اعتراض و انتقاد خیرآبادی از پتروشیمی در حضور جهانگیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جمشید خیرآبادی رییس هیات‌کشتی استان‌کردستان از خجالتِ مسئولان پتروشیمی درآمد.

خبرورزشی - درخلال سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری به استان کردستان، روز شنبه هفته جاری، جلسه‌ای نیز با شرکت نخبگان، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی استان در سنندج برگزار شد.

جمشید خیرآبادی رییس هیات‌کشتی استان کردستان، مربی و سرمربی اسبق تیم‌های‌ملی کشتی‌فرنگی بزرگسالان و امید ایران، سرمربی اسبق تیم‌ملی جمهوری آذربایجان، مسئول فعلی کشتی‌فرنگی ناشنوایان کشور، یکی‌از نفراتی بود که فرصت صحبت در حضور معاون اول رییس جمهوری به دست آورد و در حضور اسحاق جهانگیری حسابی از خجالت پتروشیمی استان درآمد.

خیرآبادی در بخشی از سخنانش برای دفاع از جامعه ورزش کردستان به حمایت نکردن کارخانه‌های فعال استان از ورزش این خطه محروم اعتراض کرد و خواستار حمایت این کارخانه‌ها از ورزش کردستان شد. رییس هیات کشتی استان کردستان نوک پیکان انتقاداتش را به سمت پتروشیمی استان نشانه رفت و تاکید کرد چرا باید پتروشیمی بیشترین آلودگی را برای شهر سنندج داشته باشد ولی برای حمایت از ورزش استان، از برداشتن یک قدم کوچک در کمک به جامعه ورزش استان خودداری و دریغ می‌کند! خیرآبادی از جهانگیری درخواست کرد دولت برای کمک به ورزش استان، این بنگاههای اقتصادی را موظف کنند تا در قبال مضراتی که بابت تخریب هوای تنفسی مردم، تحمیل می‌کنند، با تامین نیازها و تقبل هزینه برنامه‌های ورزش استان، در راه تشویق جوانان کردستان، گام بردارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی