گل گهر صفر - پرسپولیس ۵/ شاگردان یحیی قلعه ژنرال را فتح کردند و قهرمان نیم‌فصل شدند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس با گلباران گل‌گهر در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر با صدرنشینی نیم‌فصل نخست را به پایان رساند.

خبرورزشیتیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی پُر گل ۵ بر صفر تیم پرسپولیس خاتمه یافت.

در این بازی احمد نوراللهی (۳۰)، امید عالیشاه (۶۰)، مهدی شیری (۶۸)، احمد زنده‌روح (۷۲ - گل به خودی) و سیامک نعمتی (۸۷) گل‌های پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند.

شاگردان گل محمدی با پیروزی در این بازی، پنجمین برد متوالی فصل خود را جشن گرفتند و با ۳۰ امتیاز علی‌رغم صعود به صدر جدول، به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ برتر نیز معرفی شدند. پرسپولیسی‌ها با به ثمر رساندن پنج گل در این بازی، سنگین‌ترین شکست امیر قلعه‌نویی با تیم گل‌گهر را نیز رقم زدند.

ویدیو| خلاصه بازی گل گهر ۰-۵ پرسپولیس

ترکیب گل گهر

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان (۷۰ - امین پورعلی)، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، احمد زنده‌روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی (۵۴ - عرفان افراز) و یونس شاکری.

ترکیب پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی (۹۰ - محمد انصاری)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری (۷۵ - مهدی عبدی)، احسان پهلوان (۸۵ - مهدی مهدی‌خانی) و امید عالیشاه (۸۵ - علی شجاعی).

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه ۱۲: شوت محکم سعید صادقی را حامد لک در مرحله اول برگشت داد و در ادامه نیز برخورد بازیکن گل‌گهر با دروازه‌بان پرسپولیس را داور خطای پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه ۱۹: ارسال کرنر زیبای احمد زنده‌روح به شکل مستقیم به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد  و در ادامه نیز شوت برگشتی بازیکنان گل‌گهر را نوراللهی از روی خط دروازه برگشت داد تا اولین موقعیت موقعیت جدی بازی برای گل‌گهر از دست برود.

دقیقه ۲۰: ضدحمله خطرناک پرسپولیسی‌ها با بی‌دقتی بازیکنان این تیم توسط مدافعان گل‌گهر راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۰: نفوذ سعید آقایی از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن در داخل محوطه جریمه را احمد نوراللهی با یک بغل پا وارد دروازه گل‌گهر کرد تا پرسپولیس از حریف خود پیش بیفتد. (اینجا ببینید)

گل احمد نوراللهی به گل گهر

دقیقه ۳۵: حملات متعدد بازیکنان گل‌گهر را حامد لک و مدافعان پرسپولیس دور کردند.

دقیقه ۳۷: شوت سرکش احسان پهلوان را بشاگردی با عکس‌العملی خوب در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۹: ارسال خطرناک گل‌گهری در حالی که می‌رفت به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شود،‌ با واکنش بسیار خوب لک راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۳: وحید امیری فرصت تک به تک با بشاگردی را با بی‌دقتی از دست داد و ضربه این بازیکن به پای دروازه‌بان گل‌گهر برخورد کرد و برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: فرصت خوب تیم گل‌گهر را علیزاده در موقعیتی تک به تک با لک از دست داد و دروازه‌بان پرسپولیس با کمک مدافعان این توپ را نیز دور کرد.

دقیقه ۶۰: فرار زیبای امید عالیشاه از کمند مدافعان گل‌گهر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با بشاگردی قرار داد که ضربه این بازیکن از بین پای دروازه‌بان گل‌گهر به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد. (اینجا ببینید)

گل امید عالیشاه به گل گهر

دقیقه ۶۸: شوت محکم سیامک نعمتی پس از دفع ناقص بشاگردی به مهدی شیری رسید که ضربه سر این بازیکن سومین گل پرسپولیسی‌ها در این بازی را وارد دروازه گل‌گهر کرد. (اینجا ببینید)

گلزنی مهدی شیری برای پرسپولیس

دقیقه ۷۲: پاس در عرض و سریع مهدی شیری روی اشتباه مدافعان گل‌گهر با گل به خودی احمد زنده‌روح همراه شد تا تیم پرسپولیس به چهارمین گل خود در این بازی نیز برسد. (اینجا ببینید)

دقیقه ۷۷: کار تاکتیکی بازیکنان پرسپولیس می‌رفت تا بار دیگر منجر به باز شدن دروازه گل‌گهر شود، اما این بار ضربه مهدی عبدی به تیر افقی دروازه سیرجانی‌ها برخورد کرد.

دقیقه ۷۸: سعید الهویی مربی گل‌گهر به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۴: بهنام برزای با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

دقیقه ۸۷: ارسال علی شجاعی و اشتباه بشاگردی توپ را داخل محوطه جریمه به سیامک نعمتی رساند که این بازیکن به راحتی گل پنجم پرسپولیس را نیز به ثمر رساند تا شکست گل‌گهر سنگین‌تر شود. (اینجا ببینید)

بیشتر بخوانید:

پنالتی گل گهر سوخت/ کمک داور چرا به خودش جرأت نداد و خطا را اعلام نکرد؟!

گل محمدی: خیلی خوب دفاع کردیم و از ضدحملات استفاده کردیم

عکس| پرسپولیس خیلی محکم قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یک برد عالی برای پرسپولیس. این برد عالی را به هواداران پرسپولیس و کادرفنی تبریک میگم . این برد تقدیم به علی انصاریان و مهرداد میناوند
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      دو سال پیش هم تراکتور جزو مدعیان بالانشین بود و قلعه‌نویی، سرمربیش. دو روز قبل از بازی با پیروزی اعلام کردن از بازیکنا جدیدت نمیتونی استفاده کنی :) استقلال هم که با دستان با کفایت فکری نابود کردن منتظر به فنا رفتن سپاهانم باشین تا یه وقت "کسی به برگ گل دست نزنه خاطرش مکدر بشه!" عارضم که
    • بدون شرح IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      همش گل گهر حمله میکرد، لنگ گل میزد... ـ فوتبال کثیف تیم حکومتی!
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      لطفا برید کنار صاحبش اومد هر کی جای اصلی خودش قرار بگیره یه مدت فکرمون مشغول بود یه عده توهم برداشته بودند که جاشون اونجاست از قدیم هم گفتند (( جا خواستیم جانشین نخواستیم ))
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      فقط یه خواهش از پرسپولیسی ها وقتی دیدین حریف از سرمربی انتقاد می کنن و توهین می کنن‌ شما همراه نشید باهاشون صندلی مربی که لرزان شد همه باید برگردیم به دوران سرافکندگی فقط چشمات رنگی نیست یحیی جان دوست دارم یحیی عزیزمی فقط میترسم بخاطر این نتیجه بیخیال بازیکن بشن
    • مجید IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      یک خبر خوب برای فکری و بعضی از استقلالیها... قلعه نوعی سرمربی گل گهر سیرجان با دریافت پنج گل از پرسپولیس ،از گزینه های سرمربی گری استقلال کنار گذاشته شد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      مهندسین لیگ برتر اول اومدن گادوین منشا که یکی از بهترین گلزنان این فصل بود رو از بازی با پرسپولیس محروم کردند و چقدر هم سرعت تشکلی جلسه بالا بود. بعد یک روز قبل بازی اومدن امیر قلعه نوعی سرمربی گل گهر رو محروم کردند. به به این ترتیب، گل گهر سیرجان رو به طور کامل اول خلع سلاح کامل کردند تا بتونن این تیم رو شکست بدن. با محروم کردن گادوین منشا و امیر قلعه نوعی این تیم از نظر روحی و روانی هم شدیدا تضعیف شد و مهندسین لیگ برتر اینو به خوبی می دونستند. برای قهرمانی پرسپولیس هر کاری تونستند تا حالا انجام دادند.
    • ایران IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      دوستان مطالبی بنویسین که در شان استقلال و پرسپولیس باشه! کری هم اگر هست جالب و خنده دار، ن توهین به همدیگه... توهین کردن آسونه! ولی در قواره ماها نیست. دم همتون گرم..
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    تا ابد پرسپولیسی هستم . پرسپولیس سرور عشق هست . پرسپولیس فوق العاده هست . گل گهر ۵ تایی شد توسط پرسپولیس. به این پرسپولیس افتخار می کنم . پرسپولیس با اینکه بهترین بازیکنان تیمش رفتند با اقتدار قهرمان نیم فصل شد . پرسپولیس شکست ناپذیر هست . با بازگشت عیسی آل کثیر و ترابی ،لیگ یک طرفه می شود چه ترسی کیسه کشا گرفتن از بازگشت ترابی و عیسی آل کثیر .شاکله پرسپولیس را فراری دادند . اما پرسپولیس باز هم قدرتمند آن به راه قهرمانی اش ادامه داد .قهرمانی نیم فصل پرسپولیس را به هواداران فهمین و بزرگ پرسپولیس تبریک میگم . به امید ادامه داشتم موفقیت پرسپولیس
    • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      لنگی زیاد به خودت فشار نیار تسمه تایم پاره میکنی ها
    • مهدی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      کیسه مواظب باش واشر نسوزونی
    • پرسپولیسی شریف IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      علی کیسه، دیگه موفقیتهای پرسپولیس و ناکامیهای کیسه برای همه عادی شده، پس شما خودت و ناراحت نکن یه وقت آب روغن نزنی، الان خرج بالاست.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    داوران مثل همیشه ضد پرسپولیس بودند یک پنالتی پرسپولیس گرفته نشد تنها مانع پرسپولیس برای گلات قهرمانی داوران هستند . داوران ضد پرسپولیس هستند و همین طور یار سیزدهم کیسه هستند
  • مولر از برلین ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    تبریک به سرخ دلان.... عرض زمین از طول زمین بیشتر بود. الله اکبر!!! همچین زمین هایی در امریکای جنوبی هم از لحاظ ابعاد بزرگی پیدا نمی شود!!! در اب نمک بود تا در بازی پرسپولیس استفاده شود چون کناره های پرسپولیس سرعتی نیستند!! ولی تقدیر چیزی دیگری را می نویسد!!! و بار دیگر پرسپولیس و لیگ برتر . و سکوی پرتابی به نام قلعه نویی!!! فرقی ندارد امیر با تراکتور سازان باشد یا سپاهان . و یا گل گهر . دراین سالها سکوی پرتاپ خوبی شده برای پرسپولیس.!! چه بیاد بازی کند و یا در رختکن بماند!!
  • حامد IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    این برد هم تقدیم به اونایی که با واژه بردهای یک بر صفر اقتصادی نمک میریختن. غافل از اینکه اگه همون بازیام توپامون میرفت تو گل هر بازی بالای سه تا باید میزدیم.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    حمد جرارد فوق العاده است . احمد جرارد عشق هست . ۳ کاپیتان پرسپولیس دوباره عالی بودند. احمد نوراللهی گل زد عالیشاه هم گل زد هم‌پای گل داد و سید جلال دوباره یک توپ را از سر خط دروازه در آورد . ۳ کاپیتان پرسپولیس عشق هستند .
  • صامت US ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    دیگه نبینم کسی بگه که پرسپولیس 1-0 میبره.مابخواهیم 5تا5تاهم میزینم.وقتی سرمربی تیمی هوایی بشه که بره دوباهرکیسه پوش بشه .بازیکنانش ول باشنداینجوری میشه.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    آقا من هم گل گهری بودم هم پرسپولیسی ولی مبارکه خخخخخ❤ فقط ورزشگاه گل گهر رو حال کردین چه قدر خوب بود
    • 2_5_3 IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      بابا یه جام بخرید به فرزندان هدایتی بدین... خستمون کردن
  • مصطفی6+6 IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    حالا فهمیدین چرا قلعه با سپاهان جلو پرسپولیس بازی نکرد؟
  • با حقارت شرم تاژی ام DE ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    نزدیک بودا گل گهرم بچسبه به تاژ شش تایی بشه مافیا سوراخ شد
    • با حقارت شرم فیروزی ام IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      لونگان لونگان داریم به پایان دولت لونگان نزدیک میشیم
    • فرشاد IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      سر و کله دلال اراکی هم پیدا شد
  • محمود RO ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    خدایا شکرت.درست مثل دوران سربازی که بعد از دو سال آخرین روز جشن میگیریم و کیف میکنیم،امروزم بعد از یک نیم فصل سخت که بیشرافت ها برامون ساختن جشن گرفتیم.دم همه بازیکنای پرسپولیس گرم.واقعا خسته نباشید.دم گلمحمدی عزیز و آقا کریم و بقیه مربیامون هم گرم.دم دوستان پرسپولیسی هم گرم که مثل بعضیا با یه باخت و نتیجه بد تیمو به حاشیه نبردن و نتیجشو الان دیدیم گرم.در ضمن اون آقایی که قرار بود جای کسی بیاد حالا باید جاش کس دیگه ای بیاد.حالا فهمیدین چرا پارسال تو رختکن قایم شده بود.دقیقا پارسال بود.دقیقا پارسال
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    فهمیدم چرا پارسال قلعه نویی تو رختکن یه سوراخ پیدا کرده بود قایم شده بود حاضر نبود بیاد بیرون می دانست ۵ یا ۶ گل می خورد برای همین به سه بر صفر راضی بود خخخ
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    کیسه کش ها برید تو غار .خونه شما ها همان غار هست . پرسپولیس سلطان ایران و اسیا است
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    کیسه کش ها برید تو غار .خونه شما ها همان غار هست . پرسپولیس سلطان ایران و اسیا است
  • صامت US ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    فقط حیف ازروزهایی که صرف عزاداری برای رفتن بشارکردیم.آخه تیمی که عالیشاه راداره چرابایدبرای رفتن بشارزانوی غم بغل کنه؟چرابایدتیمی که شجاعی راداره بایدعزاداررفتن بشارباشه.به حدااین شجاعی یه کم پختته بشه فلمس تیم ملی میشه.واتفاق مبارکی هم که افتادبرگشتن حاج ممدبود.مادیگه دفاع آخرلازم نداریم.یه مهاجم گلزن میخواهیم تاهم فهرمان لیگ وحذفی بشیم وهم برای آسیابجنگیم
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یاد یه عده بخیر با کلی بازی عقب افتاده برا پرسپولیس صدر بودن داشتن کشور سوراخ میکردن همونجا نشون دادن لیاقتشون همین ه ک اینجوری باشن قهرمانی جنبه میخواد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یه گل وزیر ورزش زد یه گل وزیر ارتباطات یه گل سفیر ایران تو بورکینافاسو یه گلم یکی از بومیان آفرقای مرکزی گل آخرم سرنشین یه فضا پیما که تازه از مریخ اومده بود داشت از سیرجان رد میشد . خخخخخخخخخخخخ
    • لنگی سوز شدید IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      اگه منشا بود گل گهر نمیباخت.. لعنت به تبعیض
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      خخخخخخخخخخخخ
  • عامیرزا IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یکی از خوبیای اردشیرخان قلعه نوعی تئوریسین مهندسی لیگ بنفع پرسپولیس وپروفسورای تهییج هواداران و رسانه ای برعلیه سرخها اینه که خودش داره تمام محبتها رو به پرسپولیس میکنه ونتایج رو با هر تیمی که هست بنفع پرسپولیس مهندسی و دکترا میکنه! هم سه امتیاز رو بهمون میده هم عامار گلهامون رو میبره بالا!! توی این دوفصل شش امتیاز وهشت گل بهمون مهندسی داده! دمت گرم امیر اردشیر اردلان خان! با همین فرمون برو جلو همه پرسپولیسیا دعاگو هستن وازت حمایت خواهیم کرد عگه بیای عستقلال که کلن خودمون میشیم هوادار عستقلال!! نخندین عستقلال نیاز به حمایت داره.الخ
  • محمدم محمدم محمدم IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    محمدم محمدم محمدم ولی می‌گویم استقلال سرور پیروزیه و اولسان هیوندای هم قهرمان آسیاست و جونیور نگرائو سلام میرسونه
    • Red army IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      دلم میسوزه برات. حتی یه نیم فصل هم قهرمان نشدین.. خخختت
    • امیر IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      اینو نگی چی بگی آخه ؟خخخخخخخ
  • حسین IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    ایولا تیم تیم شیرانه
  • محمدم IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    کل بازی دست گل گهر بود... لنگ نیمه موقعیت نداشت پنالتی نیمه اول گل گهر گرفته نشد.... مافیای لنگ خوب جلو میره
    • محمود IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      ندزدنت گوگولی مگولی
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    شادباش به همه هواداران واقعی تیم کسانی که میدونن چه زمانی چه چیزی باید بگن وهمچنین به تمام اعضای تیم ....
  • سید محسن IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    رسپولیس به جایگاه واقعیش که صدر جدول هست رسید و کیسه هم به جایگاه اصلیش که زیر پرسپولیس باشه رسید....چقدر به محمود کتری گفتیم انقدر کری نخون با 3 تا بازی بیشتر رفتی صدر....اما هی میگفت تیم صدرنشین.....حالا بجنگید شاید یک سهمیه تونستید بگیرید
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    اگه ما پنج ساله همش قهرمان لیگ و نایب قهرمان اسیا هستیم عوضش، استقلال هم 10 ساله برا سلامتی ورزش میکنه خخخخخخخخخخخخ
    • سرخ ابدی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      کیسه مافیا وجدانن حال کردی ظهر که درمورد مسائل کامنت و..... توافق کردیم پرسپولیس چقد قوی شد؟ خخخخخخخخ
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      توافق را که کیسه کشا تا الان بهم زدند . به جز در خبر برد پرسپولیس در همه اخبار پرسپولیس کامنت گذاشتن البته پرسپولیس خیلی قوی هست . هیچ کس حریف پرسپولیس نمی شود البته بگم من تا آخر پای قولی که دادم هستم البته به کیسه کشا ها بستگی دارد که چقدر روی قولشان بمانند
  • عاشق استقلال IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    کاری به قلعه نویی ندارم، ولی یک بازی هیچوقت ملاک قضاوت یک مربی نیست
  • میلاد آتش نشان بندر IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    تبریک به همه دوستان پرسپولیسی خوب روزگار ایشالله مبارک هممون باشه دوستان لطفاً فقط از برد پرگل و صدر نشینی و قهرمانی نیم فصل عشقمون خوشحالی کنید کاری به هوادارای سایر تیم ها نداشته باشین با سپاس
    • Amir perspolisi IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      جونممممممم ❤❤❤❤❤❤
    • میلاد آتش نشان بندر IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      قربون داش امیر عزیز خوبی داداشم
    • Amir perspolisi GB ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      فداتم که میلاد داداش ❤❤❤❤ مرسی، خودت خوبی داداش گلم؟؟؟
  • بیشاپور SG ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    به نظر من به خاطر کزونای انگلیسی لیگ بلید تعطیل بشه
  • لنگ سوخته IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    با رمزهای فکری قهرمان میشم
    • علی GB ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      مموت فکری تو قهرمان مایییییی، مرسی که هستی خخخخخ
    • پرسپولیسی شریف IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      حتما، شک نکن. فقط تو لیگ دسته سه که سابقش و هم دارین.
  • عامیرزا IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    بنده خدا ای جناب الهویی که نه نوشتنش عاسونه نه خوندنش! قبل بازی اومد واسه مافیای کیسه پوشان تری دی خوران خوشرقصی کنه وبرای پرسپولیس رجزخونی کنه خودشو تیتر کنه ایشونم مثه امیر اردشیرخان قلعهنوعی فاجعه عافرید! ویاورش عستاد شد! برادر شوما هنوز عبرت نگرفتین واسه تیم حکومتی پرسپولیس که زیر بارگاه حکومت عدل الهی محبوبیت داره کنده تیزی نکنین؟! از حکومتی بودن ما نترسیدی؟! دیدی که چجوری خشم روزگار طومارتو پیچید؟! عزیزم کیسه دوپینگی خودش روسیاه روزگاره تاسیا هم باهاش رفتن قعر چاه. این دلقک بازیا واسه پرسپولیس نتیجه عکس میده به وضع هر کی با پرسپولیس در عفتاده نیگا کن بفهمن حال و روزشون چجوریاس.الخ
  • مافیای لنگ IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    لنگ به جز بابا مسعود و سایر عوامل جادوگر خوبی هم داره واقعا طلسم خوبی براشون بسته توی هر بازی تیر دروازه داره نجات شون میده اگه اون توپ گل شده بود سرنوشت بازی عوض میشد
    • محمود IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      خوبه آدم برای خودش یکم شخصیت قائل باشه و مثل بچه ها وقتی میبازنن زیر میز بازی نزنن.هرچند از کسایی که برای موفق نشدن پرسپولیس میشن جیره خور و پاچه خوار اجنبی ها نباید توقع شخصیت داشت.در ضمن انقدر اراجیف بگین تا اراجیف دونتون پاره بشه
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      ولی مطمئن باش به سرنوشت شما دچار نمیشدیم این رو با سند و مدرک عرض میکنم شما هم به ما گل اول گل زدید ولی دیدید که شانس اوردید نزدیک بود سرنوشت تون رو وارونه کنیم
  • سيامك IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    اين است قدرت قهرمان
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      این پرسپولیس بود که مارا خوشحال کرد و خودش قهرمان نیم فصل شد ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • پسر پرسپوليسي IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    ولي اگر منشا بود گل گهر ٦-٥ ميبرد خخخخخخ
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    فقط قیافه محمدرضا احمدی خخخ کیسه کش
  • با افتخار استقلالی ام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یحیی مو مصنوعی دیگه بهونه نداری که؟؟؟!! بدستور تو بابا مسعود داره باز استقلال رو بهم میریزه..راه رو هموار میکنه برای تیم پیروزی...!! باز گریه زاری نکنی؟؟؟ واقعا خنده داره یه تیم مثل استقلال که از هر نظر اصالت و تمدن و افتخار از تیم پیروزی بالاتر باشه ولی زمین تمرین نداشته باشی...!! با اتوبوس بری به شهرستان.. سه فصله استقلالی ها نمی تونن یه مدیر عوض کنن ولی یحیی مومصنوعی سه سوته رسول پناهی که پته یحیی رو ریخته بود رو آب برکنارش کرد...!!.یحیی جون تقویم لیگ چطور خوبه؟؟ یحیی جون بنظرت موج چهارم کرونا چی بازی برگزار کنیم؟؟..یحیی جون چند تا ستاره دیگه میخای بابا مسعود برات بگیره؟؟؟
    • حمید علوی CA ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      کاربر استقلالی جان دوست عزیزم، اگر ناراحت نمیشی اجازه بده ازت خواهش کنم هنگام نام بردن از مربی و بازیکن حریف (یا هر کسی) از بکاربردن صفات ظاهری خودداری کنیم. واقعن قشنگ نیست وقتی میخوایم در مورد کسی حرف بزنیم به بعضی کمبودها در صورت و ظاهر و فیزیک افراد اشاره کنیم که خودشون هیچ نقشی هم در اون ندارن. شرمنده داداشم.
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    کیسه کشهها اون پایینها خوش میگذره خخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    صدرنشینی لنگ مثل حباب هست و بادکنک لنگ نیم فصل خواهد ترکید
    • Red army IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      5 سال نترکیده از این به عد هم نخواد ترکید
    • کامل پرسپولیسی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      حباب 4 ساله که داره 5 ساله میشه هم خیلی بد نیست اگه حباب اینه ما به این حباب افتخار میکنیم . صدرنشینی 4 ساله ما حباب هست و اون وقت صدرنشینی 3-2 روزه شما با بازی کمتر ما حتما کباب هست دیگه ؟ دلم بحال آقای فکری میسوزه که چقدر هی میگفت صدرنشینیم صدرنشینیم یکی نبود بهش بگه بابا جان اونجایی که تو بودی اتوبان صدر بود نه صدر جدول
    • مودب IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      صدر نشینی استقلال واقعا حباب بودوترکید.
  • کی روش IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    قهرمانی نیم فصلو تبریک میگم ،انشالله که نیم فصل دوم رقابت جذابتری داشته باشیم
  • حمید علوی CA ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    تبریک به دوستان پرسپولیسی. نه صرفن بخاطر برد امروز، بلکه به دلیل اینکه وقتی یحیی ۶-۷ بازی باخت و مساوی کرد برعکس یه سری از باصطلاح استقلالیها! حیاکن رها کن راه ننداختن تا فضا رو انقدر مسموم کنن که مربیشون بره و فرد مورد علاقه ی اونا مربی بشه. همچنین تبریک به این دلیل که کاپیتان پرسپولیسیها آقا سیدجلال هست و باصطلاح کاپیتان ما وریا! سیدجلال با n تا بازی ملی دهها بازی بیرون میشینه و دم‌ نمیزنه و وقتی میاد توزمین از جون مایه میذاره اما وریا وسط بازی ول میکنه میره خونه، با فرهادالاماراتی زد و بند میکنه تا همراه با باندش کم کاری کنن و تیم ببازه تا فکری اخراج بشه و فرهادالاماراتی بیاد. بازم تبریک به دوستان پرسپولیسی
    • بهبودی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      دمت گرم آقای علوی حرف حق رو میزنی دوست دارم پرسپولیسی باشی ولی از یه طرفم نه چون اگه پرسپولیسی بودی مورد اهانت هوادارای استقلال قرار می گرفتی خیلی راحت.
    • آبی بیکران IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      جناب علوی با همه احترام بایستس بگم جنابعالی باید بنا به تجربیاتتیون از بازیهای سیاسی پشت پرده بهتر آگاه باشین ...جاییکه هفت ساله یه دولت با همه وزراش عملیات قهرمان سازی جعلی تیم خاص رو راه انداختند با همه ابزارها از حفظ شاکله اصلی تیم بگیر تا بهترین مربیان مجرب و زمینهای تمرین و بدنسازی تا پرداختهای عجیب و کامل و خارج از عرف با کمک یه تیم مدیریتی از وزرای خارجه و ورزش و ارتباطات ... ولی درست در جبهه مقابل از اس اس بگیر تا مابقی رقبا از انواع مربیان کم تجربه و خروجیهای فله ای و اختلاف افکنیهای تعمدی و پرداختهای مالی قطره چکانی و سرقت یا کودتا علیه سرمربی موفقشون به همراه ناگفته های غیر قابل چاپی که یک یکشون این محصول فاسد رو به وجود اورده دلیلی هست تا یه پولکی مثل سید جلال رو به مقام عرش برسونن ویکی از جنس مردم مثل وریا بشه پولکی و سوژه رسانه ها.‌‌.‌ باشد که ما ملت از بازیهای پشت پرده آگاه باشیم حتی موقعی که جریانی داره به تفعمون تموم میشه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      لطف داری آقای علوی عزیز ان شا الله هرچی اتفاق خوب هست برای استقلال هم بیفته
    • حمید علوی CA ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      سلام آبی بیکران جان، داداشم ممنون که وقت گذاشتی و نوشته ی بنده رو خوندی، دمت گرم. کاملا هم فرمایشت رو درک میکنم. کاش خصوصی سازی به معنای واقعی و درست خودش برای استقلال و پرسپولیس (و برای کل اقتصاد ما) انجام بشه و این دولتی یا به عبارتی حکومتی بودن باشگاهها (و صنعت و کلأ اقتصاد ما) از بین بره تا شاهد نفوذ و تاثیر عناصر غیر ورزشی در فوتبال نباشیم. ضمنن خودم برات اون لایک قشنگه رو زدم داداش.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    لنگ باید این بازی رو ۳ بر۰ میباخت .زکی پور و سهرابیان تو استقلال ستاره بودن رفتن گل گهر اتوبان درست کردن .نیم فصل دوم با متدها و تاکتیکهای فکری و حنیف و مرفاوی قهرمانی تو مشتمونه و هفته ۲۴ قهرمانیمون مسجل میشه و قیافه لنگیها مخصوصا عامیرزا و کیسه مافیای ورزش دیدنی خواهدبود خخ
    • Red army IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      بیش تر به کامنتات میخوره که مسخره کنی شیشتقلال رو تا اینکه حامیش باشی...
    • میلاد آتش نشان بندر IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      داداش حضرت عباسی داری جدی میگی یا برای خنده این حرفارو میزنی؟ تنها متد محمود خان که فقط داوری و تقصیر داور بود ما که چیزی ازش ندیدم شاید شما چشم بصیرت داری و چیزی دیده باشی
    • علی GB ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      تاکتیک های این سه تا مغزهای فوتبال رو خوب اومدی. پروفسور حنیف رو بگوووو خخخخخخ
  • کیسه حکومتی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    پرسپولیس ۵ امیر قلعه پنجی صفر زلزله و اقتدار ارتش سرخ موجب وحشت تیم های ایرانی و آسیایی شد قهرمانی نیم فصل اول به کاربران و هواداران پرسپولیس تبریک میگم
  • امیرحسین IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    آقای گل محمدی مثلا افتتاحیه‌ی این ورزشگاه بود واقعا زشت و دور از شان شما بود این کاری که با قلعه‌نوعی کردی
  • استقلال عشق IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    شت
  • سرخدلان شیراز IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    سلام دوستان سرخ دلم مبارک هممون باشه ب امید برداری بیشتر فدای تک تک بازیکنای با غیرتمون
  • مینا از لندن IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    بچه ها سلام میخوام برگردم تهران پیش خانواده ام
  • امیرحسین IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    شما سر در باشگاه پرسپولیس را آبی کردید، ما صدر جدول را سرخ کردیم
  • نیاران IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    قهرمانی فصل مهمه ما مثل کیسه کشها نیستیم که واسه یک هفته صدرنشینی جشن بگیریم .دم همه بچه ها گرم نمردیم و گل زنی شیری رو هم دیدیم.
  • بهبودی IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    ای جان چی میشه پرسپولیس همیشه موقعیت هاش رو گل کنه. ان شاءالله همینطور به بازی هاش ادامه بده تا یه سری ها متوجه بشن وقتی که از صدر نشینی صحبت می کنن تیم باید تو چه وضعیتی باشه. تیم گل گهرم تا دقایق پایانی عالی جنگید که در جای خودش قابل تحسینه.
  • 6 IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    یه تشکر بکنیم از مستاجران صدر جدول که این چتد هفته اون بالا رو تر و تمیز کردن تا صاحابش بیاد. ما اومدیم که بمونیم. شلوار راحتی و بساط سرگرمی هم اوردیم. خخخخخ
    • با افتخار استقلالی ام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      با کمک بابا مسعود ...افتخار داره...؟؟
    • بهبودی IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      داداش منچ هم با خودت بیار یه دفه دیدی مهمون اومد برامون سرشون گرم شه. منچ براشون خوبه به ذهن و فکرشون فشار نمیاره.
  • عباد IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف. مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی.
  • کیسه السعودی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    باعرض تبریک به کلیه اعضای کادر فنی ازجمله. یحیی گلمحمدی وجناب اقای مطهری عزیز ومدیر عامل جناب اقای سمیعی و جناب اقای صدری. کلیه عزیزانی که باصبروتلاش وحل کردن مشکلات وتزریق آرامش وروحیه به تیم وصبوری وپرهیز ازحاشیه باعث پیروزیهای ارتش سرخ ورسیدن به جایگاه واقعی شدن. یه تبریک وخسته نباشید هم به همه دوستداران وطرفداران واقعی ارتش سرخ اسیا. وممنون ازتیمهای که بارسیدن پرسپولیس به صدر جدول راتمیز وپاکیزه تحویل دادن
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    اووووه للله جونم پرسپولیس پرسپولیس زلزله همینه دم همشون گرم مخصوصا مهدی شیری امروز یه مهدی دیگه بود
  • عبدو بولینگ باز IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    خدا وکیلی از تیم لنگ بازی تاکتیکی می بینید؟؟!! گادوین منشا رو محروم کردن و یه پنالتی در نیمه اول برای گل گوهر نگرفتن...استقلال مثل لنگ در وزارت و فدراسیون نفوذ نداره که براش تقویم لیگ رو دستکاری کنن..داوران و کمیته انضباطی براش غش کنن...مدیران ضعیف رو از باشگاخ برکنار کنن.....دو فصله هواداران اس اس میگن خلیل زاده رو برکنار کنید هیجی به هیجی ولی یحیی سه سوته رسول پتاه رو که لنگ رو رساو کرده بود برکنار کردن..!! سیاست لنگ همیشه این بوده که با جوسازی و مظلوم نمایی از طریق مافیای رسانه ای و صدا وسیمای میلی رقبایش رو ضعیف نگه دارن و تفرقه افکنی و و اختلاف درست کنن..بعد از آب گل آلود ماهی گرفتن...این لیگ مسموم است.. ضمنا با این همه حمایت و بسج حکومتی پس چرا در لیگ آسیا نمی تونن ستاره بگیرن..چرا برای تاج کبیر هم در کشور رسانه و مافیاها شو و وفاق نلی ایحاد نمیکنن..خود بخواتید حدیث مفصل از این مجمل...!!
    • خسروانی دوچرخه سوار IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      به قول کیسه مافیا ،کیسه کش برو زود تر توی غارت
  • علی GB ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    جیگرم جیگرم جیگرم خخخخخخ
  • فری عشقی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    درود بر پرسپولیس درود بر عشق درود بر عاشقانه ارتش سرخ بهترین بازی فصل و پرگل ترین بازی فصل و از همه مهم تر قلعه کیسه هارو با پنج گووووول به آتیش کشید پرسپولیس دمت بچه های پرسپولیس گرم ریس مافیا رو به آتیش کشیدن از این دیگه کیسه سوزتر هم مگه داریم.عشقی پرسپولیس پارسی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    تیم پرسپولیس تیم شیرانه فقط پرسپولیس ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • تیم تیم شیرانه IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    حیف شد فقط عیسی آل کسیر نبود وگرنه 6تایی می‌کرد
  • 6666666 IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    هیچ تیمی پرسپولیس نمیشه هر کی موافقه دستش بالا
  • {...} IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    حالا لنگیا بیان بگن نمیخوان ما قهرمان بشیم
  • جناب خان IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    قابل توجه فکری بی فکر پرسپولیس بدون مهاجم تیم هارا یکی پس دیگری از پیش رو برمیدارد ولی استقلال با سه مهاجم کلاسیک دریغ از یک بازی درست و حسابی. برو شیر درنده باش ای دغل مینداز خود را چه روبای شل.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    نمیخواستن و نمیخوان پرسپولیس قهرمان بشه ولی با این همه حاشیه که دارید قهرمان نشدن سخت تره تا قهرمان شدن
  • كارون US ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    ممنون براي داشتن حميد خان علوي در اين سايت خدا سايه ايشان را از سر خانواده و اين سايت كم نكنه.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    فکر کنم از فردا همه تیمها ۱۰ ۱۵ کرونایی داشته باشن. سلامتی از فردا از جام مهمتر میشه.
  • علی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آش همان آش و کاسه همان کاسه . راه دارد آن هم این است که مردانه برای ارتقا سطح فوتبال همه تیمها جلوی این باند بایستند و یک تیم دیگر را قهرمان کنند . اسم تیم خاص یا بازیکن خاصی را نمی اورم ولی خدا وکیلی برای پول اینجوری امتیاز دادن شرافت فوتبال را و سطح فوتبال کشور را به عقب میراند ...
  • کیسه 6+6 IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    و باز صدر نشینی ارتش سرخ کما فی السابق و باز توهم و هوچیگری نادادان و باز وزیر پرسپولیسی و باز تیم حکومتی و باز دریغ از کمی تعقل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی