نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ابراهیم شکوری: من برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه چندین‌ بار من با مدیرعامل باشگاه شهر خودرو تماس گرفتم اما جواب تلفن ما را نمی‌دهند.

خبرورزشی - ابراهیم شکوری درباره آخرین شرایط تیم پرسپولیس و برنامه سفر این تیم به سیرجان و دیدار با گل‌گهر اظهار داشت: ما روز پنجشنبه به سمت سیرجان خواهیم رفت و امیدواریم آخرین بازی نیم‌فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ما می دانیم به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند و تیم ما در همه مسابقات برای پیروزی به زمین می‌رود. کادرفنی، بازیکنان و مدیریت تلاش می‌کند بهترین نتیجه را بگیریم و خدا را شکر تا این لحظه با تمام مشکلاتی که داشتیم و هر ۵ روز یک‌بار بازی کردیم، بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و هر کسی در حوزه کاری خودش کمک می‌کند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت بودیمیر و وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یک بدهی از گذشته برای باشگاه به جا مانده که متأسفانه سنگین است. علاوه بر بودیمیر چند پرونده دیگر هم بود که باید پول آن‌ها را پرداخت می‌کردیم و خدا را شکر این کار انجام شده است. پنجره نقل‌وانتقالاتی ما تا این لحظه بسته است اما ما فعلاً نقل‌وانتقالاتی نداریم و امیدواریم تا روز ۲ اسفند ماه که زمان شروع نقل‌وانتقالات است، پنجره نقل‌وانتقالاتی ما هم باز شود.

سخنگوی و معاون اجرایی پرسپولیس ادامه داد: ما کل مبلغ مطالبات بودیمیر را واریز کردیم اما به دلیل مشکلات بانکی که وجود داشت کمی مشکلات به وجود آمد. تا این لحظه طبق نامه وکیل بودیمیر و فیفا ۳۵۰ هزار یورو به حساب او نشسته است و منتظر هستیم مابقی پول نیز به حساب بنشیند و تأییدیه نهایی را بگیریم و پرونده بسته شود. جا دارد از هیئت مدیره، کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم که این وضعیت را درک کردند. شاید این پول بودیمیر باید به بازیکنان، کادر فنی و کارمندان باشگاه می‌رسید، اما همه این را درک کردند که اولویت باید پرداخت طلب بودیمیر باشد.

شکوری در مورد اینکه گاهی در فضای مجاری برای باشگاه استقلال کری می‌خواند، عنوان کرد: من کری نمی‌خوانم، من باید از منافع باشگاهم دفاع کنم. قطعاً هر زمانی که منافع باشگاهم با سخن برخی دوستان تضعیف شود، وظیفه من است که از باشگاه دفاع کنم. من هیچوقت در مورد هیچ باشگاهی صحبت نکردم و همیشه گفتم همه دوستان در مورد تیم خودشان صحبت کنند. این خواهش را هم داریم که همه در حوزه کاری خودشان صحبت کنند.

وی در مورد شایعاتی که در مورد جذب رضا شکاری و جدایی علی شجاعی از پرسپولیس مطرح شده است، گفت: ما براساس نیاز تیم بازیکن جذب می‌کنیم. خدا را شکر ارتباط خوبی بین مدیریت و کادرفنی وجود دارد و هر بازیکنی که کادر فنی بگوید برای جذبش اقدام می‌کنیم. ما در حال حاضر فقط مهدی ترابی را جذب کردیم و فکر می‌کنم خرید خیلی خوبی بود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا برای دریافت رضایتنامه مهدی ترابی پولی به باشگاه العربی قطر پرداخت شده است یا خیر؟ گفت: ابتدا یک مبلغ ۱۵۰ هزار دلاری از باشگاه ما درخواست شده بود، اما با ارتباط خوبی که بین ترابی و ما وجود داشت، هیچ مبلغی را بابت رضایت‌نامه ترابی پرداخت نکردیم. قطعاً ما قراردادهای‌مان را به نهادهای مربوطه ارسال خواهیم کرد و باز هم می‌گویم یک ریال بابت رضایت‌نامه ترابی پرداخت نکردیم. ما سعی می‌کنیم در آرامش و با توجه به نیاز کادرفنی بازیکنان مدنظر را جذب کنیم و زمانی که نهایی شود اسامی را اعلام خواهیم کرد. ما لیست ورود داریم، اما هیچ لیست خروجی هم نداریم. قطعاً اگر بازیکنی هم بخواهد از جمع ما جدا شود به صورت قرضی خواهد بود. همانطور که در ابتدای فصل امیر روستایی به صورت قرضی به پیکان رفت و شروطی در قراردادش وجود دارد که باشگاه پیکان مجبور شود او را بازی دهد و روستایی در زمان بازگشت به تیم ما آماده باشد.

شکوری در مورد بحث بدهی باشگاه پرسپولیس به شهر خودرو بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی، توضیح داد: ما جلسات خوبی با مالک شهر خودرو جلسات خوبی داشتیم و به تفاهمات خوبی هم رسیده بودیم. در حال حاضر هم سعی کردیم با مدیرعامل این باشگاه ارتباط داشته باشیم اما تا این لحظه موفق نشدیم. چندین‌بار من تماس گرفتم و درخواست می‌کنم جواب تلفن ما را بدهند. ما می‌خواهیم این مشکل را حل کنیم. من نمی‌دانم شایعه مبلغ ۱۶ میلیارد برای رضایت‌نامه گل‌محمدی از کجا آمده اما چنین مبلغی وجود ندارد. چیزی که روی کاغذ وجود دارد و مکتوب است خیلی کمتر از این مبلغ است و ۱۶ میلیارد صحت ندارد. بهتر است این موضوع بین مدیران باشگاه حل شود. ما هم با مالک باشگاه شهر خودرو صحبت و توافق کرده بودیم اما شاید دوستان در جریان این موضوع نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشين فرشچي زده IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    ابي!! تو عددي نيستي كه كري بخوني جوجه!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی