دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ |
۰
اخباری استعفا کرد/ ماشین‌سازی همچنان در بحران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جوان سبزپوشان تبریزی پس از شایعات روزهای گذشته مبنی بر انتخاب گزینه جدید، امروز از سمت خود استعفا داد.

خبرورزشی - تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نیم‌فصل اول لیگ بیستم، نتوانست شرایط خوبی را سپری کند و آن‌ها از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل تنها ۷ امتیاز کسب کردند؛ شروع فصل این تیم با هدایت وحید بیاتلو بود اما پس از پنج هفته و کسب تنها یک امتیاز، بیاتلو از سمت خود کنار رفت تا سعید اخباری، مربی جوان این تیم در کسوت سرمربی فعالیت کند. قرار بود او نقشی موقت داشته باشد اما تصمیم مدیران ماشین‌سازی تغییر کرد و او در نقش سرمربی به کار خود تا پایان نیم‎فص ادامه داد.

در طول ۱۰ هفته سرمربیگری اخباری، سبزپوشان یک پیروزی به دست آوردند که در هفته پایانی مقابل صنعت نفت آبادان بود و چهار تساوی و در مسابقه هم دست خالی از میدان خارج شدند تا اخباری با توجه به تیمی که در اختیار داشته، نتایج نسبتا قابل‌قبولی را کسب کند؛ با این‌حال و با توجه به تغییرات مدیریتی، امروز سعید اخباری از سمت خود استعفا داد تا مدیران ماشین‌سازی در چالش انتخاب سومین سرمربی برای فصل جاری باشند.

طی روزهای گذشته نام مربیان زیادی حوالی ماشین‌سازی مطرح شده اما هیچکدام از سوی مدیران باشگاه تایید نشدند؛ حالا باید دید با استعفای اخباری، کدام گزینه سرانجام سرمربیگری ماشین‌سازی که در قعر جدول است و خطر سقوط به لیگ یک را به شدت احساس می‌خواهد، می‌پذیرد و این تیم را از قعر جدول نجات می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی