مجید یاسر: ریاست فدراسیون شایسته علی کریمی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا آنقدر بزرگ هستند و کارنامه پرباری دارند که با احترام به سایر کاندیداها، ریاست فدراسیون شایسته علی کریمی است.

خبرورزشی - مجید یاسر بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در خارج از کشور حضور دارد یکی از دوستان نزدیک مهرداد میناوند و علی انصاریان بود. مجید موقع برگزاری جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه برنامه اینترنتی زابیواکا را به همراه انصاریان اجرا می‌کرد که اتفاقاً آن برنامه حواشی زیادی هم داشت. با او در خصوص فوت مهرداد و علی و همچنین شرایط این روزهای تیم محبوبش پرسپولیس گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

تو ارتباط نزدیکی با مهرداد میناوند و علی انصاریان داشتی، می‌خواستم کمی در مورد این دو عزیز حرف بزنی.
باز هم جا دارد از این طریق به مردم ایران و البته خانواده علی و مهرداد تسلیت بگویم. هنوز باورم نمی‌شود که علی و مهرداد بین ما نیستند. در این مدت اصلاً اوضاع روحی خوبی نداشتم، واقعاً غم بزرگی بود. شاید باورتان نشود ولی هنوز هم هر وقت اسم علی می‌آید نمی‌توانم جلوی اشکم را بگیرم. حرف زدن در مورد علی و مهرداد واقعاً برایم سخت است. اگر اجازه بدهید در یک فرصت مناسب در این مورد حرف بزنیم. 

نظرت در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل چیست؟
اگر یادت باشد قبل از فینال آسیا با خودت حرف زدم و گفتم رسول‌پناه اصلاً مدیر خوبی نیست. به راحتی ابتدای فصل ستاره‌هایی مثل شجاع، ترابی و... را فراری داد. مگر می‌شود بازیکنی که کلی افتخار کسب کرده کمتر از بازیکن تازه‌وارد بگیرد. رسول‌پناه نه سواد مدیریت داشت و نه ادبیات این کار را بلد بود. مدیر پرسپولیس باید لول بالایی داشته باشد و به مسائل مختلف آگاه باشد ولی رسول‌پناه این‌طور نبود. با توجه به جدایی ستاره‌ها پیش‌بینی می‌کردم که بعد از فینال پرسپولیس دچار مشکل شود ولی فکرش را نمی‌کردم بتواند به این خوبی با استفاده از ضعف تیم‌های دیگر و با ۵ برد متوالی صدرنشین شود. به نظرم اگر استفلال و سپاهان باهوش بودند پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل نمی‌شد. پرسپولیس شرایط خوبی نداشت ولی با همت بچه‌ها و توانایی یحیی به آن جاده پیروزی و مسیر موفقیت برگشت که از این بابت به عنوان یک پرسپولیسی خیلی خوشحالم. 

پرسپولیس می‌تواند در این فصل هم قهرمان شود؟
با این شرایط فعلی پرسپولیس باز هم قهرمان خواهد شد. به نظرم سپاهان نوسان دارد و استقلال پر از حاشیه است به همین دلیل پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود. من فکر می‌کنم اگر چند بازی اول دور برگشت را ببریم قطعاً قهرمان خواهیم شد. 

سیدجلال در این سن و سال هنوز هم ستاره است، نظرت چیست؟
من که از دیدن بازی سیدجلال کیف می‌کنم. حسینی نمونه بارز یک بازیکنی است که عاشق تیمش است و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کند. به نظرم فوتبال ما حالاحالاها باید بدود تا فوتبالیستی مثل سیدجلال پیدا کند. 

نظرت در مورد کاندیدا شدن علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال چیست؟
علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا آنقدر بزرگ هستند و کارنامه پرباری دارند که با احترام به سایر کاندیداها، ریاست فدراسیون شایسته علی کریمی است. دوستان اگر می‌خواهند به فوتبال کمک کنند به نظرم باید انصراف دهند تا فوتبال ما طبق خواسته مردم به دست فوتبالی‌ها بیفتد. وزیر ورزش که همه می‌گویند پرسپولیسی است فکر می‌کنم یکی از مخالفان سرسخت حضور کریمی است و خودم به شخصه معتقدم اگر علی رأی بیاورد باید تعجب کرد. 

می‌دانم ارتباط خوبی با ترابی داری؛ نظرت در مورد بازگشت مهدی چیست؟
بازگشت ترابی بهترین تصمیم یحیی بود. پرسپولیس به بازیکنی مثل مهدی نیاز دارد و قطعاً به تیم ما کمک خواهد کرد. ترابی دوست خوب من است و وقتی با او 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    مثل اینه که رییس فدراسیون بیاد در مورد اینکه چه کسی باید اسکار یا جایزه بهترین بازیگر جشنواره فجر رو بگیره صحبت کنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی