نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
۰ |
۵
رکورد عجیب جوان ایرانی در برج میلاد!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست مردودشتی با گذاشتن توپ فوتبال روی سر، پله‌های برج میلاد تهران را بر عکس طی کرد و رکورد جدیدی را از خود به جای گذاشت.

خبرورزشیعلیرضا خسروی، فوتبالیست اهل شهرستان مرودشت از توابع استان فارس، افزود: با گذاشتن توپ فوتبال بر روی سر، یک هزار و ۶۹۳ پله برج میلاد را به حالت عقب رفتن طی کردم که این رکورد برای نخستین بار است که در کشور به ثبت می‌رسد. زمانی که این پله‌ها را طی کردم ، ۳۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه طول کشید که بسیار سخت بود زیرا فرد در حالت به عقب حرکت کردن، نیاز به تمرکز بیشتری دارد.

وی ادامه داد: ۱۲ سال است که برنامه روپایی زدن را با توپ‌های مختلف کار می‌کنم و همین برنامه را چند سال قبل به صورت رو به جلو انجام دادم که با موفقیت همراه بود.

این ورزشکار مرودشتی که ۳۵ سال سن دارد، پیشتر نیز با زدن روپایی، ضربه با سر و زانو با توپ‌های مختلف، فاصله حرم مطهر حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) تا بارگاه مقدس امام حسین (ع) در شهر کربلا در کشور عراق با حرکت بر روی زانو و زدن توپ با سر طی کرده است. او همچنین روپایی زدن با توپ در کشتی از بندرعباس تا جزیره قشم به نام خلیج فارس و چند برنامه دیگر را در کارنامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی