نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
۳ |
۵
استقلال همان تیم روز دربی بود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال دیروز مثل بسیاری از بازی‌های این فصل خود تاکتیک و برنامه خاصی نداشت. بدتر اینکه فکری هنوز نه ترکیب اصلی تیمش را شناخته و نه توانایی مهره‌ها را می‌شناسد.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ وقتی استقلال بد بازی می‌کرد ولی صدرنشین بود، صمد مرفاوی گفت انتقادات از ما کاملاً مغرضانه است! یعنی از نظر دستیار اول فکری، هرکس انتقاد می‌کرد، مغرض بود. حالا تصور کنید همین صمد مرفاوی جزو دستیاران فکری نباشد و بخواهد بازی استقلال مقابل سپاهان را نقد کند، به نظر شما چه می‌گوید؟

استقلال دیروز مثل بسیاری از بازی‌های این فصل خود تاکتیک و برنامه خاصی نداشت. بدتر اینکه فکری هنوز نه ترکیب اصلی تیمش را شناخته و نه توانایی مهره‌ها را می‌شناسد. طبعاً در چنین شرایطی این مربی نمی‌تواند از نفرات مستعدی که استقلال دارد، بازی خوبی بگیرد. حالا مشکلات مدیریتی و غذایی (!) و... به کنار اما استقلال آشکارا مشکل فنی و تاکتیکی هم دارد و حتی اگر این قبیل بازی‌ها را ببرد (که نمی‌برد) نمی‌توان این مشکلات را نادیده گرفت.

سپاهان خوب بود و مستحق پیروزی اما بیشتر از قوی بودن سپاهان، ضعیف بودن استقلال به چشم می‌آمد. از صمد مرفاوی که نمی‌توان هیچ انتقادی کرد چون مغرضانه تلقی می‌شود اما از فکری باید پرسید دلیل فیکس بازی کردن عارف غلامی چیست؟ مدافع نداری؟ خب آرش رضاوند بر چه اساسی فیکس بازی می‌کند؟ ریگی چرا نیمکت‌نشین شد؟ بله، این‌قدر می‌فهمیم که مربی از ما به تیم نزدیک‌تر است و حتماً نکاتی را می‌داند که ما نمی‌دانیم اما نتیجه این دانستن‌ها چه بود؟ استقلال که تا قبل از بازی با سپاهان فوتبال بازی نمی‌کرد ولی نتیجه می‌گرفت، در این بازی نه فوتبال بازی کرد و نه نتیجه گرفت!

برای محرم نویدکیا خوشحالیم. البته او هم مثل فرهاد مجیدی (که انصافاً تیمش از این استقلال خیلی بهتر بازی می‌کرد) هنوز خیلی کار دارد ولی خب محرم قدم‌های اول را خوب برداشته و حتماً می‌تواند در آینده یک مربی خوب شود. یکی از تفاوت‌های مهم دو تیم در بازی حساس هفته به دستیاران فکری و محرم برمی‌گشت که حسابی خودش را نشان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    فرهاد مجیدی هم دیاباته رو‌داشت هم کریمی رو !!! فرهاد مجیدی سوابقش با تیم امید هم مشخصه چهارتا از ازبکستان خورد !!!!!!! و قبل از بازی های مقدماتی المپیک اخراج شد با نتایج سنگین
  • رضا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    اگر کسی میتونه جواب من رابده خواهش میکنم پاسخ بده چرا در فوتبال لیگ جزیره یا لالیگا یا اصلا درلیگ خوددمون از این آقای اشراقی و تجربیات فنی ایشان استفاده نمیشه اس
  • farid US ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    perspolis ra ham be in team ezafeh konid, perspolis emrouz shancy board, aghar on 2 gooel ra khordeh boud? che etefaghy mioftad, perpolisy ke dar Asia boudeh chera intoury bazy mikonad, perspolis yek moraby 20 milliardy avardeh onvaghat bayad intoury bazy konad, khodeh in aghayaneh moraby khejalat bekeshand va beravand, inha liyaghateh in karha ra nadarand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی