نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
۸ |
۴
چرا امیر قلعه‌نویی معکوس عمل می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فضاحت گل گهر به درخشش پرسپولیس تلالو بخشید! بد بودن شاگردان قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس حد و حصر نداشت!

خبرورزشی - وقتی سوت پایان بازی گل گهر وپرسپولیس به صدا درآمد، امیر قلعه‌نویی جانکاه‌ترین منظره ممکن را به چشم دید؛ گل گهر صفر - پرسپولیس ۵! 

در روزی که پرسپولیس ازمفهوم واقعیت غایی پر بود، رقیبش از این اتصال فارغ بود! شاگردان امیر قلعه‌نویی جان از کف داده بودند، و خسته در زمین نظاره‌گر هنرنمایی بازیکنان حریف بودند. با لکنت بازی می‌کردند و نفس زنان وخیس از عرق در پی دویدن‌های بیهوده بودند!

وقتی تیمی دروازه‌اش در یک دیدار، ۵ بار باز می‌شود، یعنی برای بازیکنان حریف فرش قرمز پهن کرده است.یعنی برای دریافت گل‌های بیشتر، سیرمونی ندارد! آنها اصرار به باز شدن دروازه‌شان داشتند و از هیچ کوششی برای تحقق این هدف مضایقه نمی‌کردند! قلعه‌نویی با جدیت و حرارت، اصرار داشت، بازیکنانش در زمین، همه فرامین تاکتیکی‌اش را با اشتیاق کامل به اجرا درآورند، اما این اشتیاق سال‌هاست معکوس عمل می‌کند! منشا بد بازی کردن و بدتر از آن، بد نتیجه گرفتن از کجاست؟

اگر این ناشناخته است، پس پی شناخت آن روید، و اگر شناخته شده است، که وامصیبتا! چیزی که از تفکرات قلعه نویی می بینیم، ریشه شک و تردید را در ذهنمان پدیدار کرد! حالا دیگر بیش ازپیش اطمینان داریم که هر چه می گذرد، استیصال قلعه‌نویی به وضعیت قرمز رسیده است! او مثل کسی می‌ماند که از تاریکی بیرون آمده، به اطراف خود می‌نگرد و خاطرات خوبش را به یاد می‌آورد! رفتار او طوری است که با وحشت و هراس به آینده او می‌نگریم! با شکست‌های امیر مشکلی نداریم، مشکل آنجاست که آینده این شکست‌ها روشن نیست، و نمی‌دانیم فردای او چه می‌شود؟ امیر قلعه‌نویی که در مربیگری به درجه‌ای رسیده بود که برای رقبایش تولید وحشت می‌کرد، چرا حالا معکوس عمل می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یییییییییی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    تیم قلعه نویی بدشانس بود و پرسپولیس که انصافا بعد از چند برد به لحاظ تاکتیکی و روحی به سطح خوبی رسیده بود خوش شانس انقدر متن فلسفی نمی خواد جناب نویسنده امیر قلعه نوعی هنوز هم تیم هاش ترسناکند تو فوتبال روز هم می بینی که یه روز برزیل 6 تا از آلمان می خوره یا رئال با نتیجه سنگین به بارسا می بازه! تیم گل گهر که تازه وارد لیگ برتر شده تازه داره شخصیت می گیره اینجور شکست ها براش عجیب نیست!! تازه این تیم نه مهاجم داشت و نه سرمربی اگر امیر کنار زمین بود خودش کلی به بازیکن های خودش و طرف مقابل و حتی داور مسابقه تأثیرگذار بود همین که گل گهر بازی نیمه اول رو جلوی پرسپولیس اینجوری بازی کرد برای این تیم شهرستانی کلی نکته مثبت داره این تیم تازه حرکت ش رو شروع کرده نمی شه مربی که شش ماه سر تیمه شهرستانی هست رو با مربی مقایسه کنی که دو فصل سر تیم تهرانی و کلی بازیکن سطح اول فوتبال داره تمام ستاره های گل گهر ستاره دیپورت شده تیم های بزرگ هستند که یه زمان سر نخواستنشون دعوا بود از جمله همین منشا زکی پور یا برزای!!
  • سعید IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    هنوز برای قضاوت قلعه نوعی در این بازی زود است متاسفانه شب فوتبالی دیشب درکارشناسی داوری دقیقا دو صحنه بحث انگیز را نشان نداد باید ببینم آیا برنامه فوتبال برتر این صحنه ها را نشان میدهد اگر واقعا" داور در صحنه پنالتی و گل اول پرسپولیس اشتباه کرده باشد هیچ ایرادی به قلعه نوعی نیست مساله وقتی مشکوک تر به نظر میاد که تاکنون هیچ سایت یا خبرگزاری صحنه پنالتی یا گل اول پرسپولیس را آنالیز نمیکند. آیا بازهم رسانه های مافیایی سرخ ها دست به کار شده!
  • حمید علوی CA ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    پارسال هم‌ عرض کردم، امیر مافیا دیگه نمیتونه در مواقع لزوم برنده ی بازی بشه چون بر خلاف دهه ۷۰ و ۸۰، قیمت خریدن بازیکن خیلی خیلی بالا رفته. الان دیگه بنگاههای شرط بندی ده برابر اردشیر حاضرن پول به بازیکن بدن و بنابراین ایشون نمیتونه براحتی هر وقت نیازه یه مدافع وسط و مهاجم اصلی حریف رو بخره و بگه سال بعد میارمت استقلال!
  • deep blue IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    سلام.هر.آغازی.را.پایانی.است.به.نفع.جناب.قلعه.نوعی.است.که.بازنشسته.شود. بار.دیگری.وجود.ندارد.او.دیگر.نه.هواداری.دارد.ونه.بلندگوهای.تبلیغاتی.اگر.کمی از.داشته.های.ترک.برداشته.اش.عدول.کند.به.این.نتیجه.می.رسد.که.که.زمانه. و.شرایط.به.میل.واراده.ی.او.و.پشتیبانان.آشکار.ونهانش.نمی.چرخد.دنیا.وعلوم هر.لحظه.در.حال.تغییر.وتحولند.وپوست.اندازی.می.کنند.زمان.بازنشستگی.و. استفاده.از.دارایی.های.تجربی.واندوخته.های.مالی.است.استقلال.وتیم.ملی. لقمه.های.گلوگیری.است.تیم.هایی.که.مدیریت.و.هدایتشان.زیر.بار.تاکتیک های.قجری.نمی.رود.ما.و.بسیار.دیگرانی.گفتند.گوش.بسپار.فردا.پنجگانه.ها. تا.دو.رقمی.شدن.فقط.پلک.زدنی.می.خواهد.هدایت.هدایتی.پدرخواندگان. فروپاشی.آمر.و.عامل.را.در.پیش.دارد.دیگر.دست.ها.رو.شده.است......
  • تاجی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    اینقدر از امیر میترسید که فقط بدون حضور او در نیمکت به برد فکر میکنید نه در گل گهر که در سپاهان و استقلال و هرکجا که بوده همین بوده لنگیا امیر رو هیچوقت فوتبالی نبردن
  • تاجی ام با افتخار IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    این اصلا درست نیست .این خبر از روی کینه زده شده تیم قلعه نوعی رو تو این بازی صلاخی کردن درواربان اصلیش نبود. خط حمله ی لیگ محروم و مصدوم بود .خودشو خم که محروم کرده بودن و یه نکته ی مهم این که داور با عدم گرفتن پنالتی که میشد جریان بازی رو عوض بکنه نتیجه ی بازی رو تغییر داده .حالا شما میگید قلعه نوعی تموم شده یا میخوان تمومش بکنن؟
    • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      - نبود منشا و امیرخان خودش خیلی خیلی اثرگذار بود مخصوصا امیرخان - ضربه تیردروازه دقیقه 20 گل گهر اگه گل میشد اوضاع خیلی فرق میکرد یا صحنه پنالتی گل گهر.... قعلا ک دنیا به کام لنگی هاس که توی همین سه تابازی فولاد پیکان و گل گهر ، 4 توپ به تیرک شون میخوره و از طرفی استقلال توی دو تا بازی سایپا و نفت مسجدسلیمان 4 تا توپ به تیر دروازه حریفان !!!!!!!!
  • علی IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    امیرخان هروقت لازم باشه باخت میاره مثل این بازی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی