نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمله بختیاری‌زاده به برخی هنرمندان/ چقدر رفتارتان زشت و سخیف بود
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت فوتبال درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال و همینطور شرایط استقلال و مسائلی مختلفی صحبت کرد.

خبرورزشی - سهراب بختیاری زاده بابت رفتار تعدادی از هنرمندان که در دیداری به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان به میدان رفته بوردند گلایه دارد. او همچنین در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد:

*علی کریمی بازیکن فوق العاده ای بود و انسان بزرگی است اما اگر این انتخابات آزاد بود نمی‌گذاشتند او شرکت کند. علی کریمی نیازی به تبلیغات ندارد ولی در جامعه فوتبال ما و شکل مدیریت ورزش ما اگر آزادی بود، اگر فضای سلامتی وجود داشت هیچ زمان نمی‌گذاشتند که افرادی مثل کریمی برای رقابت وارد شود. همه چیز از قبل مشخص شده است و فقط با اسم‌هایی مثل علی کریمی بازی می‌شود. به نظرم علی کریمی کاملا نمی‌داند که چه فضایی وجود دارد، اگر می‌دانست هیچ زمان به این فضا نمی‌رفت.

*کادرفنی استقلال ضعف داشته و مسلما الان هم ضعف‌ دارند اما واقعا برخی رفتارها عجیب است. آنها را انتخاب کردند و سپس انتخابشان را زیر فشار می‌گذارند. همیشه می‌گویم که بین تغییر و ثبات کاری شما باید به انتخاب نام اعتماد داشته باشید. شما حتی در روزهایی که تیم‌تان نتیجه نمی‌گیرد هم باید حامی انتخاب خود باشید،‌ آن زمان شما خیلی خوب می‌توانید به او زمان بدهید اما اگر برعکس باشد، در روزهای سخت و وقتی تیم شما شکست می‌خورد خیلی راحت از تیم‌تان می‌گذرید و به سراغ گزینه بعدی می‌روید. همین مسئله کار استقلال را سخت کرده است.

حمله بختیاری زاده به برخی هنرمندان/ چقدر رفتارتان زشت و سخیف بود

*بازی هنرمندان سرخابی‌ را دیدیم و برخی از آنها بی‌هنری خود را به تصویر کشیدند. واقعا رفتار برخی از آنها موجب تاسف بود. بازی را به یاد آن دو مرحوم عزیز بازی برگزار کردند اما رفتارشان بسیار زشت و زننده بود. اینطور می‌توان گفت که رفتار برخی در دربی هنرمندان به دلقک بازی نزدیک بود. نمی‌دانم که چطور یادشان نبود که خانواده‌ها و دوستان داغدار آن دو عزیز تماشاگر آن بازی بودند که به حرمت آن‌ها این بازی برگزار می‌شد.

*خیلی از رفتارها و آداب باید رعایت می‌شد که رعایت نکردند و باعث تأسف است که صدا و سیما از بس که بیننده ندارد از هر شرایطی سواستفاده می‌کنند تا مردم را پای تلویزیون بنشانند. برای این مسابقه حتی به قیمت این شد که فراموش کردند دو انسان نخبه در ورزش و هنر را از دست دادیم. واقعا صحنه‌های زشتی را دیدیم و حقیقتا باعث تأسف بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی