زارع: مردم انزلی وقت نمی‌دهند/ در پنج سال اخیر هزار تومان هم دریافت نکردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مازیار زارع، کاپیتان پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد.

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ پس از افت ملوان بندر انزلی در هفته‌های گذشته لیگ دسته اول فوتبال و تساوی امروز (شنبه) مقابل تیم قعرنشین نود ارومیه، مازیار زارع از هدایت تیم ملوان کناره‌گیری کرد.

زارع در بخشی از نشست خبری‌اش پس از این مسابقه گفت: طبیعی است کارآیی بازیکنان با این استرس پایین می‌آید که مسئولیت آن با من است. آدم ضعیفی نیستم و نمی‌توانم حرف خاصی بزنم، اما دوست ندارم ناراحتی مردم انزلی را ببینم و مسئول نتایج بد هستم. باید از خودم شروع و کار را اصلاح کنم تا مردم کمتر تحت فشار قرار بگیرند. دست باشگاه را باز می‌گذارم و استعفای خود را اعلام می‌کنم.

وی در مورد آغاز فعالیت مجدد خود در باشگاه ملوان گفت: پس از خداحافظی از فوتبال تصمیم گرفتم خارج از ایران زندگی کنم و زندگی جدید خود را تشکیل دهم. با خواست مردم، وظیفه خود دانستم در آن شرایط سخت که آقایان ما را به جلو هُل دادند و گفتند صفر تا صد هزینه‌ها با ماست، با پژمان نوری مسئولیت بپذیریم. تا جایی خوب پیش رفتم و به‌خاطر ملوان با نصف ایران جنگیدم، اما هنگام مربیگری افرادی هستند که نمی‌گذارند کار کنید.

سرمربی مستعفی ملوان عنوان کرد: خیلی‌ها خوشحال هستند که این حرف‌ها را می‌زنم. من و نوری در پنج سال اخیر، هزار تومان هم دریافت نکردیم و از جیب خود هم گذاشتیم، اما مردم انزلی نمی‌خواهند و وقت نمی‌دهند. من هم مشکلی ندارم و حاضر نیستم به هر قیمتی باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی