شروع کشتی‌های ایران با ۳ شکست و یک پیروزی در اوکراین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کشتی‌گیران ایرانی، رقابت خود با مدعیان حاضر در اوکراین را با یک پیروزی و سه شکست شروع کردند.

خبرورزشی - بنا بر اعلام فدراسیون‌ کشتی فعلاً چهارتن از نمایندگان کشورمان روی تشک حاضر شده و به مصاف حریفان رفته‌اند، که حاصل تلاش این نفرات کسب یک پیروزی و دو شکست در کشتی ‌آزاد و یک شکست در کشتی فرنگی بوده، سایر نفرات ۵ وزن اول هر دو رشته نیز منتظر نوبت کشتی گرفتن خود هستند.  

براین اساس محمدصادق فیروزپور بعداز استراحت در دور اول دیدارهای ۷۴ کیلو، دور دوم ایشاک بوخورس (الجزایر) را ۱۱ – صفر شکست داد تا دور سوم با اشرف آشیروف (آذربایجان) کشتی بگیرد.  

دو نماینده آزادکار کشورمان علی قلی‌زادگان در دور اول۵۷ کیلو ۴ – ۲ مغلوب محمودجاد شاوکاتوف دارنده مدال برنز آسیا (ازبکستان) شد و باید منتظر حضور این حریف ازبک در فینال بماند تا شانس کشتی گرفتن در گروه بازنده‌ها را به‌دست بیاورد.  

امیر حسین فیروزپور آزادکار اعزامی ۸۶ کیلو نیز مقابل عثمان گوجن دارنده مدال برنز امیدهای جهان (ترکیه) ۸ – ۸ شکست خورد و چشم انتظار حضور این حریف در فینال است.

محمدرضا مختاری، زودتر از سایر فرنگی‌کاران کشورمان روی تشک رفته و همان دور اول برابر مالخاز آمویان قهرمان‌جوانان‌جهان (ارمنستان) ۳ – صفر مغلوب شده و او هم چشم انتظار حضور این حریف ارمنی در فینال ۷۲ کیلو است.  

نتایج سایر کشتی‌گیران کشورمان در روز نخست و ۵ وزن اول بیست و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین متعاقباً به اطلاع علاقمندان می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی