زیدان: رئال مادرید کار سختی برابر آتالانتای گاسپرینی دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید گفت: حریف را خیلی خوب نمی‌شناسیم، پس باید بازی خودمان را انجام دهیم ضمن اینکه خودمان را با سبک بازی آتالانتا هم تطبیق دهیم. 

خبرورزشی - زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر آتالانتا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: «برای این بازی به خوبی آماده شده‌ایم. روی کارمان تمرکز داریم و باید یک نتیجه خوب کسب کنیم. ما تجربه لازم را داریم و هم امیدواریم و کلی انگیزه داریم که به فینال برسیم، چون این کاری است که رئال مادرید انجام می‌دهد.»

زیدان درباره مصدومان تیمش گفت: «ما نقاط قوت‌مان را می‌دانیم و می‌خواهیم نهایت استفاده را از آن داشته باشیم. حریف را خیلی خوب نمی‌شناسیم، پس باید بازی خودمان را انجام دهیم ضمن اینکه خودمان را با سبک بازی آتالانتا هم تطبیق دهیم.»

زیدان با خنده درباره نظر گاسپرینی که گفته بود آرزو می‌کرد زیدان هنوز بازیکن بود و می‌توانست در این بازی به میدان برود، گفت: «نه، من دیگر بازنشسته شده‌ام. گاسپرینی کارش را فوق‌العاده انجام داده است. او زمانی که من در تیم جوانان یوونتوس بودم، سرمربی‌ام بود و به‌عنوان یک مربی او را کاملاً می‌شناسم. آتالانتای او در زمین بازی خودش را ثابت کرده است و با وجود تغییراتی که داشته حتی بهتر از قبل شده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی