نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سرنوشت دو لژیونر در لیست خرید پرسپولیس/ دومین لژیونر خط خورد؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع لژیونر فوتبال ایران نمی‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس بپیوندد.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس شهریار مغانلو و ایمان سلیمی را به عنوان دو لژیونر در لیست خرید زمستانی خود قرار داد تا جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه وارد مذاکره با آنها شود.

مغانلو به دلیل مخالفت باشگاه سانتاکلارا با جدایی قطعی خود و درخواست ۷۰ هزار دلاری این باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه قرضی او و همچنین خواسته سه میلیارد تومانی‌اش از لیست پرسپولیس برای جذب در زمستان سال جاری خارج شد.

سمیعی و یحیی گل محمدی پس از دریافت پیشنهاد این بازیکن و باشگاه فعلی‌اش مخالفت خود را با این شرایط اعلام کردند تا پرونده این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان پایتخت بسته شود.

ایمان سلیمی مدافع «سِرِد» اسلواکی نیز که با شکایت باشگاه تراکتور تبریز بابت انتقال غیر قانونی اش روبرو شده است به دلیل بندهایی که در قراردادش موجود است نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید تا حضور او نیز در جمع شاگردان یحیی گل محمدی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا منتفی شود.

از این رو حضور دو بازیکن لژیونر در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر منتفی شد تا باشگاه پرسپولیس سراغ سایر گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    حالا کمال کامیابی نیا توی خط دفاع بسیار خوب کار کرد و به نظرم میشه ازش در خط دفاع استفاده کرد ولی امیدوارم آقای علیرضا ابراهیمی گل گهر و پاکدل آلومینیوم جذب شن به نظرم پاکدل از مغانلو هم بهتره
    • پرسپولیس IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      مغانلو وجدانن بهیچ دردی نمیخوره پارسال فقط ۳گل در طول بازی زد بقیش پنالتی بود.
  • x IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    مغانلو رو بیخود گنده کردید. نصف گل هاش فصل پیش پنالتی و کاشته بود.
  • پارسه GB ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم. مهدی عبدی می ارزه به ده تا مثل مغانلو و شکاری.با اینکه دلال ها بدجور دوربر پرسپولیس مانور میدن تا حالا بخیر گذشته. امیدوارم عبدی با تلاش بیشتر جایگاهش رو پس بگیره.
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    باید اگه قراره بازیکنی جذب بشه بازیکن باکیفیت جذب بشه اگه نه با همین بازیکنا ادامه بدیم بهتره 40 روز دیگه عیسی رو هم داریم پس میشه تا اون روز مدارا کرد البته یه مدافع وسط هم میخایم
  • حسین IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    متاسفم برای گلمحمدی که از آریا برزگر یک دقیقه هم استفاده نکرد آریا برزگر از حامد پاکدل، شهریار مغانلو، آرمان رمضانی، پیمان بابایی و ......چندین اسم دیگه خیلی بهتره منتها متاسفانه ظاهرا برای بازی کردن در تیم باید غیر از استعداد چیزای دیگه ای هم داشت مدیرای قبلی تیم این بازیکن رو از دهان استقلال کشیدند بیرون و حالا کلا ولش کرده اند به حال خودش این اگه رفته بود استقلال لااقل چند تا بازی تا حالا کرده بود ولی .....فقط تاسف
  • علی کانابیس IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    دفاع فقط یزدانی رو میخریم بعد قوریا غفوری رو میخریم ولی به عنوان مهاجم اسفاده میکنیم.شیخ رو هم میخریم آزاد میکنیم
    • بهنام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      دمممممممممممممت گرم شادونه !!. از سر کار خسته و کوفته اومدم ، این کامنتو خوندم کللی حالم عوض شد
  • شیخ راسل IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    الحمدلله ک بی خیال لژیونر ها شدن ولی بازم لعنت به اون تیمی که بخواد آینده یه لژیونر شاغل تو اروپا رو خراب کنه
  • فری عشقی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    آقای شکوری ! لطفا با هر بازیکنی که آزاده مذاکره نکن این کوچولو ها میخان با اسم پرسپولیس بزرگ بازار گرمی کنن. پیراهن این تیم مقدسه و نباید تن هر کسی بره، الان با اومدن ترابی و آل کثیر پرسپولیس اینقد بازیکن خوب داره که یحیی برا گذاشتن یازده نفر در ترکیب سردرد میگیره. لطفا این پولی که میخای بازیکن آشغال بخری بدین به بچه هایی که نیم فصل غیرت گذاشتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی