نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
لسترسیتی – لیورپول؛ بازگشت در خانه روباه‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیورپول امیدوار است مثل سال‌های اخیر مقابل لسترسیتی نتیجه خوبی بگیرد تا کمی روزهای سخت و بحرانی را فراموش کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ لیورپول بحران‌زده از ساعت ۱۶ امروز در خانه لسترسیتی به میدان خواهد رفت. قرمزها در حالی این هفته در لیگ برتر به مصاف روباه‌ها می‌روند که رکورد خوبی مقابل این حریف داشته‌اند.

لسترسیتی؛ بی‌سروصدا
آرام، آهسته و بی‌سروصدا، لسترسیتی خودش را بین بالانشینان لیگ برتر انگلیس قرار داده است. تیم خوبی که برندان راجرز ساخته، شاید بیشترین ضربه را از نبودن هوادارانش خورده باشد. ۵ باخت خانگی کمی از صدر جدول دورشان کرده و نمی‌خواهند این باخت‌ها مقابل لیورپول هم ادامه پیدا کند. لسترسیتی اگر بتواند امروز لیورپول را ببرد، احتمالاً یک رقیب دیگر را هم از میدان به در خواهد کرد. حالا روباه‌ها آرام و آهسته مدعی قهرمانی می‌شوند.

لیورپول؛ روزهای سخت
کسی تصورش را هم نمی‌کرد حتی با وجود چند مصدوم در خط دفاعی لیورپول به این حال و روز بیفتد. مثل این که بازیکنان لیورپول روحیه پیروزی‌طلبی‌شان را از دست داده‌اند. بعد از ۲ برد بیرون از خانه مقابل تاتنهام و وستهام، هواداران لیورپول فکر می‌کردند همه‌چیز درست خواهد شد، اما شکست مقابل برایتون و منچسترسیتی آن‌ها را دوباره وارد روزهای سخت و بحرانی کرد. لیورپول آمار خوبی مقابل لسترسیتی داشته و شاید این فرصت خوبی باشد همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند. اگرچه با وضعیتی که دارند و نوسانی که داشته‌اند، بعید است دیگر به قهرمانی فکر کنند.

آخرین جدال
لیورپول بازی رفت لیگ برتر در فصل جاری را با ۳ گل از لسترسیتی برد. اِوانز (گل‌به‌خودی)، ژوتا و فیرمینو گل‌های قرمزها را زدند.

آمار بازی
۲۹) در ۲۹ بازی لیگ برتری بین لسترسیتی و لیورپول، روباه‌ها ۷ برد و قرمزهای مرسی‌ساید ۱۶ برد داشته‌اند. ۶ بازی هم مساوی شده است.
۳) لیورپول ۳ بازی آخرش مقابل لسترسیتی را برده است. در مجموع در ۷ بازی آخر لیگ برتری‌شان مقابل لستر نباخته‌اند.
۴) آخرین برد لسترسیتی مقابل لیورپول در لیگ برتر به فوریه ۲۰۱۴ یعنی ۴ سال پیش برمی‌گردد که ۳ بر یک برنده شدند.
۲) روباه‌ها در ۲ بازی از ۴ بازی آخر خانگی‌شان مقابل مدافعان قهرمانی پیروز شده‌اند. این بردها مقابل چلسی و منچسترسیتی بوده است.
۴) لیورپول می‌تواند اولین تیم بعد از منچستریونایتد باشد که ۴ بازی متوالی را از لسترسیتی در خانه حریف می‌برد. یونایتد سال ۲۰۰۳ این رکورد را زد.
۳) قرمزهای مرسی‌ساید از نوامبر ۲۰۱۴ در ۳ بازی متوالی لیگ برتری نباخته‌اند. آن رکورد منفی زمانی رقم خورده بود که برندان راجرز روی نیمکت لیورپول می‌نشست.
۲) بعد از کریسمس لیورپول در ۹ بازی لیگ برتری فقط موفق شده ۲ بازی را ببرد.
۵) لسترسیتی در کینگ‌پاور رکورد خوبی ندارد. روباه‌ها از ۱۱ بازی خانگی‌شان در فصل جاری ۵ بازی را باخته‌اند.

مصدومان و محرومان
دنیس پرائت، تیموتی کاستانیه، وسلی فوفانا و وس مورگان مصدومان قطعی لسترسیتی هستند. جیمز جاستین و آیوسه پرس احتمالاً به این دیدار خواهند رسید. ویرجیل فان‌دایک، جو گومز، جوئل ماتیپ و دیوگو ژوتا به طور قطع نمی‌توانند لیورپول را همراهی کنند. نبی کیتا شرایط بهتری پیدا کرده، ولی بعید است کلوپ از او استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم
لسترسیتی:
اشمایکل، اوانز، سویونجو، فوکس، آلبرایتون، تیلمانس، اندیدی، پریرا، مدیسون، بارنز و واردی
لیورپول: آلیسون، آرنولد، کاباک، فابینیو، رابرتسون، تیاگو، هندرسون، واینالدوم، صلاح، مانه و فیرمینو
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی