نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ |
۵
تبرئه از اتهام تبانی بعد از یک دهه!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کابوس ۱۰ ساله مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه لاتزیو که به تبانی برای تعیین نتیجه یک بازی متهم بود، به پایان رسید.

خبرورزشی - پس از یک دهه، سرانجام پرونده اتهام جوزپه سینیوری به تبانی برای تعیین نتیجه یک بازی بسته و ستاره سابق فوتبال ایتالیا از این اتهام تبرئه شد.

مهاجم سابق لاتزیو و تیم ملی ایتالیا ۱۰ سال پیش متهم شد که در تعیین نتیجه یک بازی میان تیم‌های پیاچنتزا و پادووا در دسته دوم فوتبال ایتالیا موریخ ۱۰ اکتبر سال ۲۰۱۰ نقش داشته است. او همواره این موضوع را تکذیب می‌کرد اما مقامات قضایی فوتبال ایتالیا تحقیقات خود را برای بررسی صحت و سقم خود آغاز کردند و بعد از ۱۰ سال سرانجام این پرونده آغاز کردند.

سینیوری با وجود اینکه می‌توانست از قانون مرور زمان (معمولاً بین ۳ تا ۷ سال) برای مختومه کردن پرونده اتهامش استفاده کند، اجازه داد روال قانونی تحقیقات ادامه پیدا کند چرا که اصرار داشت بی‌گناهی‌اش در دادگاه اثبات شود و این اتفاق هم سرانجام با نبود مدارک کافی دال بر اثبات تخلفش رخ داد.

سینیوری ۵۳ ساله که در فاصله سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ برای تیم ملی ایتالیا بازی کرد، درباره تبرئه شدنش گفت: من بابت این اتهام، به شیوه‌های مختلف تاوان داده‌ام چون در مورد من عدالت به صورت نسبی برقرار شد. این را هم به این دلیل می‌گویم که کسی نمی‌تواند سال‌هایی که تحت تأثیر این ماجرا به من سخت گذشت را برایم جبران کند. من تمام این کارها را انجام دادم تا از نظر ورزشی لکه‌ای که به اعتبارم افتاده بود را پاک کنم. این پیروزی اولم بود و امیدوارم که پیروزی‌های دیگری در راه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی