نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
۰ |
۰
برگزاری نشست هماهنگی دیدار گل‌گهر و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست هماهنگی دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس که آخرین بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر خواهد بود شب گذشته در سالن پیامبر اعظم ورزشگاه تختی سیرجان برگزار شد.

خبرورزشی - در این نشست که به ریاست داود رفعتی، نماینده سازمان لیگ و ناظر بازی انجام شد افشین پیروانی، علیرضا اشرف و کاوه علی‌اسماعیلی به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند.

افشین پیروانی ضمن تشکر از مهمان‌نوازی مردم سیرجان از پرسپولیسی‌های خونگرم این شهر بابت استقبال‌شان تشکر کرده و بابت اینکه به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان حضور در جمع هواداران نبود از آنها عذرخواهی کرد.

در این نشست اعلام شد که سرمربی گل‌گهر و همچنین گادوین منشا مهاجم این تیم از حضور در بازی محروم هستند. همچنین مقرر شد در بازی امروز تیم میزبان با لباس یکدست آبی و پرسپولیس با لباس یکدست مشکی به میدان بروند.

نماینده باشگاه گل‌گهر ابتدا رنگ لباس دروازه‌بان این تیم را مشکی اعلام کرد اما با توجه به همرنگ بودن با پیراهن اصلی پرسپولیس قرار شد این موضوع را با مسئولان تیم خود در میان گذاشته و برای عدم تداخل رنگ‌ها در زمین بازی نتیجه را اطلاع دهند که پس از ساعتی اعلام شد رنگ لباس دروازه‌بان تیم میزبان تغییر می‌کند. دروازه‌بان پرسپولیس نیز با پیراهن سبز بازی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی