چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
۷ |
۵
توهین‌ محمود فکری را پیگیری می‌کنم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاظم قیم معاون بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه توهین می‌کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم و از طریق هیئت مدیره آن را پیگیری خواهم کرد.

خبرورزشی - کاظم قیم در واکنش به انتقادات محمود فکری که در محل تمرین استقلال گفته بود «قیم چه کاره است که درباره بازیکنان خارجی حرف می‌زند» اظهار داشت: من نمی‌دانم محمود فکری بر چه اساسی این حرف‌ها را بر زبان آورده است.

وی افزود: من هیچ وقت درباره میلیچ و یا اینکه بگویم او با محمود فکری مشکل داشت و از استقلال جدا شد حرفی بر زیان نیاوردم.

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اصلا از محمود فکری توقع نداشتم که بدون سند و مدرک بخواهد این چنین به من توهین کند.

قیم تصریح کرد: به طور حتم از طریق هیئت مدیره باشگاه استقلال پیگیر حرف‌های محمود فکری خواهم بود و با جدیت این کار را انجام خواهم داد.

وی در پایان گفت: سرمربی استقلال نباید بدون سند و مدرک به یکی از ارکان باشگاه استقلال توهین می‌کرد و به شدت از این رفتار ناراحت هستم.

محمود فکری امروز در محل تمرین استقلال وقتی یکی از هواداران استقلال به فکری گفت کاظم قیم دیروز به آنها گفته است میلیچ‌ اعلام کرده با فکری مشکل دارد و برای همین جدا شده است با حالتی عصبانی و خشم گفت: قیم در استقلال چه سمتی دارد که بخواهد درباره بازیکنان خارجی حرف بزند؟ او در باشگاه استقلال کاره‌ای نیست، من معذرت می‌خواهم این حرف را می‌زنم اما او حق ندارد درباره بازیکن خارجی حرف بزند. میلیچ‌ پولش را نگرفته و از نظر قانونی قراردادش را فسخ کرده و از استقلال جدا شده است. آیا من مقصر این اتفاق هستم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    این قیم دیگه کیه ؟!! از کجا اومد یهو؟!
    • هادی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      آقای علوی شما که از احترام و طرفداری منطقی صحبت می کنید ،این چه حرفیه که می زنید؟ طرفدار فکری هستین قبول و به خودتون مربوطه ولی انگار اخلاق حااااااج محمود یا بهتر بگم بی اخلاقیاش داره همه رو تحت تاثیر قرار می ده. قبول کنید این حااااج محمود آدم بی ادبیه و رو اعصاب خودش کنترل نداره. اینکه به کسی بگی آبدارچی هم نیست ، نشان از بی شعوری داره نه هیچ چیز دیگه ای.ایشون به آقای قیم توهین نکرده بلکه به آبدارچی ها توهین کرده. هرچند که حااااااج محمود قبلا هم نشون داده بود که وقتی اوضاع بر وفق مرادش نباشه ،امکان داره هررفتاری ازش سربزنه و به خودش هم حق می ده وقتی ناراحته به همه توهین کنه و بعد از استفاده از اون الفاظ زشت بعداز بازی با فولاد فرمودن که حریف کاری کرده که من مجبور شدم اون الفاظ رو بگم و حتی حاضر نبود عذر خواهی کنه. اینکه بگی به من بگین حاااااج محمود باعث نمی شه که آدم بزرگ شه. ازقدیم خوب گفتن که تا مرد سخن نگفته باشد،عیب وهنرش نهفته باشد. حااااااااج محمود که ماشاالله تا الان ی هنرایی از خودش نمایش داده که همه رو شگفت زده کرده.
    • علی غریبی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      چرا استقلال همش حاشیه است تا این تیم حاشیه داره بجایی نمیرسه بدون شک با این حواشی امسال جز چهار تیم بالای جدول نمیتونه باشه
  • فتل IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    خخخخخخخخ
  • امیر IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    شما...!؟؟
  • ناشناس IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    باشگاه های بزرگ مردان بزرگ می خواهد نه ضعیف و کوچک شما باشگاه بایرین. چلسی. لیورپول. بارسلونا. .. ببینید فکری و مجیدی وامثال نمی انها خودشان نباید روی نیمکت بنشیند چرا توانایی ندارند باید در نیم هایی پایه کار کنند و اموزش ببینید از زمان امدن هر هفته با یکی در گیر می شود مگر دعوای خیابانی و گردن کشی مربی یعنی پدر با اخلاق و مهربان . . ..
  • Retired IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    علوى جان ، مهم نيست اين قيم كيه ، امير مافيا دوباره كار خودش رو كرد و ليگ رو به هم ريخت . ❤️❤️❤️❤️ ❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی