دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
۰ |
۰
بازیکنان تأثیرگذار بازار ژانویه/ درخشش بدون هزینه
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

زمستان ۲۰۲۱ فصل نقل و انتقالات پر هیجانی نداشت اما ژانویه بازیکنان جالبی برای خرید و فروش باشگاه‌ها دارد.

خبرورزشیفصل نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۱ آنچنان رونق نداشت و مثل سال‌های گذشته پرحرارت نبود. دلیلش هم مشکلات مالی باشگاه‌ها به‌خاطر شیوع ویروس کرونا بود. باشگاه‌ها تمایلی به فروش بازیکنان خود در زمستان نداشتند و اکثر جابه‌جایی‌ها موقت و قرضی بود. با این وجود در همین مدت زمان کم چندین بازیکن توانستند به خوبی کیفیت خود را در تیم جدیدشان نشان دهند.

لوکا یوویچ

لوکا یوویچ پس از طلسم ناخوشایند حضور در رئال‌مادرید در حال حاضر با باشگاه اینتراخت فرانکفورت همکاری می‌کند. این مهاجم صربستانی تا پایان فصل با قراردادی قرضی به اینتراخت نقل مکان کرده و دوباره کیفیت خود را پیدا کرده است. یوویچ در ۶ بازی برای تیم آلمانی به میدان رفته و ۳ بار گلزنی کرده است. یعنی بیشتر از تعداد گل‌هایی که او در یک سال و نیم در رئال‌مادرید به ثمر رسانده است. فرانکفورت در حال حاضر در جدول بوندس‌لیگا سوم است و ۳ امتیاز بالاتر از بایر لورکوزن و ۶ امتیاز بالاتر از دورتموندکه به ترتیب پنجم و ششم هستند دارد.

فیکایو توموری

توموری قبل از اینکه به طور قرضی در تیم میلان بازی کند در چلسی بود. او تاکنون تأثیر خوبی روی سرمربی تیم استفانو پیولی گذاشته است. توموری وقت زیادی نداشت تا با محیط جدیدش سازگار شود زیرا سیمون کیائر مدافع میلان انتخاب اول پیولی بود که البته در دربی میلان مصدوم شد. توموری در اولین بازی خود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او از زمان اولین حضور خود در دربی میلان، در هر بازی برای روسونری ظاهر شده و به طور مداوم در حال پیشرفت است. میانگین دو تکل قطع توپ در هر بازی در سری A تا اینجا بسیار خوب است و اگر نمایش‌های خوب خود را ادامه دهد ممکن است گرت ساوت گیت را مجبور به انتخاب او برای یورو در این تابستان کند.

پاپو گومس

اتفاقی که برای پاپو گومس در آتالانتا رخ داد باعث شد بسیاری از هواداران این باشگاه شوکه شوند زیرا مشاهده کردند که یکی از ستاره‌های تیم به طور ناگهانی و دائمی آنها را ترک می‌کند. نمایش‌های پرهیجان و تأثیرگذار گومس در نقش هافبک هجومی باعث تحسین بسیاری از طرفداران فوتبال به ویژه آتالانتا شد. او یکی از اعضای اصلی تیم آتالانتا بود که در فصل گذشته به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافت و قسمت مهمی از نحوه کار سیستم گاسپرینی بود. او در نهایت با سرمربی تیم به اختلاف خورد و به این معنی بود که با قیمتی ارزان به سویا پیوست و شروع خوبی در اندلس داشت. در سن ۳۳ سالگی خیلی‌ها انتظار نداشتند که گومس حداقل بلافاصله تأثیرش را در تیم بگذارد اما یک گل خیره‌کننده و یک نمایش خوب در اولین بازی‌اش برای سویا در برابر ختافه تقریباً همه پیش داوری‌ها را رد کرد.

سباستین آلر

آلر و یکی دیگر از بازیکنان این لیست یعنی لوکا یوویچ زمانی همکاری خوبی در فرانکفورت داشتند. برای هواداران تیم واقعاً سخت بود که این دو به لیگ‌های مختلف رفتند و با هم افت کردند. آۀر مانند یوویچ نتوانست در وستهم یونایتد تأثیر بگذارد. با این حال آلر یکی از بهترین بازیکنان لیگ هلند از زمان پیوستن به آژاکس بوده و ۳ بار گلزنی کرده و ۵ پاس گل داده است. این آمار فقط نشان می‌دهد که چقدر بد از او در وستهم استفاده می‌شد. مهاجم سابق اینتراخت با هم‌تیمی‌های جدید خود در آژاکس درک خوبی ایجاد کرده و از مزایای بازی در یک ترکیب هجومی مقتدر و مالکانه بهره می‌برد.

دمارای گرای

گرای از لسترسیتی خارج شد و در ماه ژانویه با هزینه قابل توجهی به بایر لورکوزن رفت. گرای که یک بازیکن بااستعداد و خوب بود، هرگز نتوانست به طور مداوم در لستر تأثیر بگذارد. این وینگر اولین بازی خود را برای لورکوزن انجام داده، و با یک گل و یک پاس گل همگان را تحت تأثیر قرار داده است. نمایش‌های پر انرژی و حملات گرای از جناحین به لورکوزن کمک می‌کند تا حریفان را در فاز دفاعی اذیت کند. او می‌تواند در نیم‌فصل دوم نقشی اساسی در موفقیت تیم داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی