چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
۳ |
۳
امیر قلعه‌نویی به جدال با پرسپولیس می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رایی را در خصوص محرومیت و جریمه سرمربی گل‌گهر سیرجان صادر نکرده است.

خبرورزشی - امروز اخباری مبنی بر صدور رأی کمیته انضباطی در مورد پرونده اختلاف امیر قلعه‌نویی با چند داور لیگ برتری منتشر و براساس آن اعلام شده سرمربی گل‌گهر یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه شده است. 

اما پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس نشان می دهد که هنوز رایی از سوی کمیته انضباطی صادر نشده است.روز گذشته از امیر قلعه‌نویی خواسته شده تا دفاعیات خودش را ارسال کند.

براساس قانون او ۴۸ ساعت فرصت دارد تا دفاعیاتش را ارائه کند اما با توجه به پروسه اداری، عرفاً بررسی این پرونده یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد. به این ترتیب و با توجه به اینکه قلعه‌نویی هنوز دفاعیاتی ارائه نداده، بر اساس ماده ۲۰ مقررات انضباطی تا زمانیکه دفاعیات ارسال نشود کمیته انضباطی نمی‌تواند رأیی را صادر کند.

با توجه به این شرایط امیر قلعه نویی برای بازی روز جمعه محروم نیست و می تواند روی نیمکت مقابل پرسپولیس حضور داشته باشد.

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس معوقه هفته دهم روز جمعه در سیرجان برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    دمش گرم، این اردشیرخان یه پرسپولیسی تمام عیاره!! خدمتی که ایشون به پرسپولیس کرده کل وزیرپرسپولیسی وتمام فدراسیون وکمیته ها وفیفای پرسپولیسی و مارکا و گازتادلااسپورت پرسپولیسی نکردن چجوری؟ اینجوری که با سناریوی تمام بالیوودی وهالیوودی وخالیوودی موندن تو رختکن و اتل متل توتوله بازی با بازیکنان سپاهان وعدم حضور تو زمین سه امتیاز حیاتی شیرین ومهم رو تو فصل گذشته اونم تو اصفهان رو تقدیم پرسپولیسیا کرد که خیالمون از بابت قهرمانی تو هفته های عاخر کاملن راحت شد.بجون فاطی و گودی ومموتی،روز به روز داره به تعداد پرسپولیسیا افزوده میشه جوریکه خود عستقلالیا هم شک دارن شب بخوابن صبح پاشن ببینن رنگ لباسشون قرمزه! الان هم منشاخان با دست به عصا شدن! دست اردشیرخان رو تو پوست گردو گوزاشت وحالا فقط مونده که اردشیرخان هم تیمشو نیاره تو زمین تا بازم به حکم وزیرپرسپولیسی یه سه امتیاز راحت بیاد تو حساب تیم حکومتی مون.چه حالی میده حکومتی باشی و خود دژمن برره ای هم بیاد بهت پاداش بده! اردشیرخان اینبار هم یه توصمیم حیاتی بگیر وعستقلالیا رو از رعشه ببر توکما.دمت جیز.الخ
  • مولر از برلین DE ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    خواهشا محرومیت این شخص را بعد بازی پرسپولیس ابلاغ کنید حوصله بیانیه عریض طویل را نداریم. این محرومیت نوش جان تیمی که بعد ما بازی دارند . ما نخواستیم!! منشا اون حرکت منشوری زشت را کرده . کمیته انظباتی محروم کرده. یقه پرسپولیس را گرفتند. بابا به ماچه ربطی دارد بازیکن شما چه کار غیر اخلاقی کرده!! بعدا مهندس بیانیه داده که کار پرسپولیس هست.. ما خودمان منشا را محروم می کردیم و.فلان!! مگه بازی تراکتور سازان و گل گهر بازیکنان ضرب و شتم نکردند. فردایش تا اطلاع ثانوی هر دو بازیکن را محروم کردند. پس انموقع چرا بیانیه بیرون نیامد . که تیم را زدندن . از این حرفها!! قلعه نویی چندین دهه هست که به اسم پرسپولیس حساسیت دارد!! از بخت بد اش هم همه مشکلات تیم اش جلوی پرسپولیس هویدا می شود. مربی تراکتور بود. فیفا شب قبل بازی تراکتور پرسپولیس پنجره تراکتور را بست . قلعه نویی بدون بازیکن شد. به ما چه!! مربی سپاهان بود کرونا امد بدون تماشاگر شد. توی رختکن تیم اش را مبحوس کرد . به ما چه!!..... الا اخر چه سری دارد که همیشه خودش را جلوی هواداران پرسپولیس می گذارد!!!
  • عدالت گم شده IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    این اراجیف رو میگن ک ذهنها نره رومحرومیت منشا روبرو پرسپولیس.فقط خدا شما رومیشناسه ک بامهندسی دارید پرسپولیس روقهرمان میکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی