جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
۲ |
۰
مدافع استقلالی در اختیار باشگاه قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیکان مدافع تیمش را در اختیار باشگاه قرار داد تا این بازیکن در آستانه جدایی قرار بگیرد.

خبرورزشی - شاهین طاهرخانی مدافع سابق استقلال پس از جدایی از این تیم برای حضور در  پرسپولیس مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داد اما در نهایت با سرخ پوشان به توافق نرسید و در آخرین ساعات نقل و انتقالات به پیکان پیوست.

البته وی در جمع شاگردان مهدی تارتار هم توفیق خاصی به دست نیاورد و فقط یک بازی برای خودروسازان انجام داد. سرمربی پیکان از عملکرد طاهرخانی در تمرینات راضی نیست و خودش هم که تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد از پنج روز قبل در تمرینات شرکت نمی کند.

تارتار، طاهرخانی را در اختیار باشگاه پیکان قرار داده و به همین دلیل طاهرخانی که در روزهای اخیر در تمرینات غایب بوده به دنبال توافق با مدیران باشگاه است تا بتواند با پرداخت مبلغی رضایت نامه اش را از پیکان دریافت کند. هرچند تاکنون تیمی هم برای جذب وی پیشنهادی ارائه نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    خدا را شکر که به پرسپولیس نیامد . اون همه شرط برای باشگاه گذاشت آخرش سکونشین در پیکان شد خدا را شکر که نیامد پرسپولیس. طاهر خانی بهتر هست که به کیسه برود و سکونشین شود و در کیسه حقوق مفت بگیرد . شاهین طاهرخانی هم یک سکونشین با حقوق میلیاردی هست
  • اشکان IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    به راحتی میتونست پرسپولیسی بشه رفت اونجا شرط گذاشت فکر کرد پرسپولیس مثل تیم دوم پایتخت هر چی بگه بگن چشم شما فقط امضاء بفرمائید عذرش رو خواستن رفت پیکان اونجام تعطیل بازیکی که فیزیک خوبی داره اما حاشیه های شخصی اش زیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی