اعاده دادرسی در پرونده بلبلی/ دردسر جدید باشگاه استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه فولاد خوزستان هزینه اعاده دادرسی برای پرونده محمد بلبلی را پرداخت کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران باشگاه فولاد خوزستان را بر سر ماجرای محمد بلبلی تیم فولاد خوزستان را از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.  

باشگاه خوزستانی با رایزنی‌های انجام شده موفق شد به طور موقت پنجره خود را باز کند تا در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کند. اما پنجره این باشگاه مجدد بسته شد و حالا در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در آستانه دیدار با العین امارات در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان سعید آذری و مدیران این تیم مدارک و مستندات خود را به دادگاه ورزشی CAS ارسال کردند تا در خصوص محرومیت این تیم تجدید نظر شود.

اما در این میان پای باشگاه‌های سپیدرود رشت و استقلال تهران و محمد بلبلی نیز به میان آمده که هیچ یک از آنها هزینه لازم برای اعاده دادرسی پرداخت نکرده‌اند و مدارک خود را در خصوص این پرونده به این دادگاه ارائه ندادند. از طرفی باشگاه فولاد هزینه لازم را پرداخت کرده تا این پرونده در جریان باشد. به همین دلیل همین موضوع می‌تواند برای باشگاه استقلال و سپیدرود و شخص محمد بلبلی گران تمام شود. 

باشگاه فولاد خوزستان نیز امیدوار است که بتواند پنجره‌ای را به صورت موقت باز کند و بعد از آن در این دادگاه برنده شود تا محرومیت این تیم به کلی رفع شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    استقلال 5 بازیکن امسال غیر قانونی جذب کرد اگه به کاس می رفت 5 بار پنجره اش بسته می شد . ولی استقلال در کمیته انظباتی محرم دارد.
    • ... IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      اونوقت ما حکومتی ایم !
  • صامت CH ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    آذری حرفشش رابه کرسی می نشاند
    • فیفا دی IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      آذری کوچکتر از این حرفهاست
  • مانی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    باعث تاسفه که روزنامه خبرورزشی در حد یک هوادار معتصب استقلالی رفتار میکنه و حاضر نیست اصل خبر علیه استقلال رو منتشر کنه . خبر درست اینه فولاد علیه فدراسیون و استقلال به cas شکایت کرده . و با توجه به اینکه بلبلی قبلا 4 ماه محروم شده بود حکمی علیه بلبلی صادر نمیشه اما احتمالا 2 پنجره استقلال بسته میشه و فدراسیون هم بدلیل حمایت و تبانی با استقلال توبیخ کتبی میشه .
    • لمپارد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      چرا حرف الکی میزنی ، مگه استقلال تو این قضیه چ تقصیری داشته ک پنجره ی نقل و انتقالاتش بسته بشه ؟ بازیکن مقصر بوده که محروم هم شده
    • مانی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      دوست عزیز جناب لمپارد قبل اینکه دیگران رو متهم کنی یک مطالعه و سرچ بکن . فولاد شکایت کرده که بلبلی با اونها قرارداد بسته و استقلال با بلبلی که بازی بازیکن فولاد بوده قرارداد بسته
  • امید IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    حرف الکی !! دقیقا کاری که فولاد با سپیدرود کرد استقلال با فولاد انجام داد ولی استقلال انگار معصوم هستش کاره درستی کرد فولاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی