شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
۰ |
۰
دلیل غیبت حقیقی در اردوی گل گهر مشخص شد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 اگر چه علیرضا حقیقی دو سه هفته‌ای است که در تمرینات تیم گل گهر حضور ندارد اما به نظر می‌رسد در این تیم ماندنی است و به زودی تمرینات خود را با این  تیم زیر نظر خواهد گرفت. 

خبرورزشی - سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص غیبت علیرضا حقیقی در تمرینات هفته‌های اخیر گل گهر گفت: «علیرضا یکسری مشکلات شخصی داد که همین باعث شد آقای قلعه‌نویی چند روزی به او استراحت دهد. قرار است آقای قلعه‌نویی در هفته جاری با جلسه‌ای که با کادرفنی خواهند داشت در مورد بازیکنانی که جدا می‌شوند و بازیکنانی که جذب خواهند شد، تصمیم‌گیری کنند. بر اساس برنامه‌ریزی آقای قلعه‌نویی ما یک آنالیز کلی روی بازی‌های لیگ داریم و بعد از بررسی آن تصمیم گیری صورت خواهد شد. البته مرتضی تبریزی و میلاد باقری به جمع ما اضافه شده‌اند و منتظر جذب چند بازیکن باتجربه و باکیفیت دیگر هم هستیم که بتوانند در نیم فصل دوم به تیم کمک کنند.»

علیرضا حقیقی تا پایان فصل با گل گهر قرارداد دارد و از سویی جانشین او در بازی با پرسپولیس نشان داد ضعف‌های عمده ای دارد و این به سود گل گهر است که بار دیگر این دروازه‌بان را مجاب به بازگشت به اردوی تیم نماید. هر چند علیرضا در بازی هایی که به میدان رفت اشتباهاتی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی