردین یه تکونی میخورین. یه پیجشون که ۱.۳ میلیونم فالوئر داره خوب داره هواداراشونو بازی میده. یادمه وقتی رحمتی بود پشتش مطلب میذاشت. بعد که رفت و حسینی کلی سوتی داد الان میگه دیدید از حسینی برامون دروازه بان در نمیاد. یا زمان مجیدی ادمین همین پیج میگفت مجیدی به دستور وزیر اومده که هم خودش خراب شه هم تیم. اوایل از فکری حمایت میکرد الان دوباره میگه مجیدی. ولی وقتی فکری به بقیه توهین میکنه و حرف های سخیف میزنه حمایتش میکنه و تا یه مساوی میگیره دوباره میگه مجیدی. یه نفر از ۱.۳ میلیون نفرم نمیگه تو چرا انقد نوسان داری. فقط میان عقده شون از پرسپولیس و سید جلال و اینا با توهین و فحش خالی میکنن.
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    البته مدیرانی لنگی و بی عار و ستون پنجمی توسط وزارت ورزش لنگی در استقلال گماشته شدند تا باشگاه را از درون متلاشی کنند این چیز عجیب و غریبی نیست حتی جنین هم توطئه های حکومتی لنگی علیه استقلال و حرکت خزنده آنها برای پایین کشیدن استقلال را متوجه میشود حالا یه تعداد از صبح تا شب تکذیب می کنند معلوم الحال هستند و باید هم کتمان کنند چرا خبرگزاری های حکومتی رانتی در مواقع حساس اسناد محرمانه باشگاه را رسانه ای می کنند؟ خوب معلومه با ملیجکان وزیر محترم لنگ پرست در باشگاه استقلال در ارتباط هستند و به قول کاپیتان "مدیران استقلال بدون اجازه وزیر آب هم نمیخورند" اصلا فلسفه جایگزینی وزارت ورزش بجای سازمان تربیت بدنی دخالت ها و احاطه و اعمال نظر بیشتر سیاسیون لنگی بر ورزش و مخصوصا فوتبال بود که چند سالی دست مافیای لنگی را کمی کوتاه کرده بود و تیمهای شهرستانی در حال نفس کشیدن و جان گرفتن بودند ...ولی با تشکیل وزارت ورزش مخصوصا فوتبال با عقبگردی ۴۰ ساله به دوران مافیایی پروین برگشت و فقط اسمها و نقش ها عوض شد ولی کارکرد همانا قهرمانیهای رانتی و آلوده لنگی های حکومتی بود و تضعیف تیم ملی حتی
    • ناصر IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      خنده داره مگه نه با این نوشته هات .حتما کار دشمنهههههههههههه!!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    عجب کانال های هواداری هم زیر نظر مدیران سابق استقلال اداره میشن خخخخخخخ !!! هشتگ وزیر پرسپولیسی و... هم می زنن بگو پس این ماجرا تجمع برای چیه ؟!!!!! که این مدیران برکنار شن و خودشون بیان جایگزین شن البته نمی دونم کی منظورشه ولی درکل جالبه
    • حمید علوی CA ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      خوش به حال تیمی که فقط صد تا هوادار داره، اما هوادار آگاه، با مطالعه، عاقل و غیر خطی. بیچاره تیم‌هایی که هوادار میلیونی دارن، اما هوادار خطی، هوادار نوچه، هوادار طلبکار و هوادار نا آگاه.
  • دایی جان ناپلئون US ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    ناصر جان کار کار انگلیسیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی