صعود دراماتیک آرسنال؛ حذف ناپولی و آنتورپ بدون بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال در دقایق پایانی جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را گرفت، در حالی که ناپولی از دو رقابت‌ها کنار رفت.

خبرورزشی - تکلیف هفت دیدار از مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب مشخص شد و در مهم‌ترین دیدارها آرسنال به مرحله بعد رسید و ناپولی و آنتورپ از راهیابی به دور بعد بازماندند.

در لندن، آرسنال در حالی که تا دقایق پایانی در آستانه حذف از لیگ اروپا بود، ۳ بر ۲ پیروز شد تا در مجموع با برتری ۴ بر ۳ صعود کند. اوبامیانگ در دقایق ۲۳ و ۸۷ و تیرنی در دقیقه ۶۷ برای آرسنال و گونکالوس و سیلوا در دقایق ۴۳ و ۶۱ برای بنفیکا گل زدند.

ببینید:

آرسنال - بنفیکا

ناپولی که بازی رفت را ۲ بر صفر از گرانادا باخته بود، در بازی برگشت ۲ بر یک پیروز شد تا با شکست ۳ بر ۲ در مجموع دو دیدار حذف شود. زیلینسکی و روئیس در دقایق ۳ و ۵۹ برای ناپولی و مونتورو در دقیقه ۲۵ برای گرانادا گل زدند.

ناپولی - گرانادا

آنتورپ که علیرضا بیرانوند را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت، ۵ بر ۲ به رنجرز باخت تا از دور رقابت‌ها کنار برود. در بازی رفت آنتورپ ۴ بر ۳ باخته بود. مورلوس، پترسون، کنت، باریشیچ و ایتن در دقایق ۹، ۴۶، ۵۵، ۷۹ و ۲+۹۰ برای رنجرز و رافائلوف و لامکل زی در دقایق ۳۱ و ۵۷ برای آنتورپ گلزنی کردند.

رنجرز - آنتورپ

آژاکس همانند بازی رفت ۲ بر یک لیل را برد و صعود کرد. کلاسن و نرس در دقایق ۱۵ و ۸۸ برای آژاکس و یازیچی در دقیقه ۷۸ برای لیل گل زدند.

آژاکس - لیل

هوفنهایم که با توجه به تساوی ۳-۳ در بازی رفت مقابل مولده در زمین حریف شانس خوبی برای صعود داشت، در خانه خودش ۲ گل خورد تا حذف شود. اندرسون در دقایق ۱۹ و ۴+۹۰ برای مولده گل زدند.

هوفنهایم - مولده

ویارئال بعد از برتری ۲ بر صفر در بازی رفت مقابل زالتسبورگ، بازی برگشت را هم از حریف اتریشی ۲ بر یک برد. مورنو در دقایق ۴۰ و ۸۹ برای زیردریایی زرد و بریشا در دقیقه ۱۷ برای زالتسبورگ گلزنی کردند.

ویارئال - زالتسبورگ

شاختار هم بعد از برد ۲ بر صفر در بازی رفت مقابل مکابی، بازی برگشت را با تک گل مورئس در دقیقه ۶۷ برد و صعود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی