دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
۲ |
۴
وینفرد شفر، بهترین مربی هفته لیگ ستارگان قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه قطری سرمربی سابق استقلال و کنونی الخور را به عنوان بهترین مربی هفته لیگ ستارگان انتخاب کرد.

خبرورزشیفوتبال آسیا؛ نشریه «استاد الدوحه» قطر با اتمام مسابقات هفته شانزدهم لیگ ستارگان به معرفی بهترین بازیکن و مربی هفته پرداخت.

این رسانه قطری وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال را که به تازگی هدایت الخور در آستانه سقوط را برعهده گرفته به عنوان بهترین مربی هفته لیگ ستارگان معرفی کرد.

الخور مدت ها بود به پیروزی نرسیده بود و شفر در اولین حضورش روی نیمکت این تیم قعرنشین مقابل الخریطیات با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

وینفرد شفر، بهترین مربی هفته لیگ ستارگان قطر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    استقلالیها همکیشه میگن برانکو 4 سال بود ولی استرا 6 ماه بود اما چون حافظه شون کوتاه مدته یادشون نمیاد که در اون 4 سال هواداران استقلال مدام شعار بی غیرت و حیا کن رها کن میدادن . البته شفر 2 سال در این تیم بود و نکته جالب این بود که بعد از برد سپاهان شفر رو شانه هاشون گذاشتنو شیر ژرمن گفتن و ............... و هفته بعد ، بعد از باخت به پدیده بهش بیسواد و بدردنخور گفتن و اخراجش کردن وبازهم برای یادآوری میگم چون حافظه استقلالیها خیلی کوتاه مدت و ضعیفه ، برانکو در نیم فصل اول و دومش نتایج بدی گرفت ولی پرسپولیسیها ازش حمایت کردن تا برامون 7 تا جام اورد
    • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      اول مدیرعامل دست نشانده بابا مسعود، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی رو تمدید نکرد تا تیم پرقدرت شفر نابود بشه و استقلال نتونه سومین ستاره آسیایی رو بگیره و بعدا وقتی شفر نتونست نتایج خوبی بگیره مدیرعامل دست نشانده بابا مسعود برکنارش کرد نه استقلالی ها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی