جمع کردن رای در فدراسیون به بهانه روز پدر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نامزدها که شایعه شده حمایت وزارتخانه را دارد (به زعم خودش) قرار است جلسه‌ای را در مشهد با روسای هیئت‌ها برگزار کند.

خبرورزشیدوباره انتخابات یک فدراسیون ورزشی و دوباره شنیدن خبرهایی که چندان خوشایند نیست. انتخابات فدراسیون موتورسواری و اوتومبیلرانی در حالی قرار است روز ۱۶ اسفندماه برگزار شود که یکی از نامزدها که شایعه شده حمایت وزارت خانه را دارد (به زعم خودش) قرار است جلسه‌ای را در مشهد با روسای هیات ها برگزار کند. بهانه هم روز پدر است و یک تقدیر در ظاهر ساده. سوالی که پیش می‌آید این است  که چرا این تقدیر باید در این مقطع زمانی و در آستانه انتخابات برگزار شود؟

کاندیدای مورد نظر که حضورش در ورزش با حاشیه های زیادی همراه بوده و حتی تایید صلاحیت‌اش هم با اما و اگرهای زیادی انجام شد از طریق دوستانی که دارد با روسای هیات ها تماس گرفته و قرار است روز ۱۳ رجب (پنجشنبه هفتم اسفندماه) و به بهانه روز پدر، در مشهد جلسه‌ای را برگزار کند تا این کاندیدا با روسای هیات ها گفت و گویی داشته باشد!

وزارت ورزش و جوانان همیشه مدعی بوده که از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند و آیا این بار به این شایعه که در خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی پیچیده شده واکنش منطقی نشان می‌دهد؟ظاهرا بلیت رفت و برگشت برای روسای هیات ها هم گرفته شده اما سوال دیگری که پیش می آید این است که این همه ریخت و پاش و این همه هزینه از کجا انجام می شود؟ هزینه‌ها بر عهده چه کسی است؟ آیا کاندیدای مورد نظر قرار است از جیب خودش خرج کند؟ اتفاقی که با توجه به پیشینه این کاندیدا تقریبا بعید است.

در ماه های گذشته اعطای مجوزهای موتورسنگین در فدراسیون که توسط بعضی از افراد صورت گرفت سر وصدای زیادی به پا کرد و حالا شایعه به وجود آمده حاشیه دیگری است که موتورسواری و اتومبیلرانی را با حاشیه های زیادی رو برو خواهد کرد.

جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی، مهران همتیان ۵ کاندیدای نهایی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستند که باید ۱۶ اسفندماه با یکدیگر رقابت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی