نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 مشکل ما مثل مشکل طارمی و پرسپولیس است/ فیفا جواب ما را نمی‌دهد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: مشکل پنجره نقل و انتقالاتی فولاد مالی نیست و با پول حل نمی‌شود.

خبرورزشی - سعید آذری اظهار داشت: پنجره ما همچنان بسته است و کسی هم در فیفا جواب درخواست‌های ما را نمی‌دهد. نه در فیفا و نه در دادگاه CAS کسی پاسخگو نیست. نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پنجره نقل و انتقالاتی فولاد به خاطر مسائل مالی بسته است و می شود با پولی مسئله را حل کرد؟ تاکید کرد: مشکل فولاد اصلا مسئله مالی نیست. پرونده‌ای که باعث شده پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شود پرونده زیر پا گذاشتن مقررات است. مسوولان فیفا می‌گویند مدیران وقت فولاد درباره ماجرای «محمد بلبلی» قوانین را زیر پا گذاشتند و این باشگاه باید محروم شود. مشکل ما تقریبا مثل مشکل طارمی و پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: مدیران باشگاه همان زمان مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به باشگاه سپیدرود داده‌اند و اصلاً بحث بسته شدن پنجره ما مالی و پولی نیست. متاسفانه در آن زمان مدیران قوانین فیفا را زیر پا گذاشتن که کار را برای ما سخت کرده است.

آذری درباره اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای درخواست میزبانی باشگاه فولاد پاسخی داده یا خیر؟ گفت: فکر می کنم ظرف یکی، دو روز آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا جواب ما را بدهد و مشخص شود که آیا می توانیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان باشیم یا خیر.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط نقل و انتقالاتی و پنجره بسته ای که داریم واقعا هیچ تصمیمی نمی شود گرفت و هیچ کاری نمی توانیم انجام بدهیم. فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم دادگاه CAS چه زمانی رای نهایی این پرونده را صادر می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بدهی این باشگاه به سروش رفیعی و شکایت این بازیکن از خوزستانی‌ها، گفت: رفیعی پرونده را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برده و آنجا شکایت کرد. ما هم منتظر هستیم تا ببینیم برای این پرونده چطور صادر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی