دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
۲۴ |
۴
گادوین منشا بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد گادوین منشا مهاجم گل‌گهر به طور قطعی از بازی بعدی تیمش محروم خواهد بود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ گادوین منشا به ‎خاطر یک حرکت منشوری هنگام شادی گل موقتا محروم شد تا جنجالی در این خصوص رخ دهد. حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص شرح ماوقع پرونده مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر گفت: به ‌نظر شما ما چه زمانی باید این کار را انجام می‌دادیم؟ همین دیروز اول وقت وقتی فیلم حرکت ناشایست این بازیکن منتشر شد به‌ محض اینکه از این موضوع مطلع شدیم رای دستور موقت محرومیت از حضور در میادین را صادر کردیم.

او درمورد اینکه در فضای مجازی از جانب هواداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس فشارهایی وارد شده است که براساس اعتقاد استقلالی‌ها نباید این محرومیت قبل از بازی با پرسپولیس صورت می‌گرفت و به اعتقاد پرسپولیسی‌ها باید هرچه سریع‌تر با این امر برخورد می‌شد، ادامه داد: این موارد و این موضع‌گیری‌ها هیچ تاثیری روی آرا و تصمیمات ما ندارد بلکه رفتاری که خود شخص که از نظر ما بازیکن یا مربی یا باشگاه هستند، انجام می‌دهد و نوع رفتار آن‌ها برای ما مهم است. رفتار این بازیکن، رفتار زننده‌ای بود و چیزی بود که اخلاق عمومی آن را نمی‌پسندند.

حسن‌زاده درباره اینکه رای قطعی منشا چه زمانی صادر می‌شود، گفت: احتمالا تا هفته آینده. ما این اتفاق را در فضای رسانه‌ای مشاهده کردیم و حالا باید گزارش بازی و نماینده فدراسیون برسد و بعد از استماع دفاعیات بازیکن و باشگاه رای نهایی را بدهیم.

او درباره اینکه به‌نظر می‌رسد با این وضعیت به‌طور حتم منشا بازی با پرسپولیس را از دست می‌دهد، تاکید کرد: در هر صورت این بازیکن برای بازی بعدی تیمش قطعا محروم است. البته ابدا برای ما اهمیت نداشت که رقیب بعدی گل‌گهر چه تیمی است و ما کاری نداریم که بازی بعدی این تیم مقابل چه تیمی برگزار می‌شود. با این رفتار تشخیص دادیم ایشان یا هر بازیکنی که برایش دستور موقت صادر می‌شود صلاحیت بازی را ندارد. نکته قابل‌توجه اینکه شاید باور نکنید که حتی خود من به‌شخصه نمی‌دانستم بازی بعدی گل‌گهر مقابل پرسپولیس است.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اگر دستور موقت هم نمی‌دادیم نوع رفتار این بازیکن طوری بود که قطعا با محرومیت مواجه می‌شود و الان که با دستور موقت از بازی محروم می‌شود بعدا این محرومیت در رای لحاظ خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلا لم ارزوست IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    هدف بازی ندادن روبرو پرسپولیسه عزیزم کیه ک ندونه
    • پیمان IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      تو بازی پرسپولیس و الدحیل حداقل 50 میلیون ها نفر داشتند این بازی رو می دیدند ولی کمیته انضباطی گادوین منشا رو محروم نکرد تا برای بازی های بعدی روحیه و آمادگی داشته باشه اما اینجا و در بازی گل گهر و نساجی که اونقدر بیننده ای نداره اومدن سریعا گادوین منشا رو محروم کردند تا نتونه به بازی با پرسپولیس برسه. پس چرا وقتی بیرانوند در تبریز اون حرکت غیر اخلاقی رو با دست انجام داد محروم نشد؟ چون اگه محروم می شد بازی با استقلال نمی تونست بازی کنه و مهندسین لیگ برتر اینو به خوبی می دونستند. آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
    • پیمان IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      چرا حرکت غیر اخلاقی بیرانوند با دست که در تبریز انجام داد سریعا براش نه دستور موقت صادر شد که از بازی با استقلال محروم بشه و نه اینکه اصلا محروم شد. بیراوند باید دو جلسه محروم می شد.
    • نوید IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      مهندسین لیگ برتر برای قهرمان کردن پرسپولیس سریعا دست به کار شدند تا یکی از بهترین گلزنان لیگ مقابل پرسپولیس بازی نکنه. با اینکار دست امیر قلعه نوعی رو خالی کردند.
    • کیسه مافیا ورزش DE ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      باید ۵ جلسه محروم شود
    • امیر IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      بنده ی خدا اینکار همه جای دنیا ممنوع هست چه ربطی به پرسپولیس داره ؟
    • پاسخ به کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      اون حرکت بیرانوند بود که باید دو جلسه محروم می شد به اضافه 3 جلسه تعلیقی که می شد 5 جلسه. گادوین منشا حتی یک جلسه هم نباید محروم بشه چون قبلا این حرکت رو انجام داده بود ولی چون تو پرسپولیس بود محرومش نکردند ولی الان چون می خواد جلوی پرسپولیس بازی کنه محرومش کردند تا گلزن حرفه ای جلوی پرسپولیس نباشه. مهندسی کردن تالو تر از این نمی شه
    • محمود IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      برادر من برای شما که تو سر قلیون تو فرودگاه دوحه به جون هم می افتین و آبرو برای مملکت نمیزارین این حرکات عادیه.برای شمایی که تو فرودگاه مهرآباد به جون هم می افتین و هر بد و بیراهی بهم میگین عادیه.برای شمایی که سرمربیتون تو اهواز به یکی دیگه از هم قطاراتون فحش ناموسی عادیه.برای شمایی که سر کل کل میرین جلوی درباشگاه پرسپولیس و مودبانه ترین کاری که میکنید رنگ پاشیدن روی عکس دوتا مرحومه و کارایی میکنید که انقدر زشته که هیچ کس درمورد حرفم نزده و تو عکس کاملا مشخصه عادیه.منشا تو پیکان و پرسپولیس بود با اینکه اولین بار بود اومده بود ایران از این رفتارا نمیکرد،چیکارش کردین اینجوری شده؟
  • فری عشقی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    آقا چیا دارین بیچاره رو خوب تضاد فرهنگی داره الان دیگه این چیزها و این کارها عادیه. کمیته انضباطی نباید منشا رو محروم کنه. باید تشویق بشه و این محصول فرهنگی رو ترویج کنه تا کیسه دوستان ازش بهره ببرن.
    • حامد IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      دقیقا :))) مثکه این دوستان خوششون میاد یکی این حرکت و براشون انجام بده. یجوری مظلوم بازی در میارن انگار اگه بازی بعدی گل گهر با تیم خودشون بود میگفتن نه تنها منشا محروم نشه بلکه اول بازی ازش تقدیرم بکنیم
  • منطق IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    خدارو شکر که عدالت بخاطر ترس از هوچیگری زیر پا گذاشته نشد. واقعا انتظار نداشتم عدالت انجام بشه. دوستان این حرکت در تمام دنیا محرومیت داره
  • سیدرضا سیدریحانی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    فوتبال ما فقط به طرز خیلی واضحی شده تبعیض و رسیدگی به یه تیم خاص و بالا کشیدنش به هر نحوی که بشه.کاملاً هم واضحه و دیگه نمیشه انکارش کرد.بعضیا مستقیم به داور فحش کیدن و قلدر بازی در میارن کاملاً هم تحت حمایتن.
    • مجهول الهویه IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      باشه. میگیم یه مدال افتخار هم بهش بدن. من مسئول گل گهر بودم مینداختمش بیرون. حالا که تماشاگر نیست حرف منشوری بزنه بازیکن خودش وارد عمل میشه. اصلا نمیدونستم این اینقدر بی تربیته این تو پرسپولیس این طوری نبود!!
  • سیدرضا سیدریحانی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    فوتبال ما فقط به طرز خیلی واضحی شده تبعیض و رسیدگی به یه تیم خاص و بالا کشیدنش به هر نحوی که بشه.کاملاً هم واضحه و دیگه نمیشه انکارش کرد.بعضیا مستقیم به داور فحش کیدن و قلدر بازی در میارن کاملاً هم تحت حمایتن.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    اون دوستی، که میگه این رفتارها و فحش خوردن عادیه ساید برا شما عادیه.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    منشا بازی با پرسپولیس محرومه و حواشی،اون هم فقط به این دو تیم مربوطه لطفا شما برید راجع به شکست تحقیر امیز خودتان نظر دهید
  • استقلال قهرمان IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اگر دستور موقت هم نمی‌دادیم نوع رفتار این بازیکن طوری بود که قطعا با محرومیت مواجه می‌شود و الان که با دستور موقت از بازی محروم می‌شود بعدا این محرومیت در رای لحاظ خواهد شد. چرا با دستور موقت محروم می شود! آیا اگر تیم دیگری جز پرسپولیس جلوی گل گهر قرار بود بازی کنه باز دستور موقت صادر میشد! اگر منشا بازیکن پرسپولیس بود آیا با دستور موقت محروم می شد! مردم همین رفتارهای تبعیضانه رو می بینند که میگن تیم خاص...
  • علی IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    رئیس کمیته انظباطی یا رئیس مافیای لنگ؟؟
  • سهراب IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    مگه این آقایون تاجی و سپاهانی وقتی آل کثیر رو محروم کردن شادی نکردن؟ اگه اون زمان شادی کردن شون بر حق بود حالا هم غمگین شدن، حقشوکه. دست بالای دست بسیاره. باید تحمل داشته باشن.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    تیم خاصیم . بدون مهاجم داریم میریم صدر جدول با افتخار میگیم ما خاصیم.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    کیسه کش ها از دکل حرکت منشوری منشا نرفته بودید بالا که رفتید خخخخخخخخخخخخخخخ
  • رضایی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    سلام وظیفه سر پرست باشگاه ها ،مربیان، سر مرمربیان و سایر عوامل باشگاه ها باید وقتی بازیکن خارجی دارند چند جلسه با این بازیکنان داشته باشند وباید و نباید ها و این که بدانند در چه کشوری بازی میکنند را برایشان توجیه کنند . جالب اینکه در مسابقات آسیایی ما ضربه بزرگی خوردیم به خاطر یک ندانم کاری در صورتیکه حرکت آل کثیر کودکانه واز رو ساده دلی وحرکت گادوین وقیح و زشت بود .
  • 6 IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    واقعا خوب شد كسي تو استاديوم نبود! كاز زشت زشت است و ابي قرمز هم ندارد. مثا اون شيث و نصرتي. كار زشت رو بايد گفت
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    چرا بعضی ها دایم در حال فضولی کردن هستن حتی تو جام باشگاهای اسیا. شما درباره لیگ ۳ نظر بدین بهتره چون سابقه قهرمانیش را دارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی