نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
جلسه مهم وریا غفوری در باشگاه استقلال/ جزئیات جلسه و نتایج آن
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و وریا غفوری کاپیتان تیم تیم با یکدیگر جلسه‌ای برگزار کردند.

خبرورزشی - اگرچه حواشی پیرامون باشگاه استقلال تهران پس از دیدار مقابل سپاهان اصفهان طی چند روز اخیر رو به افزایش بوده اما با نظر مدیران باشگاه قرار است به زودی مسائل و این اتفاقات برطرف شود.

از این رو، صبح امروز جلسه‌ای میان اسماعیل خلیل زاده و وریا غفوری برگزار شد تا طرفین پیرامون مسائل روز باشگاه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

با توجه به حواشی که طی روزهای اخیر پیرامون تیم ایجاد شده بود، طرفین تبادل نظر کردند و خلیل زاده نسبت به اینکه هواداران از نتیجه‌گیری تیم ناراضی بودند با کاپیتان صحبت کرد و غفوری هم یکسری مسائل را بیان کرد.

در پایان این جلسه طرفین توافق کردند که موضوعات پیش آمده را با یک همدلی و همصدایی از بین ببرند و مقرر شد باشگاه برای کسب نتایج موفقیت‌آمیز در آینده پشتوانه تیم باشد. 

پس از شایعاتی که درخصوص آینده غفوری هم مطرح شده بود این جلسه مشخص کرد که تمام گمانه‌زنی‌ها بدون اعتبار بوده و او مانند قبل به کارش ادامه خواهد داد.

در این جلسه همینطور مقرر شد تا به زودی طی روزهای پیش رو جلسه‌ای بین محمود فکری به عنوان سرمربی تیم با غفوری برگزار شود تا این دو هم با یکدیگر گفتگوی مفصلی داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    وریا غفوری ۱۴ میلیاردی. وریا بوکسور یک بازیکن افتضاح هست که ۱۴ میلیارد حقوق می گیرد
    • حمید علوی CA ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      بازیکنی که فضای تیم رو‌ مسموم کنه، بازیکنی که کم فروشی کنه، بازیکنی که با کسانیکه بیرون نشستن و برای نیمکت تیم کمین کردن زد و بند داشته باشه، بازیکنی که کاملا تابع دستورات مربی نباشه و هنوز مفهوم قراداد حرفه ای رو ندونه، اگر توانایی‌های پله و مارادونا و اوزه بیو و فیکو و زیدان و پل گاسکویین و کارلوس والدراما و زیدان رو یکجا داشته باشه بازم به درد نمیخوره و باید ادب بشه. وریا غفوری که دیگه جا خود داره.
  • اشکان IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    آره، با همدلی، گل، شیرینی سر ته همه چی رو هم بیارید بیچاره هوادار بنده خدا...!! چه بساطی شده این تیم صد بدتر همین رسانه های نوشتاری بال پر میدن به بازیکن.. فوتبالیستی که حاشیه داره کل تیم رو وارد داستان کرد اصلا بهترین بازیکن آسیا چه فایده وقتی دنبال حاشیه است تخم دو زرده آورده که بقیه نمیتونن انجام بدن از این به بعد به بقیه بازیکن ها بگیم فقط پست و استوری از شرایط جامعه بزارن فوتبال رو هم ولش همین سایتها حمایت اش میکنن برو هر کاری که دوست داری انجام بده الانم رفته باشگاه بهش گفتن آقا برو سر تمرین محمود فکری رفتنی... این تیم تا زمانی که بازیکن سالاری درش حرف اول رو بزن روی خوش نخواهد دید حالا استرا ماچونی باشه یا محمود فکری وضعیت تیم همینه
  • مهدی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    خبر ورزشی شما اولین رسانه ای بودین که گفتین وریا و یزدانی لیست خروجی هستن. تا کی حاشیه سازی آخه؟
  • عاشق استقلال IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    وریا جون داری میری با خودت فکری هم ببر
  • فری عشقی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    وریا در دفتر مددی؟!!! داداش درسته من هنوز دوفصل نمیشه آمدم استقلال ولی ببین من چقد به عشقه تیم و بچه های کار و کارتن خواب ها و هوادرهای استقلال استوری میزارن تو پیجم، حالا اگه تو زمینم راه میرم و حی قهر میکنم و وسط زمین بازی رو ول میکنم و همش به مربی تیم جلو دوربین فوش میدم و تو تیم باند درست میکنم فقط به خاطره این چهارده ملیارد نیست که یه کم هم به خاطره هوادار های اس اس که من جونم هم میدن براشون حالا مددی جون دلت میاد چهارده ملیارد منو که حقه بچه های کارتن خوابه رو ندی داداش....
  • {...} IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    این مسخره بازی ها چیه هوادرو گذاشتید سر کار تو استقلال قرار نیست هیچ مشکلی حل بشه فقط آقایون هی این آش شعله قلمکار رو همش می زنن چون عمو مسعود اینجوری می خواد تو پرسپولیس عمو مسعود فقط دو نفر رو تغییر داد رئیس حراست وزارت خونش رو گذاشت مدیرعامل و یه سرمایه دار با نفوذ به نام صدری گذاشت رئیس هیأت مدیره همه مشکلات حل شد بدهی 500 هزار دلاری با حسابی که فقط 10 میلیون تومن توش پول بود داده شد تازه ستاره ها هم که پشت سر هم دارن جذب می شن حالا منتظر بمونید ببیند که این هیأت مدیره پرسپولیسی که برای استقلال انتخاب شده جه بلایی تا پایان فصل سر استقلال می آرن ببینید که تا هفته دیگه با ندادن 130 هزار دلار بدوروف پنچره نقل و انتقلات رو بسته نگه می دارن و کمر تیم رو تو نیم فصل دوم می شکنن!!!این همه عضو هیأت مدیره بی خاصیت نوبره فقط بلدن شب دربی بیان کری بخونن تا تیم رو ببرن تو حاشیه بعد هم مربی و بازیکن رو تهدید کنند بعد هم قرارداد بازیکن ها رو منتشر کننن تا بیشتر تیم رو ببرن تو حاشی ننگ به این مدیریت و کاسبی استقلال تو تمام عمرش این جوری ضعیف نشده بود لعنت به همتون
    • کوهیار IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      داداش،یک گردان بازیکن ومربی تو تیمتون دارین الان هم دارین پنجره،پنجره میکنین؟؟؟!!!میخواین این لشکر رو کجا جاشون بدین؟؟بجای این حرفها یک مربی با جربزه بیارین،و طبلهای تو خالی مثل وریا ودارو دسته اش رو بندازین بیرون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی