۱
ویدیو| همه‌چیز درباره مرگ علی انصاریان/ در استودیو صداوسیما چه گذشت؟/ بررسی همه شایعات؛ از قطع دستگاه‌های تنفسی تا ونتیلاتور قدیمی
طول ویدئو: 11:53

درگذشت علی انصاریان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا شوک بزرگی به جامعه ورزش و دوست‌داران آن وارد کرد؛ اما همچون هر ماجرای تلخ و توجه‌برانگیز دیگر، سوژه شایعات و گمانه‌پردازی‌های بسیاری شد.

خبرورزشی- آیا علی انصاریان و مهرداد میناوند در استودیوی ضبط ویژه‌برنامه دربی ۹۴ به ویروس کرونا مبتلا شدند؟ آیا دستگاه‌های تنفسی را در زمان حیات انصاریان قطع کرده بودند؟ چرا پزشک معالج انصاریان تغییر کرد؟ مشکلات و کمبودهای بیمارستانی و حین درمان علی چه بود؟ این‌ها و برخی سوالات دیگر، موضوع ابهام و بستر شایعه‌پردازی‌های بسیاری در این روزهای پس از مرگ پیشکسوت محبوب پرسپولیسی بوده که گاه فراتر از باز کردن زخم دوباره این درد پیش رفته است!

شاهین صمدپور، مستندساز مستقل، گزارشی از روزهای ابتلا و پیش از بستری علی انصاریان تا فوت او تهیه و سعی کرده برخی از این سوالات را به استناد سخن وابستگان مرحوم و نظر بعضی نزدیکان علی انصاریان از جمله جواد کاظمیان پاسخ دهد. صمدپور در توضیح این گزارش نوشته:

ممنونم از همه‌ی عزیزانی که تو تحقیقات کمکم کردن... در ماجرای فوت دلخراش این دو عزیز بحث‌های حاشیه‌ای زیادی بوجود اومد که اگه قرار بود به همه‌ی اون‌ها بپردازم احتیاج به یک گزارش یک ساعته بود که قطعن از حوصله‌ی شما خارج بود؛ به خاطر همین سعی کردم مختصر و مفید اصلی‌ترین سوالات پیرامون فوت علی انصاریان رو توضیح بدم. اما چندتا نکته:

یک: مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به یک بیماری خونی، سال‌ها از کورتون استفاده می‌کرد و شاید همین موضوع سیستم ایمنی بدن مهرداد رو ضعیف‌تر کرده بود اما علی بیماری زمینه‌ای نداشت و بسیار سلامت بود، برای همین فوت ناگهانی و تلخش باعث شد حواشی بیشتری در موردش بوجود بیاد. من هم به همین دلیل تو این ویدیو بیشتر به ماجرای فوت علی انصاریان پرداختم.

دو: با وجود تحقیقات زیاد بعضی از مسائل در آخر هم برام روشن نشد، مثل اینکه آیا واقعن این بچه‌ها به نوع جهش‌یافته‌ی کرونا مبتلا شده بودن یا خیر و در نهایت بالاجبار از این موارد گذشتم.

روح پاک هردوشون شاد، تن خانواده‌هاشون سلامت، نامشون ماندگار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    خیلی خیلی ممنونم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی