نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا رشیدپور در پاسخ به گلایه و ابراز دل‌خوری سرهنگ علیفر نسبت به خود، پستی در اینستاگرام منتشر و ازین گزارشگر باسابقه تلویزیون عذرخواهی کرد.

خبرورزشی- علیرضا علیفر گزارشگر تلویزیون در برنامه زنده عطسه شبکه سوم سیما، اعلام کرد که اقدامی از رضا رشیدپور روی آنتن زنده موجب آزردگی خاطر او شده و ازین بابت به شدت از او دل‌گیر است. او که میان هواداران فوتبال به سرهنگ علیفر شهره است، ناراحتی خود را با این جمله توصیف کرد که «هر جایی عکس آقای رشیدپور را هم ببینم، رویم را برمی‌گردانم».

مشروح و ویدیوی این اظهارات را می‌توانید این‌جا ببینید.

رضا رشیدپور در واکنش به این ابراز ناراحتی پستی در اینستاگرام منتشر کرد:

جناب علیفر عزیز، پیشکسوت گرانمایه.
سلام و عرض ادب. شوربختانه تا کنون افتخار مراوده با حضرتعالی و یا حتی سعادت ملاقات نداشته‌ام که اگر چنین بود خود شما با صراحت و خونگرمی که دارید احتمالا تصدیق می‌فرمودید که من اهل تمسخر و توهین به کسی نیستم‌، حتی درباره‌ی تندترین مخالفانم‌، چه رسد به شما که صاحب کسوت ارزشمند بوده و بزرگتر من هستید.

ای کاش در تمام این سال‌ها دلخوری‌تان را با دیداری در همان ساختمان شبکه سه که محل تردد هر دو نفرمان هست مطرح می‌فرمودید تا فرصت تعظیم و روبوسی برای من هم فراهم باشد.

اما اکنون که ترجیح حرفه‌ای استاد علیفر گرامی آن بوده که روی آنتن زنده این موضوع را طرح فرماید بر خودم واجب می‌دانم در ابتدا عرض کنم که شما عزیز من هستید و سپس توضیح بدهم که آنچه خاطرم هست چند ثانیه خندیدن بابت اتفاق بانمک امیر دولاب بوده. واکنشی صرفا لحظه‌ای بدون هیچ پیش‌زمینه تمسخر یا قضاوت.


در هر حال شما هم از جهت کسوت‌، و هم سن و سال بر من حکم ارشد دارید و با کمال میل پیشانی‌تان را با کسب اجازه می‌بوسم و امیدوارم که این دلخوری را با لبخند شیرین و قلب مهربانتان ختم به محبت فرمایید.
با احترام
همکار کوچک شما
رضا رشیدپور

پست اینستاگرام عذرخواهی رضا رشیدپور از سرهنگ علیفر

در همین ارتباط ببینید: دلخوری شدید سرهنگ علیفر از رضا رشیدپور: عکسش را ببینم رویم را برمی‌گردانم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توفانن در DK ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    کس دیگری هست که مانند من حس کنه این مثلن پوزش خواهی از صد قهقهه چشم در چشم هم پرصداتره؟ واقعن چرا جناب علیفر به خودش اجاره می ده از لباس تا مدل موی و تاتو و حتا شور هدایت مربیان ممتاز جهانی را به تمسخر بگیره اما بعد در برابر نااگاهی های خودش همه به احترام خبردار بایستند؟
  • حمید علوی CA ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    کلأ آدم بی نمکی هستی رشیدپور جان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی