پیشکسوت استقلال: سبک بازی استقلال اعصابم را به هم می‌ریزد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از واکنش او بعد تعویض تعجب کردم و کار اشتباهی بود، چون از بزرگتر تیم توقع می‌رود که به تیم و نتایجش کمک کند.

خبرورزشی - یداالله اکبری پیشکسوت باشگاه استقلال با ارزیابی وضعیت استقلال اظهار داشت: به جز ۲ بازی، دیگر نتوانستم بازی‌های استقلال را تماشا کنم. به نظرم استقلال باید در نیم فصل بیشتر کار کنند تا در پایان فصل تیم قهرمان شود. این حق هواداران است که بعد از چند سال قهرمان شوند.

وی ادامه داد: سبک بازی استقلال اعصابم را به هم می‌ریزد، چون شاداب بازی نمی‌کند. در بازی سپاهان که آنطور تیم باخت و بازی دربی هم طوری بود که که واقعا ناراحت شدم. با این کادرفنی و بازیکنان خوب تعجب می‌کنم و انتظار بیشتری از تیم دارم.

بازیکن سال‌های دور استقلال و پاس همدان در خصوص حاشیه‌هایی که پیرامون غفوری به وجود آمده،  تاکید کرد: با وریا غفوری در پاس همدان همبازی بودیم و شناخت خوبی از او دارم. از واکنشش بابت تعویض تعجب کردم و کار اشتباهی بود، چون از بزرگتر تیم توقع می‌رود که به تیم و نتایج کمک کند.

اکبری در پاسخ به اینکه آیا باندبازی در استقلال وجود دارد، پاسخ داد: بعید می‌دانم در تیم باندی وجود داشته باشد؛ البته من از تیم دور هستم؛ اما در سال آخری که در استقلال بودم این مسئله وجود داشت و جز اینکه به تیم ضربه بزند فایده‌ای ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: اگر سرمربی استقلال باشم هر کسی را که باندبازی کند کنار می‌گذارم. کسانی که امروز به دنبال سلب آرامش استقلال هستند سال‌ها پیش بهترین بازیکنان استقلال را با خودشان بردند. آنها می‌گویند قلبا استقلالی هستیم؛ اما به هر راهی متوسل می‌شوند تا به تیم بازگردند.

وی در رابطه با نقش کادرفنی استقلال در کنترل حاشیه‌های این تیم تصریح کرد: فکری و بقیه اعضای کادرفنی خودشان بازیکن تیم استقلال بوده‌اند و می‌دانند چطور باید با حواشی برخورد کنند. چون ما در تیم نیستیم نمی‌توانیم قضاوت کنیم، ولی امیدوارم عملکرد استقلال بهتر باشد.

اکبری با اشاره به نقش پرویز مظلومی در تیم گفت: او بزرگتر تیم است و باید بالای سر تیم باشد. مظلومی همراه بقیه بزرگترها باید حاشیه‌ها را کنترل کنند و تیم را جمع کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تقویت استقلال در پنجره نقل و انتقالات، اظهار داشت: این تیم خیلی پرمهره است فقط در دو پست دفاع و هافبک وسط باید بازیکن جذب کنند. برای خط دفاع بازیکنی مانند پورعلی گنجی باید جذب کنند که به دفاع کمک کند.

وی درباره رقابت حسینی و مظاهری، در استقلال عنوان کرد: رقابت آنها  را باید با رقابت  پرویز برومند و هادی طباطبایی اشاره کنم که هر دو دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بودند، اما برای تیم حاشیه درست نکردند و مربی هر وقت صلاح می‌دانست آماده‌ترین را برای تیم انتخاب می‌کرد.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: به نظرم به کادرفنی استقلال می‌توان دستیار جدید و تئوریسین اضافه کرد و بدنساز خوبی که بتواند تیم را شاداب نگه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حماسه تونی پرس و کپه داغ ترکمنستان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    سبک کیسه محمود فرگوسن عالی هست . کیسه با سبک محمود فرگوسن ستاره سوم را هم خواهد گرفت . ستاره سوم در جیب محمود فرگوسن هست . هواداران الدوچرخه حامی محمود فرگوسن باشید
    • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      حرف مفت و توهین ممنوع اقای نامحترم
    • حماسه تونی پرس و کپه داغ ترکمنستان IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      میشه بگی کجا کامنت من توهین بود
    • آنالیزور DE ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      حال و روز هوادار لنگ مشخصه که چند مرده حلاجه ! لحن و بیان نشونده این هستش که خدا رو شکر لنگی نشدیم
  • مانی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    نکته جالب و خنده دار و در عین حال بسیار مهم و و طلبکارانه و قابل تامل اینه که استقلالیها میگن "این حق هواداران است که بعد از چند سال قهرمان شوند." شاید در نگاه اول یک اظهار نظر ساده باشه ولی با کمی دقت میفهمید که مسئله مهمتر از این حرفاست و ردپای رانت و حمایتها و پشت پرده رو در این حرف میشه دید چرا؟چون بنظر استقلالیها تیم ها و برد و باختشون اصلا مهم نیست .چیزی که مهمه اینه که استقلالیها دوست دارن قهرمان بشن و حالا هر جوری که باشه اهمیتی نداره . مثل دوران احمدی نژاد و دستور قهرمانی
  • آنالیزور DE ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    از همون اول هوادار گفته که با این کادرفنی و مدیریت بجایی نمیشه رسید ! فقط جای تعجبه که پیشکسوتا چرا دیر متوجه شدن
  • فری عشقی IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    تیم اللستقلال تا این وووور یا چکوارا هست با او باندش فکری که هیچ مجیدی و قلعه نوعی هم نمیتون بهش چپ نگاه کنن وقتی یه بازیکن کوچیک تازه دوفصل اومده استقلال بازوبند رو میدن بهش از این بهتر نمیشه ن پ:یا استقلال خیلی تیم کوچیک یه و یا این تیم بزرگتر نداره و یا بخور بخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی