شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
۳ |
۰
سجاد شهباززاده: استحقاق بردن استقلال را داشتیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم کاملاً استحقاق پیروزی مقابل استقلال را داشته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سجاد شهباززاده پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم سپاهان مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی از سمت ما بود. کل بازی را در اختیار داشتیم و به موقع هم به گل رسیدیم و کاملاً استحقاق برد را داشتیم.

وی در مورد روند خوب تیم سپاهان اظهار داشت: از اول فصل همه چیز رو به جلو بوده است. تغییرات در تیم زمان‌بر است ولی در کمترین زمان ممکن این تغییرات و هماهنگی انجام شد و خدا را شکر الان شرایط خوبی داریم.

مهاجم تیم سپاهان در مورد گلش و پاس گل سروش رفیعی گفت: سروش رفیعی شب گذشته پیام داده و گفته بود حرکتی که منجر به گل دوم شد را در بازی انجام می‌دهیم. هماهنگ کرده بودیم و تبدیل به گل شد. ۱۲ گله شدم ولی فرقی نمی‌کند گل به نام چه کسی ثبت شود.

شهباززاده در واکنش به پرسشی درباره دلایل بازی روان تیم سپاهان عنوان کرد: دلایل زیادی دارد و نمی‌توانم خیلی کوتاه بگویم، ولی همه تلاش می‌کنیم و با اعتماد به نفس بالا کار می‌کنیم که این مهم‌ترین مسئله است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    سپاهان تاکتیک و برنامه نداشت استقلال به خودش باخت
  • مولر از برلین US ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    آقای شهباز زاده نفست وزندگی فوتبالیت را مدیون استقلالی اونوقت کری هم میخونی خجالت بکش تازه گل دوم را با سروش پرسپولیسی با افتخار میگی نقشه کشیدیم بهر حال گل د وم بنام سروش باید ثبت بشه نه تو ودقیقا بهت قول میدم نیم فصل دوم با دعاهای ما یک گل هم نمیزنی مگه پنالتی گیرت بیاد
    • محسن US ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      به احترام استقلال بعد از گل شادی نکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی