طلسم پرسپولیس را شکستم/ استقلال استحقاق قهرمانی را دارد اگر ...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا اکبرپور گفت: پیشکسوت استقلال گفت: حرف بزنیم می‌گویند به دنبال سهم‌خواهی است، حرف نزنیم هم می‌گویند چرا سکوت کرده‌اید. در این شرایط برای اینکه خدای ناکرده حاشیه‌ای به حاشیه‌های باشگاه اضافه نشود گروهی ترجیح می‌دهند ساکت باشند و تماشاگر. 

خبرورزشی - علیرضا اکبرپور یا همان هرکول جیبی استقلال با گلی که مقابل پرسپولیس در ۵ اسفند ۷۹ به ثمر رساند توانست آبی‌پوشان را پس از پنج سال مقابل رقیب سنتی برنده کند. در مورد آن مسابقه و شرایط کلی استقلال با او همکلام شدیم. 

۵ اسفند ۷۹ را به یاد داری؟

بله، مگر می‌شود روزی به این مهمی را در زندگی فراموش کرد. 

خب از آن روز و آن گل تعریف کنید.

دربی آن سال حساسیت خاص خود را داشت، از طرفی آخرین بازی ما با پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه بوده و از طرفی چند سال بود که مقابل پرسپولیس به پیروزی نرسیده بودیم اما لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم طلسم ۵ ساله را شکسته و با گلی که به ثمر رساندم مقابل رقیب سنتی به پیروزی برسیم. به یاد دارم پیروزی پس از ۵ سال مقابل پرسپولیس حسابی حال تیم و هواداران را خوب کرده و در پایان فصل نیز قهرمان شدیم. 

خب برگردیم به شرایط امروز استقلال. هواداران در اعتراض به وضعیت موجود مقابل مجلس دست به اعتراض زدند.

حقیقت ماجرا این است که هواداران دیگر خسته شده‌اند و تاب و تحمل قهرمان نشدن را ندارند. اگر چه خواسته سرمایه‌های واقعی باشگاه به حق است اما در این میان کسانی هم به دنبال گل‌آلود کردن آب و ماهی گرفتن برای خود هستند. هواداران فهیم استقلال باید باهوش باشند.

اساساً با این‌گونه اعتراضات موافقید؟

اگر بخواهیم امتیازات را در نظر بگیریم باید گفت شرایط استقلال تا بازی با سپاهان شرایط بدی نبود اما چیزی که من را ناراحت می‌کند چنددستگی بین هواداران است. با این اوضاع آدم نمی‌داند هوادار چه می‌خواهد و به دنبال چیست؟ واقعاً نمی‌دانم چه بگویم فقط انتظار دارم هواداران گول بعضی اتفاقات و اظهار نظرها را نخورند. 

مدیرعامل باشگاه حرف از به حداقل رسیدن مشکلات در استقلال می‌زند؟

باید دید در عمل چه کرده و حرفی که می‌زند سندیت دارد یا نه؟

اکثریت پیشکسوتان در این شرایط ترجیح می‌دهند سکوت کنند.

باید دید آیا کسی به حرف پیشکسوتان باشگاه گوش می‌کند و یا آنکه حرف او را قبول دارند و او را به حساب می‌آورند. حرف بزنیم می‌گویند به دنبال سهم‌خواهی است، حرف نزنیم هم می‌گویند چرا سکوت کرده‌اید. در این شرایط برای اینکه خدای ناکرده حاشیه‌ای به حاشیه‌های باشگاه اضافه نشود گروهی ترجیح می‌دهند ساکت باشند و تماشاگر. 

عملکرد کادر فنی را در نیم‌فصل اول چطور ارزیابی می‌کنید؟

بالاخره هر کس سلیقه‌ای دارد. به نظر من فکری نتایج قابل قبولی گرفته و نباید بازی با سپاهان و از دست دادن صدر جدول در نیم‌فصل باعث شود غیر منصفانه کادر فنی را نقد کنیم. بی‌شک با غلبه بر حاشیه‌ها می‌توان به روزهای خوب برگشت و دشمن‌شاد نشد. 

جایگاه استقلال در پایان فصل؟

استقلال استحقاق قهرمانی را دارد به شرط آنکه از مدیریت و کادر فنی گرفته تا بازیکنان همگی دست در دست هم به دنبال موفقیت باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جناب خان IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    تو اول لحجه خود رادرست کن بعد نطق کن فقط استقلال تو یکی را کم دارد.سه دانگ استقلال که مال پاشازاده شده الباقی هم مال تو البته اگر فتعل اجازه بده چون ایشان استقلال را ارث پدری خودش میداند
    • استقلالی IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      خواهشن شما عزیز اول یکم ادب و نزاکت یاد بگیر بعد بیا دنبال فوتبال برادر تو کوچکترازاین حرفهایی بخوای در مورد اکبرپور بزرگ حرف بزنی
  • جناب خان IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    آخه تو رآ ببین شانسی یک گل زده حالا شده کارشناس تو اگر بیل زنی باغچه خودت را بیل بزن اخر لحجه
    • استقلالی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      جناب خان آخ فوتبال چه ربطی به لحجه داره چرا باید هرکسی فوتبال بلد باشه باید زبان شمارو هم بلد باشه اینکه اکبرپور لحجه داره نشان از صاف صادق بودنش رو داره که عینه بعضی ها زبانش رو کج نمیکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی