نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
۵ |
۵
پرویز مظلومی جریمه شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات زیادی شنیده می‌شد مبنی بر این که پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال، برکنار می‌شود اما به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نداده و مظلومی به کار خود ادامه می‌دهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بعد از جریمه ۵۰ میلیون تومانی باشگاه استقلال بابت حضور هانی کرده در تمرینات این تیم، افسر امنیتی باشگاه هم در آستانه برکناری قرار گرفت اما خطر برکناری پرویز مظلومی سرپرست تیم استقلال را تهدید نکرده و شنیده می‌شود شاید او بابت حضور هانی کرده در تمرینات استقلال فقط جریمه مالی شود.

پیش از این بحث برکناری مظلومی هم مطرح شده بود اما در نهایت او به کار خود در استقلال ادامه داد. قرار است بعد از بازی حساس استقلال مقابل سپاهان در مورد مسائل مربوط به حاشیه‌های تمرین روزهای گذشته استقلال تصمیم گیری شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    ده تا پیشکسوت وبازیکن و سرمربی سابق رو بعنوان سرمربی اول ودوم وسوم! و مدیر و سرپرست ودفتردار وعانالیزور وکاتب وعکاس و میرزا بنویس و روانشناس و عطار وبقال دور خودشون جم کردن بازم یه گنده لاتی که محافظ شخصی سرمربی بدنام وپرونده سیاه سابق و یکی از بازیکنان عیاش قبلیشونه مثه مدیرعامل کت باز و با کفش قیصری ودستمال یزدی وپنجه بوکس میاد سرتمرین میشینه رو نیمکت و دست در گردن هم عکس یادگاری میگیرن و بیاد دوران طلایی مموتی وشیتیل گیری ونسق گیری ها دور سفره یخنی ودیزی خوری! گل میگن وسنبل میشنون و یحتمل چن تا توصیه تاکتیکی هم با چاقو براشون کف ماهیتابه املت میکشه وتحویلشون میده و زززت زیات و رتتتته!
  • پارسه GB ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    من نمیدونم دلیل این همه جوسازی چیه، پیشکسوتشون رفته سر تمرین تا جدیدترین تاکتیک های عربده کشی و کتک کاری در فرودگاهای بین المللی و دیگر اماکن عمومی رو به عزیزان دل یاد بده.ببین اتاق فکر چقدر الکی شلوغش میکنه.
  • محمدطاها IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    واقعا معلوم نیس تو باشگاه چ میگذره..برای باشگاه بزرگی مثل استقلال مایه تأسف و شرمساری است که یه گنده لات و سابقه دار به همین راحتی بتونه تو تمرین تیم رفت و آمد کند و تو اوج کرونا بازیکنا رو بغل کند..ضعف مدیریت و سرپرست تیم باعث این اتفاقات است متاسفانه دوران لیدر پروری و حضور افراد متفرقه کنار تیم باب شده..عاشق فرهاد هستم چون فرهاد به لیدرا باج نمی‌داد به مدیران باج نمی‌داد بله قربانگو نبود..
    • امیر IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      محمد طاها عزیز متاسفانه این اتفاقات همیشه حول باشگاه های ایرانی تا دلتون بخواد هست این جماعت واسه معروفیت و هزار داستان دیگه همیشه اطراف تیمها پرسه میزدن چه موقعی که علی پروین بود اوجش افرادی همیشه دور ایشون بودن چه در استقلال که زمان امیر قلعه نویی این افراد همیشه کنار ایشون حضور داشتن و کاملا ساپورت میشدن همین فردی که سر تمرین تیم استقلال رفته از لیدرهای قدیمی باشگاه استقلال و بله قربان گوی امیر قلعه نویی بود که از وقتی شبکه های اجتماعی رونق گرفت این فرد که از خیلی بالاتر .... حمایت میشه معروفیت پیدا کرد و روزی نیست که این شخص اراذل و اوباشی رو از هر نقطه ایران جمع نکنه عکس یادگاری نگیره این افراد از خیلی بالاتر از باشگاه های ورزشی ما حمایت میشن متاسفانه کار خیلی خراب تر از این حرفاست محمد طاهای عزیز متاسفانه باشگاه های ما فقط اسم فرهنگی ورزشی رو یدک میکشه. خدا فردوسی پور رو حفظ کنه تا وقتی برنامه نود بود خیلی کم جرات میکردن این افراد خودشون رو واضح نشون بدن از وقتی این برنامه تعطیل شد حاشیه های فوتبال چند برابر شده
  • امیر علی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    چقدر فوتبال و ورزش ما حقیر شده امثال اراذل و اوباش با افتخار برن سر تمرین تیمها عکس یادگاری بگیرن، دست در بغل افتخار کنن بدتر از این اتفاق اسم آوردن این فرد توسط نویسنده این مطلب هست... البته وقتی صدا و سیما در برنامه های پر مخاطب اینگونه افراد رو بولد میکنه چرا رسانه های نوشتاری نکنن... وقتی میری کشور های دیگر رو میبینی و مقایسه میکنی با کشور خودمون بعد متوجه میشی انگار واقعا تو یه دنیای دیگه پا گذاشتی دنیایی که با سرعت در حال پیشرفت و حرکت، بعد ما اینجا هنوز دنبال ... هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی