نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
منچسترسیتی – تاتنهام‌؛ نبرد چند تیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نتیجه نبرد اتحاد برای همه بالای جدولی‌های لیگ برتر انگلیس اهمیت دارد و بیشتر منتظر شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام هستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ امشب از ساعت ۲۱ یکی از حساس‌ترین نبردهای این هفته لیگ برتر انگلیس آغاز خواهد شد. منچسترسیتی که روزهای فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند میزبان تاتنهام خواهد بود که از کورس قهرمانی خیلی دور شده است. چشم خیلی تیم‌ها و مربیان دیگر هم به نتیجه این دیدار حساس خواهد بود. 

منچسترسیتی‌؛ برو برای شانزدهمی
دستاوردهای منچسترسیتی این روزها با هفته‌های ابتدایی فصل زمین تا آسمان تفاوت دارد. همین فصل روزهایی بود که پپ گواردیولا تصور کرد غیرممکن است تیمش قهرمان شود اما ورق برگشت و همه‌چیز خوب شد. هم رقبا امتیازهای زیادی از دست دادند و هم منچسترسیتی توقف‌ناپذیر شده. حالا ۱۵ برد در تمامی رقابت‌ها دارند که یک رکورد است و می‌خواهند برای شانزدهمی خیز بردارند. از طرفی شاگردان پپ انگیزه دارند ۲ باخت متوالی مقابل تاتنهام را جبران کنند. به نظر می‌رسد اگر سیتی این بازی را ببرد، فاصله زیادی ایجاد خواهد کرد و برای مدعیان قهرمانی گرفتن این تیم سخت‌تر از قبل خواهد شد. 

تاتنهام‌؛ لندنی‌ها و دیگران
بعد از شکست در هفته نخست، چندین هفته تاتنهام فوق‌العاده بود و نباخت، تا اینکه لیورپول ترمزشان را کشید. از آن به بعد کار اسپرز خراب شد و پله‌پله پایین‌تر رفت. حالا تاتنهام همان‌طور که ژوزه مورینیو گفته بود مدعی قهرمانی نیست. لندنی‌ها مهره‌های خوبی دارند و پتانسیل مدعی بودن را هم دارند اما به خودشان باور ندارند. تا رده هشتم پایین رفته‌اند و حالا علاوه بر هواداران خودشان، چند تیم دیگر که با سیتی فاصله دارند، امیدوارند آنها بتوانند مثل ۲ بازی قبلی این حریف را شکست دهند. با این حال کسب سومین برد متوالی مقابل سیتی آماده این روزها خیلی خیلی دشوار است. 

آخرین جدال
تاتنهام بازی رفت این فصل لیگ برتر را با ۲ گل از منچسترسیتی برد. سون و لوسلسو گل‌های اسپرز را در آن دیدار زدند. 

آمار بازی
۴۷) در تاریخ لیگ برتر، منچسترسیتی و تاتنهام ۴۷ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که ۱۵ برد برای سیتیزن‌ها و ۲۵ برد برای اسپرز به ثبت رسیده. ۷ بازی هم مساوی شده است. 
۳) تاتنهام در ۳ بازی آخر لیگ برتری‌اش مقابل منچسترسیتی نباخته است. ۲ برد و یک تساوی حاصل کار آنها بوده. 
۷) منچسترسیتی از ۱۰ بازی آخر خانگی‌اش مقابل تاتنهام ۷ بازی را برده. در دیگر بازی‌ها ۲ تساوی و یک شکست برای سیتی به ثبت رسیده. 
۱۴) بعد از شکست مقابل اسپرز در بازی رفت، منچسترسیتی از نوامبر گذشته ۱۴ بازی لیگ برتری را نباخته. ۱۰ برد آنها متوالی بوده است. 
۲) از وقتی ژوزه مورینیو مربی تاتنهام شده، این تیم هر دو بازی لیگ برتری‌اش مقابل سیتی را برده. این بازی‌ها خانگی بوده است. 
۲) منچسترسیتی می‌تواند نخستین تیم لندنی باشد که در یک فصل هر دو تیم منچستری را در خانه حریفانش می‌برد. 
۵) سیزدهم فوریه ۲۰۱۶ یعنی دقیقاً ۵ سال پیش آخرین برد تاتنهام در لیگ برتر در خانه منچسترسیتی رقم خورد. آن بازی را ۲ بر یک بردند. 
۱۴) برخلاف خیلی از فصول گذشته، این فصل خط دفاعی منچسترسیتی نقطه قوت‌شان بوده. سیتی با ۱۴ گل خورده بهترین خط دفاع را دارد. 

مصدومان و محرومان
کوین دبروینه و ناتان آکه قطعاً نمی‌توانند سیتی را همراهی کنند. شرایط روبن دیاس، سرخیو آگوئرو، رودری و فرناندینیو بهتر شده و احتمالاً به نبرد با اسپرز می‌رسند. جیووانی لوسلسو و سرخیو رگیلون مصدومان تاتنهام هستند. سرژ اوریه و گرت بیل با بهبود شرایط می‌توانند در ترکیب اسپرز قرار بگیرند. 

ترکیب احتمالی دو تیم
منچسترسیتی:
ادرسون، کانسلو، استونز، دیاس، زینچنکو، سیلوا، رودری، گوندوغان، محرز، استرلینگ و فودن
تاتنهام: لوریس، اوریه، آلدروایرلد، رودون، دیویس، هویبیرگ، سیسوکو، برخواین، اندومبله، سون و کین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق منچسترسیتی IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    طبق معمول تیم مردمی منچستر سیتی برنده میشه
  • امیرحسین IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    خسته نباشید به نظرم سیتی می بره و امسالم قهرمانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی