نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
۰ |
۵
علی چینی: حالم خوب است و درمان می‌شوم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم چوکای تالش که به دلیل مشکل کلیه تمرینات این تیم را ترک کرده بود، در دیدار برابر بادران بار دیگر روی نیمکت سبزپوشان حضور خواهد داشت.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ مربی سابق استقلال و نفت تهران به دلیل مشکلی جسمانی که پس از پیروزی چوکای تالش برابر نود ارومیه پیدا کرده بود و ورمی که در بدن او ایجاد شده بود، به تهران بازگشت و تحت معاینه پزشکان معالجش قرار گرفت. در مراجعه چینی به بیمارستان، تکه برداری از کلیه او انجام شد تا شرایط پیوندی که او 15 سال انجام داده است، به دقت بررسی شود.

پس از بررسی پزشکان مشخص شد که بازیکن و مربی سابق استقلال که این روزها دستیار علی لطیفی در چوکای تالش است، نیازی به پیوند مجدد ندارد و علی رغم اینکه کلیه پیوندی او با آسیب هایی روبرو شده است، او می تواند با رعایت دستورات پزشکان به ویژه در وعده های غذایی اش از پیشرفت بیماری  و پس زدن عمل پیوندی که سال ها پیش انجام داده، جلوگیری کند.

چینی در گفت‌وگویی شرایط خود را اینطور تشریح کرده است: «در آزمایشات مشخص شد که ۱۵ در صد از کلیه ام دچار مشکل شده که خوشبختانه با دعای مردم و هواداران عزیز قابل درمان است و نیاز به پیوند مجدد کلیه ندارم. از همه دوستان عزیزی که برایم دعا کردند ممنونم. فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان را هم تسلیت می گویم و امیدوارم غم‌هایمان کم شود و همه در سلامت کامل باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی