نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۵۰ میلیون درآمد ماهیانه از شغل نصب و تعمیرات پکیج در کمتر از یکسال!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

شغل نصب و تعمیرات پکیج جز آن دسته از مشاغل فنی است که بازار کار عالی و بسیار درآمدزایی داشته و ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی نمی باشد و با یک سرمایه ۱۰ میلیون تومانی نیز می توان وارد بازار کار آن شده و در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالایی دست یافت.

شاید باور نکنید اما هستند افرادی که در ماه درآمدی برابر با ۵۰ میلیون تومان از این شغل کسب می کنند. بنابراین اگر به دنبال یک شغل آینده دار و درآمدزا هستید و سرمایه بالایی نیز ندارید یکی از انتخاب های پیش رو شغل نصب و تعمیرات پکیج های دیواری است.

در این مطلب قصد داریم به معرفی این شغل بپردازیم و شما را با نحوه ورود به به این کسب و کار و درآمدزایی از آن آشنا کنیم.

شغل نصب و تعمیرات پکیج دیواری

نصب و تعمیرات پکیج یکی از مشاغل عالی و پولساز در دنیای امروز است. نصاب پکیج دیواری شخصی است که مهارت لازم در نصب انواع مدل های پکیج دیواری، تشخیص مکان مناسب نصب، انجام محاسبات مربوط به دودکش، هواگیری و غیره را دارا می باشد. تعمیرکار پکیج نیز می بایست با نحوه رسوب گیری پکیج، تعمیرات برد پکیج، تعمیرات قطعات پکیج از قبیل: فلو سوییچ، پرشر سوییچ، پمپ، انواع کلکتورها، خازن، فن، شیر گازی، کلید حداقل فشار و غیره، تعویض قطعات پکیج و بسیاری موارد دیگر آشنا باشد.

۵۰ میلیون درآمد ماهیانه از شغل نصب و تعمیرات پکیج در کمتر از یکسال!

بازار کار نصب و تعمیرات پکیج چگونه است؟

پس از آشنایی با این شغل و مهارت لازم برای موفقیت و ورود در آن، نوبت آشنایی با بازار کار این حرفه فرا می رسد. در رابطه با بازار کار این شغل باید بگوییم این حرفه جز مشاغل با بازار کار دائمی و همیشگی می باشد. علت این امر نیز نقش مهم پکیج های دیواری در ساختمان ها می باشد.

همانطور که می دانید امروزه پکیج های دیواری با توجه به نقش مهمی که در صرفه جویی در مصرف انرژی دارند بسیار مورد طرفدار بوده و در دنیای امروز کمتر ساختمانی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند.

با افزایش خرید پکیج، بدون شک تقاضا برای نصب این دستگاه افزایش می یابد. با افزایش نصب این وسیله گرمایشی، نیاز به سرویس دوره ای و تعمیر و عیب یابی آن افزایش یافته و این موضوع نشان از بازار کار عالی تعمیرات و نصب پکیج در تمامی ایام سال می دهد. بازار کار این شغل در فصل سرد و با شروع پاییز و زمستان داغ تر شده و بسیار درآمدزا خواهد بود.

این موارد نشان از اهمیت این شغل و آینده دار بودن آن می دهد. بنابراین اگر به مشاغل فنی علاقه مند هستید توصیه می کنیم مهارت های مورد نیاز این شغل را یاد گرفته و وارد بازار کار شوید.

چگونه وارد بازار کار پکیج دیواری شویم؟

پس از آشنایی با شغل پکیج دیواری و بازار کار عالی آن حتما این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که چطور می توان وارد بازار کار این رشته شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این شغل جز مشاغل مهارت محور می باشد. بنابراین مهارت و دانش از پیش نیازهای اصلی برای ورود به بازار کار این شغل است.

برای یادگیری نصب و تعمیرات پکیج دیواری روش های گوناگونی وجود دارد. اما اگر قصد ورود حرفه ای به این شغل را دارید باید بگوییم بهترین روش برای یادگیری مهارت های این شغل شناسایی بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری و شرکت در دوره های آن است.

۵۰ میلیون درآمد ماهیانه از شغل نصب و تعمیرات پکیج در کمتر از یکسال!

دوره نصب و تعمیرات پکیج دیواری کجا ثبت نام کنیم؟

امروزه با توجه به اهمیت پکیج های دیواری در ساختمان ها، همچنین بازار کار عالی این رشته آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های پکیج را برگزار می نمایند. در چنین شرایطی انتخاب آموزشگاه مناسب یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

یک آموزشگاه حرفه ای برای گذراندن دوره های فوق، آموزشگاهی است که به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز به آموزش عملی نصب پکیج دیواری و تعمیرات آن بپردازد و شما را با مراحل نصب انواع مدل ها و برندهای پکیج دیواری و نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها آشنا نماید. در پایان نیز پشتیبانی مناسبی داشته و مدرک معتبری به شما ارائه دهد.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فنی حرفه ای فعال در این حوزه، آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پارس بهترین آموزشگاه و مرجع آموزش نصب و تعمیرات پکیج شناخته شد. چیزی که این مجتمع آموزشی را از دیگر مراکز متمایز کرده بود، آموزش کارگاهی مطالب نصب و تعمیرات پکیج است. با بررسی های صورت گرفته بر روی کلاس های این مرکز، مشاهده کردیم که کلیه ابزار و تجهیزات لازم برای نصب و عیب یابی پکیج های دیواری برای کارآموزان فراهم شده است.

همچنین کارآموزان به صورت عملی کلیه مطالب آموزشی را تمرین و رفع اشکال می نمایند.

بنابراین اگر قصد یادگیری نصب و تعمیرات پکیج را دارید حتما سری به این آموزشگاه زده و از دوره های آن بازدید نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی آموزش عملی نصب پکیج دیواری و تعمیرات کلیک نمایید.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره های پکیج کلاس های آموزشی متعددی را در دیگر دپارتمان های برق و الکترونیک، مکانیک، تعمیرات و تاسیسات برگزار می نماید. در ادامه با دیگر دوره های پرطرفدار این مرکز آموزشی آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

دوره تعمیرات لوازم خانگی یکی از دیگر دوره های آموزشی پرطرفدار در این مجتمع است. کلاس تعمیرات لوازم خانگی در این مرکز شامل دو کلاس آموزش برد و مکانیکی لوازم خانگی است. در دوره برد، به صورت جامع نحوه عیب یابی و تعمیر برد در انواع لوازم خانگی آموزش داده شده و در دوره تعمیرات مکانیکی نیز نحوه عیب یابی و تعمیر مکانیک انواع لوازم خانگی آموزش داده می شود.

این دوره به صورت عملی بوده و مجهز به انواع یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی می باشد. کارآموزان طی این دوره آموزشی می توانند بر روی انواع لوازم خانگی کار کرده و در پایان وارد بازار کار شوند. می توان گفت این مرکز از بهترین آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی در کشور می باشد.

۵۰ میلیون درآمد ماهیانه از شغل نصب و تعمیرات پکیج در کمتر از یکسال!

آموزش برق ساختمان

آموزش برق ساختمان یکی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است. برق ساختمان در این آموزشگاه در دو رشته برق درجه یک و دو  برگزار می گردد. برق درجه دو به آموزش گام به گام سیم کشی ساختمان، نصب کلید و پریزها، نقشه کشی و نقشه خوانی برق ساختمان، سیم کشی آنتن، راه پله و غیره، نصب مدار کولر آبی و بسیاری موارد دیگر می پردازد.

دوره برق ساختمان درجه یک به صورت پیشرفته به مباحث برق پرداخته و نحوه نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل دزدگیر، دوربین، اعلام حریق، آیفون تصویری، درب های اتوماتیک و غیره می پردازد.

این کلاس در آموزشگاه برق ساختمان فنی پارس همانند سایر دوره ها به صورت عملی برگزار شده و در پایان مدرک معتبر فنی حرفه ای برق ساختمان به کارآموزان ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۴۲۰۳۰۳ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    سایتتون هک شده؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی