نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ادعای عجیب و غریب درباره پایگاه اجتماعی رؤسای هیئت‌های فوتبال
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال می‌گوید بیشتر رؤسای هیئت‌های فوتبال و مدیران باشگاه‌ها در زمره افراد برجسته شهر و استان خود هستند.

خبرورزشی - احمدرضا براتی، رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی که برای ثبت در تاریخ عالی است، حرف‌هایی زد که همه ما شگفت زده شده‌ایم. خوب است چنین افرادی درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت کنند؛ چرا که این گونه قضاوت درباره آنها برای مردم ساده‌تر می‌شود:

*اینکه گفته شود اعضای مجمع بر اساس توصیه و سفارش رای می‌دهند در واقع توهین به اعضای مجمع است. به صورت طبیعی در فضای انتخابات با صاحبان رای تماس برقرار می‌شود و لابی و رایزنی‌هایی صورت می‌گیرد و این موضوع کاملا طبیعی است اما اینکه اعضای مجمع را تحت کنترل، تصور کنند ناشی از این است که شناخت کافی و درستی از اعضای مجمع ندارند.

*مدیران باشگاه‌ها و روسای هیئت‌های فوتبال در زمره افراد برجسته شهر و استان خود هستند که هم به لحاظ تحصیلات و هم به جهت موقعیت شغلی‌، از پایگاه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند و اینها کسانی هستند که با کمترین امکانات و ابزار و بدون هیچ ادعایی در حال اداره فوتبال این مملکت هستند.

*هیچ امکانات قابل ملاحظه‌ای در اختیار این هیئت‌ها گذاشته نمی‌شود و در مقابل فقط به آنها حمله می‌شود. هیئت‌ها به عنوان فدراسیون‌های محلی باید فوتبال را در سطح استان خود و در تمام ابعاد اداره کنند و به همه پاسخگو باشند ولی در عین حال امکاناتی که در اختیار دارند با انتظاراتی که از آنها وجود دارد مطلقا همخوانی ندارد.

*هیچ کس حق ندارد اعضای مجمع را به دلیل تمایل آنها به یکی از نامزدها زیر سوال ببرد. همه نامزدها محترم هستند و اعضای مجمع در این سال‌ها به حداکثر بلوغ و تشخیص مدیریتی رسیده اند و با توجه به اینکه رای آنها مخفی است مطمئنا بنا بر تشخیص واقعی خودشان تصمیم گرفته و رای می‌دهند و قطعاً رزومه و عملکرد نامزدها در گذشته ملاک انتخاب آنها خواهد بود نه توصیه و سفارش و شعارهای انتخاباتی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباد IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    امیدوارم جناب براتی به فرمایشات خودشان ایمان وباور داشته باشند.اما من با مطالعه فرمایشات ایشان مطمئن شدم که روسای هیات ها سفارشی وبنا بفرموده رای میدهند از ایشان بابت این روشنگری سپاسگزارم و با بیانات گهر بار ایشان خوشبختانه متوجه شدم عزیزانی همانند آقایان اصفهانیان وطالقانی به لحا ظ پایگاه اجتماعی چیزی از بزرگانی مانند دکتر حسابی وپروفسور سمیعی ودکتر هشترودی کم ندارند.
  • عباد IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    دقت فرمودید هواداران فهیم وعالیقدر فوتبال توجهی به مسائل پیش پا افتاده مثل انتخابات ندارند ووقت خودرا برای اظهار نظر درمورد مسائل پیش پا افتاده این چنینی هدر نمیدهند...اماگر مطلب مهمی مثل کنده شدن قطعه ای از اسفالت خیابان مقابل باشگاه استقلال یا پرسپولیس باشد آنگاه پای وزیر ووکیل و سازمان ملل ویونسکو هم به میان کشیده میشود وجماعت خواستار استعفای دبیر کل سازمان ملل بدلیل عدم توجه وتبعیض بین دوباشگاه میشوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی