نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قهرمانی آخر فصل پرسپولیس را به روح انصاریان و میناوند تقدیم می‌کنیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که این تیم می‌خواهد قهرمان شود و در پایان فصل قهرمانی را به روح دو پیشکسوت فقید تقدیم کنند.

خبرورزشی - سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۵ بر صفر این تیم مقابل گل‌گهر اظهار داشت: به همه هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. جای علی انصاریان و مهرداد میناوند خالی است. این برد تقدیم به آنها و روح‌شان.

وی افزود: چند هفته قبل گفته بودم که ما هم‌قسم شده‌ایم از این پنج بازی همه امتیازها را بگیریم و به صدر جدول برسیم. این قهرمانی نیم‌فصل و ان‌شاءالله قهرمانی آخر فصل را به روح آن دو بزرگوار تقدیم می‌کنیم. خیلی برد خوبی بود و تیم‌مان هم هفته هفته بهتر می‌شود. با اضافه شدن یکی دو نفر دیگر به تیم‌مان از این هم بهتر می‌شویم.

نعمتی درباره اینکه جریان نشان دادن دستش پس از گلزنی چه بود، گفت: نام همسرم را روی دستم تتو کرده‌ام و به همین دلیل دستم را نشان دادم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    منم پیشاپیش قهرمانی پرسپولیس بزرگ رو به تمامیه طرفداران فهیمش وهمینطور روح مهرداد وعلی وهمینطور روح عستقلال که برای یه سومی پاک پرپر میزنه تبریک وتهنیت میگم.به امید روزی که بغیراز قهرمانی پرسپولیس بتونیم سومی پاک کیسه رو هم بعداز این همه حقارت وجنگ ودعوا تبریک بگیم بهشون.خخخ خخخ
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    سیامک نعمت بزرگیه برا تیم ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی