نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دفاعیه باشگاه پیکان درباره اوت دستی‌های عجیب نادر محمدی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر رسانه‌ای پیکان در دفاع از اوت دستی‌های مکرر بازیکن این تیم مدعی شد مربیان پیکان در این شرایط فلسفه کاری خود را تغییر دادند!

خبرورزشی - یادداشت مدیررسانه ای پیکان که به نوعی دفاعیه این باشگاه در برابر هجمه های ایجاد شده علیه کادرفنی است امروز منتشر شد. دفاعیه‌ای به شدت طولانی که می‌شد آن را خلاصه تر در چند خط به صورت واضح توضیح داد! های‌لایت این دفاعیه را در زیر می‌خوانید:

*نادر محمدی یکی از پدیده های جدید فوتبال ایران است که با پرتاب های اوت عجیب و غریبش به چهره ویژه ای تبدیل شده؛ او که سال گذشته نیز چند بار در ترکیب پیکان از اوت های بلند خود رونمایی کرده بود، امسال با حضور فیکس در ترکیب خودروسازان بیشتر این شیوه از بازی را به نمایش می گذارد.

*محمدی از ابتدای فصل بارها این کار را برای پیکان انجام داده و بعضی وقت ها هم با انتقاد تیم های حریف پیکان مواجه شده است. حالا اما با توجه به حساسیت بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و پخش زنده بودن این دیدار، پرتاب های محمدی بیشتر به چشم آمده و باعث شده هجمه هایی هم علیه کادرفنی پیکان و شخص مهدی تارتار به راه بیفتد.

*قطعا در شرایطی که اعتراض های مختلفی به پرتاب های اوت در پیکان انجام می شود، شنیدن صحبت های سرمربی و مربیان این تیم را هم باید در این خصوص بشنویم. تارتار و دستیارانش از ابتدای فصل چندین و چند بار در این باره صحبت کردند. آنها همواره روی این موضوع تاکید کردند که هر مربی ای بازیکنی مثل نادر محمدی را در اختیار داشت، از توانایی او استفاده می کرد که ادعای درستی است. آنها اما در مصاحبه های رسمی نمی توانند برخی موضوعات را بیان کنند.

*مربیان پیکان در این شرایط فلسفه کاری خود را تغییر دادند و برخلاف هرسال که فوتبال مالکانه را در دستور کار داشته اند، مجبور به پیاده کردن یک نوع فوتبال جدید شده اند. از طرف دیگر با توجه به شناختی که جامعه فوتبال از تارتار داشت، انتظارات از او بالا بود و این مربی جوان و موفق هم می گوید برای آنکه بتواند نتیجه لازم را کسب کند باید تغییر فلسفه کاری اش کاری می کرده که تیم برخلاف سال های قبل در کورس سقوط نباشد.

*در چنین شرایطی تارتار و همکارانش مدعی اند اگر همه مسائل برای آنها ایده آل باشد، اوت دستی های بلند نادر محمدی کاملا در سایه قرار می گیرد. آنها نیم فصل از رقابت های لیگ برتر را با همه سختی ها گذرانده اند تا به نیم فصل و زمان نقل وانتقالات برسند تا با جذب بازیکنان جدید بتوانند تیم را تقویت کنند و دوباره به همان فوتبال مالکانه ای برگردند که همگان انتظار دارند. حال تنها امید تارتار و کادرفنی اش به بازیکنان جدیدی است که به دنبال جذب شان هستند و شاید اگر این نفرات به عضویت تیم خودروساز در بیایند، دیگر شاهد بولد شدن اوت های نادر محمدی نباشیم.

*فراموش نکنیم که پیکان تا اینجای لیگ بیستم 15 گل در بازی های خود به ثمر رسانده که فقط دو گل این تیم از روی پرتاب های اوت نادر محمدی بوده و 13 گل دیگر روی تاکتیک های دیگر و البته توانایی سایر بازیکنان این تیم بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    دفاع چی میکنین.از مطهری و گلمحمدی تا بازیکنای دیگه همشون با احترام نسبت به این تاکتیک پیکان صحبت کردن.هیچکدومشون بی احترامی نکردن و همشون از اینکه این تاکتیکو استفاده میکنید دفاع کردن.حالا از کی شاکی هستین؟
  • صامت CH ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    توضیح لازم هست؟تیمی یک بازیکن بایک توانایی استثنایی دارهوازاون استفاده میکنه.به کسی ربطی داره ؟اتفاقاپیکان بسیارهم هوشمندانه بازی کردوبدون اوت هم عالی بود.عالی پرس کردند.سریع بع حمله اضافه می شدند.موقعیت هم خیلی خوب ساختند.برنامه هم دارندوازاستقلال به مراتب سرترند.تاکتیک اوت دستی هم یه تاکتیک فوتبالی یه وبه کسی ربط نداره .انفاقاصحنه هایی زیبا خلق شد
  • حمید IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    اوت دستی‌ها هم جواب نداد احتمالا کار وزیر بوده استقلال میبازه وزیر بوده بازیکنهای استقلال عوا میکنن با هم مربیشون انفالو میکنه همه رو وزیر بوده یکم بجای این رفتارها عقل رو بکار بندازید بازی کنید
    • :) IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      دوست من عنوان و متن خبر رو خوندی؟ این در مورد پیکان بود و برخی دوستان از بازیهای گذشته و بعضی کارشناس ها هم بعد از بازی دیروز انتقادهایی داشتن دکتر ذولفقارنسب یکی از منتقدین بوده و باشگاه ویکان در جواب اونها دفاعیه داده...
  • حقگو IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    نحوه و شیوه بازی بستگی به امکانات و داشته های خود نسبت به حریف دارد تارتار ثابت کرده که مربی کار بلدی است و کاملا مورد احترام هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی